Pagini

Eu si bijuteriile, ultima parte (momentan)

    V-am spus si in articolul precedent despre OnlineBijoux, unul din magazinele online de bijuterii cu produse la indemana oricui si de o diversitate foarte mare. Asa ca azi uitandu-ma din nou pe site am dat de inca o sumedenie de bijuterii placate cu aur care mi-au facut cu ochiul si bineinteles ca am decis sa impart macar cateva ca de obicei cu voi. So, avem o brosa sub forma de fundita, probabil v-ati dat seama ca au inceput sa imi placa fundele, chestiile mai feminine asa:

 Avem o libelulo-brosa, care e atat de dragutaaaa, seamana cu cercelusii mei libelule, probabil o sa fac o postare in care o sa vi-i arat daca vreti, alaturi de celalalte bijuterii ale mele, hihi.
Si ultima bijuterie pe care v-o mai arat este o bratarica asemenatoare cu bratara de argint cu pandativele acelea cu "special mum", insa aceasta are inimoare si lacate si imi place la nebunie.

Frumusica, nu???
Cam atat pentru moment, o sa mai dau o fuga pe site pentru ca am mai vazut ceva frumos si ma bate gandul sa mi-l fac singura cadou, nu o sa va spun despre ce este vorba, dar poate o sa va arat in curand. Cum spuneam si in celalalt articol pentru cei care planuiesc sa cumpere bijuterii online, nu e bine sa riscati sa nu va ajunga la timp cadourile de Sf Valentin cand aveti posiblitatea sa comandati cadouri prin intermediul magazinului OnlineBijoux. De ce sa riscati sa comandati ceva care sa nu va placa? Mergeti pe 100% daca comandati de pe OnlineBijoux, magazin care pune accent pe calitate si relatia cu clientii.
Seara faina sa aveti.

7 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)