Pagini

Cand te cauta creativitatea e musai sa-i deschizi usa!

Probabil pentru multi dintre voi sesiunea a trecut, dar eu inca ma aflu in perioada de foc, haha, insa azi, dupa ce am promovat cu succes un examen (am luat 9, hi hi) am simtit nevoia sa fac ceva sa ma relaxez, ce sa fac?  Ce sa fac? Unghiile nu le mai puteam picta, m-am "ocupat" de ele ieri, de invatat, nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, o pauza e buuuuna (oricum am examen din nou pe 20, apoi pe 23, pe 24... etc..) daaar mi-am amintit ca mi-am propus acum ceva timp sa-mi fac ordine in bijuterii, asadar suport de cercei sa fie!!! Nu va mai spun intreaga strategie pentru realizarea acestuia, va arat doar ce mi-a iesit si va las sa va dati voi cu parerea.
Si pentru ca nu ma pot abtine sa nu va dau cateva detalii, tin sa mentionez ca dupa cum se vede suportul l-am facut din pluta, am vazut fel si fel de tutoriale n care aceasta era acoperita si inramata, da' mi s-a parut prea complicat si am zis ca daca tot stiu sa desenez de ce sa nu profit de aptitudinile mele.

Trandafirii si pisoaica i-am "mazgalit" cu vopsea acrilica si pe deasupra plutei am adaugat cateva siruri cu ata lipite cu aracet, bine ca nu erau necesare, dar am zis sa nu las pluta goala si oricum am pus deasupra niste flori de pus in par, practic ata, lana, ce este ea, nu se mai vede decat putintel, mwahaha!
La detalii nu m-am chinuit foarte tare pentru ca stiam ca vor fi acoperite de cercei.

Rezultatul final este acesta:

Am facut poze mai cu zoom:
  


Sooo, ma pricep sau sa ma las de meserie?

Cam atat pentru azi, sunt curioasa, va place vreo pereche de cercelusi in mod special?
V-am tucat, saptamana faina sa aveti.

PS: Am vazut ca nu sunt singura persoana creativa astazi, Cris Mary ne arata cum si-a improspatat design-ul holului ei! Foarte frumos! Felicitarile mele. 

34 de comentarii:

  1. Superrrr .. creativitate 100 % Esti o micuta artista! Stii ca te admir ! Cerceii sunt minunati! Felicitari si pentru nota buna de la examen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar'na, sar'na!:D Stii ca sentimentul de admiratie este reciproc! :*

      Ștergere
  2. super faina idee! imi place la nebunie, si cerceii sunt si ei foarte draguti! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau, cate perechi de cercei ai! :)) apuci sa le porti pe toate? :d
    Ingenioasa ideea, cred ca am s-o folosesc si eu ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da, sa stii ca i-am purtat pe toti mai putin pe cei roz :)) Daca faci si tu un suport, sa ne arati si noua! :D

      Ștergere
  4. Iii!! Ce frumusețe! :) Câta creativitatea ai acili șa! =))
    Da, frumoși toți!
    Felicitări pentru notă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca te-ai relaxat. Astfel de practici sunt terapeutice, se folosesc in vindecarea unor depresii. Imi place si noua tema a blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar m-am simtit bine! Merci, si a ta este destul de faina. :)

      Ștergere
  6. Imi super plac fluturasii aceia cu pietricele!:X
    P.S:Interesanta ideea de suport,iar Hello Kitty e asa de cuteee!:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Suportul e atat de super smecher! Si cerceii la fel. Am o pasiune pentru ei, numai ca nu prea port. Doar imi place sa ma uit la ei. Ciudat, stiu. Anyway. Cel mai mult imi plac floricele negre <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Multumesc!:D Sa stii ca eu nu aveam pasiune pentru cercei pana de curand si acum nu ma pot abtine sa nu mi cumpar cate-o pereche pe unde merg :D Nu e ciudat, esti doar tu!:D Ty 4 your feedback! :D

      Ștergere
  8. Sigur la examenul de arte și creativitate iei 10! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-au iesit super trandafirasii!Si eu aveam candva o inclinatie pentru desen, dar nu a fost un hobby care sa imi ocupe timpul si nici nu desenam cu placere, asa ca am renuntat, dar ma descurc si acum recunosc:D
    Pupici!
    A, da, imi plac cerceii cu pene:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Haa :x. Chaiar e o idee buna. Bine ca i-ai deschis usa creativiatii . Mie imi plac aceia cu libelula mica neagra si frunzulita ( sau ce-o fi :"> )

    RăspundețiȘtergere
  11. Te pricepi! :> imi place chestia aia cu fluturasi de jos cred ca e de pus la gat :-? si ceceii sunt faini :D :* sa mai faci si altele! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Da, pandantiv:D l-am pus si pe el caci era singurel pe acolo:D multumesc:D

      Ștergere
  12. Suportul e minunat iar de cercei sa nu mai zic. M-au lasat fara cuvinte si cel mai mult imi plac fluturasii cu floricele. :x

    RăspundețiȘtergere
  13. Si suportul si cerceii sunt foarte frumosi. Suportul desenat e foarte dragut, culorile sunt vii, placute.
    Cerceii imi plac aproape toti, mai putin cei roz fiindca au diametrul cam prea mare. Pe cei roz mi i-am si inchipuit la mine in urechi si ca nu prea m-ar aranja marimea lor. :))
    Deci, felicitari! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pe cei roz nici eu nu i-am purtat, chiar si pentru fata mea sunt prea mari :D multumesc:d

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)