Pagini

Ted- Movie Time!

Hello, ce faceti? Sper ca voua va merge netu' pentru ca la mine schiopateaza de vineri seara, am sunat la ei si abia luni dimineata sunt programata la un "control", pana atunci incerc sa iau filme cand mai prind semnal si am dat de un film super fain, Ted, un film despre un ursulet, dar nu orice fel de urs ci unul vorbitor, mai bine zis un urs adus la viata de John printr-o simpla dorinta, stiti voi cum fac copii: "Ohh, Clark, daca ai putea vorbiiii..." si bannnng, a doua zi dimineata Clark prinde viata! Funny, nu? Hmmmmmm nu chiar, pentru ca vedeti voi, John creste, dar odata cu el creste si ursuletul, ce se intampla mai departe? 


Va trebui sa vedeti singuri pentru ca eu nu vreau sa va mai spun, hi hi, va las cu trailer-ul si atunci o sa intelegeti de ce l-am recomandat, este perfect pentru o seara de week-end, mai ales cand esti stresat ca peste o saptamana te asteapta un examen (incepe stresiunea) , huh!!!!
Deeeci, daca l-ati vazut va astept cu o parere, iar daca nu, vizionare placuta si un week-end frumos asa ca voi sa aveti!

V-am tucat!
                                                                                 Sursa foto
PS: Clark este iepurasul meu!

30 de comentarii:

  1. hahaha l am vazut mai demult la cinema. e tare! ursul drogat si betivan hihi

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut sa ma uit, dar am renuntat...acum vreau sa il vad iar. :)

    In legatura cu internetul...si eu am probleme cu el tot de vineri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi multe persoane l-au apreciat, mie mi s-a parut de prost-gust si plictisitor, desi erau cateva faze amuzante . Nici macar nu a avut rost sa-l vad pana la sfarsit...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hihi, si eu tot vreau sa vad filmu, poate imi fac timp intr-o zi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-a placut chiar tare mult :)) si il adaug la lista cu filmele preferate.Cum filmele de comedie sunt preferatele mele :))
    Sper sa-ti placa si tie ,e chiar o portie copioasa de ras! ;))

    Un week-end fain sa ai in continuare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. L-am văăăzzuuuttt şi mi-a plăcut la nebuniee!Bună recomandare:*

    RăspundețiȘtergere
  7. ursul ca ursul insa tipa de pe canapea e superba :D

    RăspundețiȘtergere
  8. il am in calculator dar inca nu am apucat sa-l vad! poate azi??:)
    multumesc de recomandare...

    RăspundețiȘtergere
  9. il pastram pentru o zi mai rece...azi...este primavara ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut filmul :D mi-a ramas in cap cantecul fulgerului..e genial!

    RăspundețiȘtergere
  11. Inseamna ca ai internet de la Romtelecom (ClickNet) ;)) Si mie imi face probleme de cateva zile si am sunat la ei si au spus ca au lucrazi de intretinere si modernizare :D La felul cum functioneaza acum netul, nu cred ca am sanse sa-l downloatez :|

    Iti urez succes si sa iei numai note mari :*

    Sa ai o zi minunata :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu trebuie sa marturisesc sincer ca, desi d-na Mila Kunis imi e ff simpatica, plus personajul interpretat de ea mi-a placut, in sinea mea am fost chiar usor trist/dezamagit ca personajul interpretat de dl Mark Wahlberg nu s-a decis in final sa ramana prieten si companion pe viata cu Ted, iar Lori (Mila Kunis) sa fi ramas ea o buna prietena de familie pt ei 2 !!

    RăspundețiȘtergere
  13. P.S. Sau, hai sa nu fiu chiar asa de egoist si sa ma gandesc si la binele mai larg al intregii societati generale, macar sa fi aratat la sfarsit ca si Ted si-a gasit si el un alt Teddy-bear pe undeva, nu sa ramana doar la mana unor raufacatori sociopati care doreau sa-l rapeasca si/sau sa-l exploateze, iar ulterior matur insa burlac solitar pe viata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da, chiar ma gandeam si eu la o donsoara teddy bear :)) dar nimic :(

      Ștergere
  14. Ideea cu dorinta unui copil, pusa atunci cand vede o stea cazatoare e buna. Ideea unei femei care face acelasi lucru spre finalul filmului e la fel. Intre inceput si sfarsit mie mi se pare ca am vazut o tampenie stupide tipica americanului de rand pe care il vad in filmul asta ca fiind egoist, indiferent si care nu are alte griji decat propriile dorinte (care un film par uneori abjecte). In afara de steaua aia cazatoare, prin care se implinesc dorintele, nu am inteles altceva din film.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-a placut filmul, e chiar ok fata de porcariile care sunt azi la TV, eu ii dau nota 8.5

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)