Pagini

Life in Pictures - Trandafiri si povesti de dragoste...

Hmmm, voi stiati ca la fel ca si oamenii, florile au povesti??? Sa luam ca exemplu trandafirii, ce reprezinta un trandafir? Hmmm, unii ar zice ca in functie de culori reprezinta puritatea, gelozia, dragostea, etc..., dar eu spun ca un trandafir (la fel ca si celalalte flori) este un dar al naturii prin care oamenii creeaza sau desfac legaturi, sa va spun si de ce gandesc asa.

Intalnesti un tip dragut, da? Dupa multe insistente ii accepti invitatia in oras, la prima intalnire cu ce te impresioneaza? Bineinteles cu un trandafir, tac-pac, s-a creat o conexiune intre voi, iti spui: "ce roooomantic, e un baiat extraordinar." Nu??? Si ia ganditi-va ce fac majoritatea fetelor cu florile primite??? Le pastreazaaaaaaaaa, le pun intr-o carte si le tin acolo panaaaaaaaaaaa..... 


Ei bine, eu dupa ce am rupt legatura cu baiatul respectiv am aruncat floarea... Urat din partea mea stiu, dar eu sunt o insensibila si avand in vedere ca relatiile mele nu au durat foarte mult, nu toate au fost ceva "special", asa ca nu prea m-a mai interesat nimic, dovada ca nici nu-mi mai amintesc prea multe despre ei, dar imi amintesc de doi trandafiri, doua persoane peste care nu am trecut... Si desi am incercat sa rup legatura si am aruncat si trandafirul unuia dintre ei, tot nu am depasit momentul, cat despre cel pe care il pastrez intr-o carte, uscat... 
Hmmm... Acela este intr-adevar special pentru ca baiatul care mi l-a daruit este un baiat deosebit, insa imatur, in fine si cred ca o sa-l pastrez mult timp de acum incolo chiar daca am rupt legatura din punct de vedere fizic, sufleteste mereu va exista undeva intr-un coltisor... Si v-as spune si povestea lui, dar nu m-as mai putea opri, asa ca....
Sunt curioasa fetelor, florile voastre au povesti, daca da si daca nu sunt indiscreta sa stiti ca mi-ar face o deosebita placere sa le citesc.

Mai multe gasiti la Costin.

V-am tucat.
                                                                     Sursa foto

33 de comentarii:

  1. Se spune ca florile uscate transmit energie negativa! Oare asa sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohooo.. nici nu vrei sa stii cate flori presate am prin carti :D Am avut la un momentr dat un prieten care era un romantic incurabil.. am primit la prima intalnire un trandafir alb si la fiecare intalnire imi aducea cate un trandafir care era din ce in ce mai colorat ..parcursul a fost alb- roz pal- roz aprins si rosu .. La absolut fiecare intalnire venea cu un trandafir ..ptuiii ce amintiri :) Apoi o alta poveste o am cu petalele de trandafiri presarate printre filele unei scrisori trimise :D Alta este si mai memorabila, o casa plina de petale de trandafir ..buchetul de 29 de trandafiri primiti anul trecut de ziua mea..ei .. Hai ca mi-ai rascolit acum amintirile :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Draguta povestea trandafirilor tai!
    si eu ii adun, dar nu presati, ci ii usuc atârnati cu cap'soarele în jos. Ii stropesc cu spray fixativ (pentru par) si asa isi pastreaza si culoarea vie. Ii adun de ani de zile într-o vaza mare :) Si fiecare imi aminteste de un eveniment frumos cu ocazia caruia am primit un trandafir sau un buchet :) Bineînteles, eu am depasit varsta "admiratorilor" si colectia mea are fire daruite de sotul si copii mei :)
    Buchetul de trandafiri uscati cuprinde clipe emotionante, momente de armonie si fericire familiara.
    Te pup. O duminica minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa povestea si plina de iubire :x

    RăspundețiȘtergere
  5. tare faină poza.. acum cred că fiecare floare primită sau dăruită are povestea ei :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea foarte mult sa ne spui povestea lui, asta desigur, daca vrei si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ma pot abtine sa nu-l citez pe Nichita Stanescu: "dacă florile şi-ar dărui oameni la fel cum oamenii îşi oferă flori, de unde ar fi tăiaţi oamenii?"...

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. (off-topic, deoarece nu e despre trandafiri, ci despre alt fel de floare)

    Eu scotocind intr-o buna zi dupa documente importante top secret in casa parintilor mei (o activitate pe care eram nevoit sa o fac tot eu de cand devenisem mentorul si directorul lui James Bond pe la varsta de 7 ani, deoarece James Bond era ocupat sa se plimbe in locatii exotice si nu ii placea munca de birou), am descoperit o data o floare de colt (edelweiss, mai numita si floarea reginei) alba adevarata si aparent catifelata intr-o carte ff veche de poezii de M Eminescu, (cu poza lui M Eminescu tanar pe pagina 1 de sub coperta, nu aia in care avea mustata), si eu nu mai vazusem asa o floare inainte, (si nici pe M Eminescu la 19 ani), asa ca am ramas ff impresionat. Insa nu m-am lasat tulburat de emotii, si am pregatit cu mare atentie un program operativ de investigatii si interogatorii, ca sa descopar de unde provenea acea floare, si cine avusese oare ideea sa o plaseze asa turtita si ascunsa intr-o carte intr-o biblioteca, desigur ca sa nu o descopere nimeni, si in ce scop...Deoarece incepusem sa o suspectez pe mama, totusi stiam ca ea era ff inteligenta si nu se lasa ea interogata asa usor de mine, am luat-o mai pe ocolite si am inceput sa culeg informatii de la vecini si cunoscuti, incepand cu bunica. Nu pot da in vileag intreg planul operativ al investigatiei mele deoarece nu au trecut inca 50 de ani si este inca top secret, plus cine stie cine poate fura metodele si tehnicile mele speciale originale dezvoltate de mine inspirat din munca si experienta profesionala a atator detectivi si lucratori de inteligenta inaintasi vestiti, cu ajutorul carora eu am reusit sa rezolv atatea enigme si sa descopar atatea secrete familiale...insa in final am aflat ca fusese o floare culeasa special de tata pe cand era intr-un cantonament sportiv de rugby la munte, si, cum pe vremea aceea nu o cunostea pe mama, o pastrase special in acea carte pt cand o va cunoste mai tarziu...si culmea e ca dupa ce a cunoscut-o, se pare ca a fost atat de emotionat incat a uitat si de floare si unde o ascunsese...si mama a gasit-o mult mai tarziu din intamplare dupa ce erau deja casatoriti...drept care mama a inceput sa il supuna ea pe tata la interogatoriu de unde e floarea aia, ce reprezinta, cui ii e dedicata, etc...si tata, care chiar uitase total de acea floare, nici ca se gandise vreodata sa o dea altcuiva inainte sa o cunoasca pe mama, plus uitase total si dupa aia, abia atunci i-a trecut prin cap sa ii propuna lui mama sa considere ea ca acea floare este darul lui pe care il pastrase pt ea expres...si se pare ca mama a fost chiar multumita de aceasta rezolutie, pt ca atunci cand am confruntat-o eu dupa ani cu acea floare intinzand-o acuzator-interogator catre ea, ea a inceput sa rada ff vesela despre aceasta amintire si imediat mi-a marturisit tot exact asa cum a fost ! Ba chiar a mangaiat acea floare si a si atins-o asa de obraz, pt ca era inca usor pufoasa-catifelata, si mi-a zis ca am voie sa o ating si eu pe petale ca sa vad ce catifelata este...pt ca mie pana atunci imi fusese frica sa o ating pt ca nu doream sa stric eventualele amprente plus mi se parea ff fragila si nu vroiam sa o stric tocmai eu, mai ales ca James Bond nu era acolo si nu aveam cum sa dau vina pe el. Si pe urma, mama m-a desconspirat lui tata, si el mi-a arata o poza de cand fusese el atunci la munte cu colegii din echipa lui si culesese acea floare de colt, si m-am minunat ca tata arata asa de tanar, plus era chiar mai chipes decat poetul M Eminescu, deoarece, ca fost jucator de rugby studentesc, arata mai sportiv si avea si o tinuta si o atitudine mai putin melancolica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow. ce poveste!!!! M-ai surprins placut, chiar nu ma asteptam ca in spatele unei flori sa se afle o asa frumoasa poveste! <3

      Ștergere
  9. 2. (semi-on-topic, ca e si despre trandafiri, dar si despre alte flori)

    Iata un lexicon de 8 pagini despre limbajul florilor, care poate fi folosit cu ajutorul unor diferite flori (inclusiv la trandafiri si de culori diferite) pt a transmite mesaje mai mult sau mai putin secrete catre persoane de interes,

    http://www.scribd.com/doc/53971049/Victoria-s-Flower-Dictionary?secret_password=1vfye40ce9oeb2ens0h

    Este in lb engleza deoarece a aparut demult sub supravegherea d-nei Mary Wortley Montagu, o doamna scriitoare si diplomat britanic in Turcia, pe la 1717, si a d-lui Aubry de La Mottraye, acesta fiind fost un gentilom britanic caruia ii placea sa calatoreasca ff mult in jurul lumii, si el a dus aceasta idee despre utilizarea florilor ca un posibil cod de limbaj secret si in Suedia in 1727, acest obicei fiind de fapt preluat de la poporul otoman de la acea vreme, care favoriza in mod special lalelele pt acest fel de comunicatii. Nu am reusit sa gasesc care a fost legatura exacta dintre d-na Mary Wortley si dl de La Mottraye, insa se pare ca erau amandoi calatori pasionati in jurul lumii si ff atenti observatori ai obiceiurilor popoarelor straine pe care le inatlneau in jurul lumii, d-na Mary Wortley de ex aducand veste poporului britanic despre anumite metode de protectie impotriva variolei folosite de poporul otoman, si la cativa ani dupa aceea, dr britanic Jenner reusind sa perfectioneze si sa dezvolte primul vaccin anti-infectios al lumii, cel impotriva variolei. In orice caz d-na Mary Wortley a avut o gramada de cunoscuti, inclusiv si unii amanti de-a lungul vietii sale, si desi este clar ca s-a intalnit la un moment dat si cu dl de La Mottraye ori in Constantinopole, ori la Londra, in cercurile unor persoane care erau familiare cu Imperiul Otoman pe atunci, insa nu stiu daca acestia doi au fost si iubiti.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa foto! La fel si povestea ce ne-ai spus-o azi.
    Nu, eu nu pastrez florile primite... De fapt niciodata nu m-am gandit s-o fac...
    Noapte buna iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Comm-ul meu cred ca a ajuns la spam....

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place mult fotografia,combinatia calda a lemnului cu delicatetea fanata a trandafirilor e perefcta iar povestea ta e de o dezarmanta sinceritate :)
    e detest sa primesc flori la prima intalnire,noroc ca am depasi de ceva vreme momentul primelor intalniri dar habar nu ai ce stresata eram...le-as fi spus sa nu-mi aduca flori dar daca nu aveau d egand si eu le spuneau asta cu siguranta s-ar fi simtit obligati sa o faca asa ca mergeam la risc...si de fieacer data am pierdut si uite asa umblam o seara intreaga cu un trandafir sau si mai rau cu un intreg buchet dupa mine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mereu sunt sincera:)) un defect al meu mare!
      hmmmm, mie imi plac florile, desi intr-adevar sa mergi prin oras cu buchetul dupa tine nu e tocmai o senzatie prea placuta:)) dar deh, norocul meu e ca nu toti tipii cu care m-am vazut mi-au adus flori :))

      Ștergere
  13. Vad ca e o intrebare adresata fetelor!
    Noi, baietii nu primim flori, martisoare, etc...
    Si de ziua barbatului tot noi trebuie sa ne luam berea ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pai ce, voi nu meritati!:)) nu sunteti gingasi si neajutorati!:))

      Ștergere
  14. Cred ca toate avem un anume trandafir pus la uscat ! :)... eu am trandafiri uscati, pastrati de la alte evenimente ...stau in glastra frumos si de cate ori ii vad, stiu de unde sunt si cu ce ocazie i-am primit (nu de la iubiti :) - nu mai am varsta ! )
    Am citit acum si comentariile celorlalti. Carmen ti-a dat deja reteta de pastrare. La fel ii pastrez si eu.
    P.S. Deosebita fotografia !

    RăspundețiȘtergere
  15. Trandafirii, clasici si foarte eficienti ;))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)