Pagini

Gaina- "must have" in 2013

Eu nu am nimic cu nimeni, dar parca nu pot sa nu comentez cand vad astfel de oameni, cum sa ai ca si animal de companie o gaina??? Am vazut la televizor o tipa, Iulia Albu cred, care isi plimba gaina noaptea la ora 12 prin oras pentru ca femeia plecase la cumparaturi si nu putea sa lase gaina in casa, singura... Da, bun, de acord, dar totusi??? 

De ce o gaina, de ce nu un caine sau o pisicuta (si-asa asteapta o gramada sa fie adoptate) ca toata lumea, sau poftim un soarece, un papagal, un animalut adevarat de companie, nu o gaina, gaina o fi ea domestica, dar gaina e facuta sa stea in burta omului, nu sa se plimbe prin magazine in bratele unei fandosite care probabil ca o cara dupa ea pentru a iesii in evidenta, tanti e extravaganta, ahaaaaaaaaaaaaa! 

Sau poate e "feshan", asa se poarta acum, gaina- noul must-have al anului 2013, ah, cum de nu mi-am dat seama??? Asa demodata sunt!!! Cred ca o sa-mi iau si eu o gaina, dar o sa-mi iau una de rasa, presupun ca sunt pe rase, nu??? A mea o sa faca si oua de firma ce mama naibii!!!!!

Da' am si eu o curiozitate, oare de ce si-o fi luat gaina neagra cand pe ea o cheam Albu??? 

V-am tucat, seara faina sa aveti!
Sursa foto

55 de comentarii:

  1. Tipa spune ca e un trend icon si vrea sa fie mereu cu un pas inainte.. dar dupa parerea mea, ea e cu cateva secole inainte:|. imi si imaginez cum nepotii nepotilor mei vor iesi la plimbare cu un porumbrl o.o

    RăspundețiȘtergere
  2. avea nevoie de cineva care sa o inteleaga? ce tuta e :))

    RăspundețiȘtergere
  3. e jenant de penibila cu tot aerul ei dark si cu gaina asijderea...
    am vazut-o si eu in seara aia si nu intelegeam ce-i cu ea...
    privind-o ai zice ca ii curge sange albastru prin vene cand de fapt e doar nevasta unui pantofar,e adevarat de succes si talentat care munceste sa-i sustina fitzele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii cum e pandhora, nu toti vad realitatea :)) unii prefera sa traiasca in mica lor lume... cam asa si cu ea.

      Ștergere
  4. hehe, e razna rau...omu' cand n-are ce face, face, si devine ce face. chiar am vazut un filmulet pe youtube, facut in bucuresti, cu o demoazela cu curcanul in lesa, ba l-a mai plimbat si cu o decapotabila. chestia cu porcul si gasca s-au fumat de mult, acu' sa vedem cine plimba rama si vaca pe bulevard.
    macar doamna asta, saraca, are oo proaspete, poze si atentie, ca intelegere de la gaina, nu cred sa aiba...:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Femeia asta niciodata nu mi s-a parut normala :))

    RăspundețiȘtergere
  6. probabil ca si ea e tot o gaina, asa stapan asa animal :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur vrea sa iasa in evidenta si sa o bage presa in seama. Asta e cel mai plauzibil motiv. Daca nu vrea asta inseamna ca e total nebuna ! dar hainele si machiajul i le-ai vazut ?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, sa trecem peste haine si machiaj ;)) sa nu fim absurzi :))

      Ștergere
  8. "dar gaina e facuta sa stea in burta omului" :| x 10000
    Pacat ca te gandesti la animalutele alea multe ce asteapta sa fie adoptate... grija ta e selectiva si rationamentul cam lipseste.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am citit pe wikipedia ca gaina domestica a ajuns in zona Romaniei (incl si Grecia si Turcia) prin anul 3000 Inainte de Christos, dar in UE de vest MULT mai tarziu, cam pe la 1000 ICh !! Iar in UE mai de sud si sud-centru, abia la vremea fenicienilor si romanilor antici sa fi auzit ei de gaini !! Deci gaina are o lunga traditie de legatura de prietenie si spirituala cu poporul si cultura din spatiul romanesc de azi !! Aceasta persoana care e in reclama cu gaina este o adevarata patriota din acest punct de vedere, deoarece reaminteste tuturor legatura trainica dintre gaina si popoarele ce traiau in spatiul cultural si geografic ocupat astazi de poporul roman, ba chiar posibil si continuitatea acestei stravechi traditii de prietenie a poporului cu gaina domestica in spatiul Carpato-Pontic-Danubian !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar tipa nu e in reclama, ea locuieste cu gaina :) o hraneste o spala, cred ca o si imbraca :))

      Ștergere
  10. Ţi-e gândul numai la supă !!! Şi am auzit că albul merge tare bine cu negru. :)
    Lăsând gluma la o parte, ar fi bine sa ne gândim la câteva accesorii (lese, hăinuţe, etc...), hrană sănătoasă (eventual piept de pisică la grătar de la Whiskas).

    Apropo, în Bucureşti, în cartierul Militari, o doamnă era celebră pentru că îşi plimba raţa în fiecare zi. Prin 1996!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eee :)) rata, ce pot sa zic, avea gusturi bune tanti! :)

      Ștergere
  11. Vrea să arate că nu e o piţipoancă oarecare, e una de mare fiţă. Nu am înţeles niciodată de ce apare Iulia în presă. În afară de faptul că e soţia unui designer de pantofi, ce s-ar putea spune despre ea?! Aaa daaa...că iese la plimbare cu găina. În ţara în care se moare de foame, se şomează, ori se învaţă la lumânare, Iulia are o găină... Fâs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer eu nici nu stiam ca e nevasta unui designer :)) de fapt pana la treaba cu gaina nici nu auzisem de ea:) mi-a sarit in ochi, altfel nu cred ca ma interesa prea tare persoana ei, nu ca acum ma intereseaza. :)

      Ștergere
    2. Pentru ca, pana la celebra gaina, aparea in presa ca un accesoriu gothic al lui Mihai Albu.

      Ștergere
    3. Aaaa, nici asta nu stiam! :)) Norocu' ei cu gaina.

      Ștergere
  12. Eu o să îmi iau o găină de rasă care să facă ouă din aur. b-)
    Să știi totuși că, găinile de rasă nu sunt neapărat de mâncat. Eu una așa știu. Mă rog... nu trebuie tratate ca o modă dar totuși!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) si mai fain:D De aur:D ei nu stiam:D nici nu stiam daca sunt sau nu pe rase:D

      Ștergere
  13. sunt sigura ca si ea are o minte de gaina :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe gaină o cheama Lou-Lou :)) Iar ea presupune că e găină de rasă :)) Oare, face ouă placate cu aur? Dacă e aşa, vreau şi eu una.

    RăspundețiȘtergere
  15. Domnuca incearca sa iasa in evidenta asa cum poate si s-a gandit ca asta va crea un pic de buzz prin presa si chiar a creat pentru ca toata lumea a avut ceva de spus. Mie nu-mi place si nu-mi va placea niciodata Iulia Albu oricat gaini ar avea.. Din partea mea poate sa care o ograda dupa ea ca tot ramane aceasi :) O fi totusi treaba cu cine seamana se aduna:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce tâmpeniiee:))..Iulia Albu asta parcă o ia razna pe zi ce trece:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Poate in viitor gainile vor fi "demodate" si Iulia Albu va veni cu noi animale de companie putin mai bizare...poate o maimuta (deja mi-o imaginez cu maimuta in lesa). Oricum, cred ca ea ar face orice pentru putina atentie.

    RăspundețiȘtergere
  18. No offence,dar individa asta e oligofrena.
    Nu vrea decat sa atraga atentia,iar presa,din dorinta macabra de a vinde si a face audienta,acorda atentie tuturor nulitatilor ca ea.
    Cine-i madame de fapt?O nimeni care s-a maritat cu Mihai Albu ca sa fie bagata in seama.Si se mai crede critic de moda si-si da ea cu parerea despre cine-i bine imbracat sau nu.
    Ma enerveaza la culme.
    :))M-a luat valul,dar nu pot s-o sufar.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt pe rase...unele chiar foarte scumpe am auzit, acum ca tot sunt la moda sa fie purtate in geanta in loc de caini :)) Face oua de firma zici?:-? Le face direct stantate, cu emblema, cu tot ce trebuie, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  20. O gaina?:-o
    Asa ceva chiar nu am mai auzit:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Ca sa apara la televiziuni trebuia sa faca ceva ciudat, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Nah ca pe asta nu o mai stiam. Iese in pierdere Iulia caci numai face lumea diferenta dintre ea si gaina.

    RăspundețiȘtergere
  23. A auzit ea ca gaina batrana face zeama buna, asa ca mai lasa sa treaca timpul...

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu am avut un puisor de gaina, dar l-am tinut cat era mic, pufos si simpatic :) dupa aceea l-am dat mai departe si chiar nu mi-as putea imaginea cum e sa ai o gaina ca animal de companie :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Stai sa vezi cand va strica prietenia cu gaina... o va transforma in ciorbitza! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. E lumea plina de sonati, asta e clar! Am avut si eu un pui de gaina pe balcon, l-am ingrijit aproape un an, pana cand l-a facut mama supa. Dar aveam 10-12 ani sau poate chiar mai putin. Si niciodata nu mi-a trecut prin cap sa ma afisez cu el pe strada. :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Se asorteaza bine albul cu negrul. Daca nu cumperi o gaina care sa-ti faca oua de aur si pui vii (e un articol rasunator de prin 1993 pe tema asta):))))) nu esti la moda ;)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)