Pagini

Ce mai desenez...

    In caz ca va intrebati ce am mai facut zilele astea, tin sa va anunt ca m-am inscris la un concurs organizat de Pato ce are ca premiu un tricou personalizat de la Puma. Si pentru ca am zis ca nu mi-ar strica inca un obiect vestimentar in garderoba am zis sa imi incerc si eu norocu' asa ca azi dupa ce m-am trezit m-am pus pe treaba si mi-am asternut ideea pe hartie, despre ce este vorba? Va las sa vedeti si singuri:





Cam asa arata inscrierea mea in concurs, bineinteles nu este obligatoriu sa desenati ceva, insa avand in vedere ca trebuia sa fim cat mai originali, am apelat la talentul meu ascuns, mwahahahahahaha!!!! Concursul tine pana maine la ora 21:00, daca vreti sa va inscrieti va las link-ul aici: Concurs Be Creative!, eu zic ca nu aveti ce sa pierdeti, sooooo wish me luck! 

V-am tucat.

33 de comentarii:

  1. Luck! daca nu-ti da Pato tricou ii dam noi lui bataie :D Meriti din plin un tricou pentru ca este foarte talentata! Patoooooo, da-i dom'le tricoul fetei! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super desenul :x Iti urez succes :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes! E frumos desenul...ai talent.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superrrrr desenul)))Esti talentata foc! Succes:*

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos, si daca-l vrei cine te poate opri ?

    RăspundețiȘtergere
  6. WOOOWW,eşti foarte talentatăă!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce talentata eeeesti!! Mult succes la concurs! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti un izvor nesecat de surprize.Supertalentata:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Seamana putin cu tine fata din acele desene :p.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)