Pagini

Miercurea fara cuvinte - Dulce

Am constatat ca nu v-am mai servit cu nimic dulce de mult timp, dar sper sa-mi spal pacatele cu aceasta postare!!!
Pofta mare dragii mei!!!





Happy WW!
Continuarea la Carmen.
sursa foto

52 de comentarii:

  1. daca nu le si gatesti, degeaba:))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, sweet mother of sweets! :)) Pe langa faptul ca imi este foarte foame, acum mai fac si niste balti pe birou... Cred ca nu mai rezist inca o ora la birou. Fug la cofetarie! :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iamiii....ce-mi faci tu?n-am decat o punga de faina si un ou in casa:)) iese o clatita:))
    Cred ca o sa fur ideea de Miercurea fara cuvinte.I like it :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ca am mancat ceva dulce chiar inainte sa intru aici ca altfel iti ziceam ceva de dulce (sa fie pe subiect) :)) Arata mult prea bine:x

    RăspundețiȘtergere
  6. awww... Aici este imparatia dulciurilor <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Privitul nu ingrasa, de asta trec eu asa de des prin cofetarii :))

    RăspundețiȘtergere
  8. tiiiiii! ce de bunatati! eu de luni am inceput o dieta si... of ce greu mi-e sa privesc aceste delicateturi! sa-ti fie de bine! :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a explodat diabetometrul! :)) How sweet :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Şi tu acum ! O colecţie de beri pe când ? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună scumpo!
    Wow,ce dă bunătăți!
    Aș încerca din fiecare câte puțin!
    Seară plăcută draga mea !
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu as zice ca ti-ai mai adunat pacate cu postarea asta....:)))

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-a adus tati de valentine's day capsuni :d

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu stiu ce pacate aveai...dar nu conteaza, ca mie-mi convine ;) Le-ai "spalat" de minune. Superbe bunatati! Arata si cred ca si sunt delicioase.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  15. Știi ce ma salvat ?
    Îți zic,alergia mea la căpșuni :)))
    Alfel eram terminat !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. ma omori cu asteaa...treb sa dau o fuga l magazin;))

    RăspundețiȘtergere
  17. Hmmm, ce bine arată. Tu chiar ai vrut să-mi faci poftă !:))

    RăspundețiȘtergere
  18. ...pai este frumos asa!?...cand se inventeaza net'ul cu autoservire ?... :)

    RăspundețiȘtergere
  19. gosh. prima poza imi lasă gura apă.. ua ua uaaaa

    RăspundețiȘtergere
  20. Arata divin, ceea ce ai postat tu acolo. Bijuterii dulci, de-a dreptul. Mi-ar placea si mie sa fac asa ceva si sa-i suprind pe cei dragi cu ele. Cred ca ar fi, intr-adevar, o supriza frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)