Pagini

Femeile chiar sunt nebune?


Sau mai bine zis, de ce femeile atunci cand sunt intr-o relatie de cele mai multe ori o iau razna? Probabil ca multe dintre voi ati fost surprinse de comportamentul pueril si stresant de care dati dovada atunci cand iubitii vostrii sunt calmi si relaxati. "Cum se face ca mereu vorbesc singura si el nu ma asculta?", "Evita cearta, eu ma agit si el ma ignora, simt ca innebunesc!" astea sunt doar cateva din gandurile cu care v-ati confruntat la un moment dat si probabil ca nici acum nu aveti raspunsuri la toate aceste framantari, dar o sa va spun eu cum sta treaba. 

Barbatii sunt simpli, ei niciodata nu vor face din tantar-armasar (cum facem noi femeile), nu degeaba atunci cand avem o problema si cautam rezolvare la masculi ei ne dau raspunsuri scurte si la obiect, raspunsuri care pe noi ne fac sa o luam razna pentru ca noi trebuie sa despicam firul in patru, sa analizam, sa comparam, sa de toate si uite asa incepem sa devenim stresante pentru ei, incepem sa punem tot felul de intrebari pentru o chestie care deja are rezolvare din pct lor de vedere si astfel ei ne ignora.

Mi se spunea la un moment dat ca femeile sunt nebune datorita barbatilor nebuni, iar daca stau bine sa ma gandesc este un pic de adevar aici, orice om are o doza de nebunie, insa atunci cand doi nebuni se intalnesc nu este bine deloc, nu, nuuuuu!!! Ascultati aici ce va spun, nebunia asta se manifesta in fel si chip, gelozie, cuvinte grele aruncate aiurea, lipsa comunicarii, tot felul de fixatii, fiecare cu goanga lui (asta ca sa intelegeti mai bine) si cand doua persoane de sex opus care n-au tiglele pe casa sunt impreuna nu fac decat sa se innebuneasca una pe cealalta pana cand unul din ei renunta. 

Acum ce-i drept cele mai multe cazuri de nebunie le-am intalnit la fete/femei si cam toate datorate lipsei comunicarii sau lipsei de atentie din partea partenerului, femei aduse la disperare de catre indivizii cu care erau, femei care nu mai stiau cum sa poarte o discutie normala pentru ca ei le provocau si le manipulau facandu-le nu doar sa se comporte ca nebunele, ci si sa se simta asa... Unele au ramas nebune in continuare, altele si-au revenit, in fine...

Si ca o concluzie la tot ce am zis o sa va raspund si la intrebarea din titlu, da, femeile sunt nebune, dar doar atunci cand sunt provocate, sunt nebune dupa aprecierea barbatilor, dupa atentia lor, dupa dragostea lor, sunt nebune, iar nebunia asta cred ca le face mai frumoase, voi ce ziceti?

PS: Apel catre toti barbatii care isi fac iubitele/nevestele nebune: luati o foaie de hartie, notati pe foaie o situatie in care femeie voastra o ia razna, mergeti la baie, lasati-va la toaleta orgoliul de barbat si maretia si incercati sa vedeti lucrurile din punctul ei de vedere, daca nici atunci nu le intelegeti, divortati, sunteti incompatibili, mwahahahahahahahaha! (Glumeam si eu putin, hi hi.)
Sursa foto

39 de comentarii:

  1. haha, ce-mi place cec-ai scris.Stii ce i-am facut o data cand m-a enervat la culme, si el statea si se juca jocuri?
    I-am zis ca m-a invitat un alt baiat in oras si am de gand sa accept ca m-am saturat sa il vad doar la calculator :))
    Stii ce ochi a facut?ii venea sa il ia la bataie pe ala si de atunci, baiatu' e cel mai dulce iubit din lume:)) si imi cere voie sa se joaca macar o ora

    RăspundețiȘtergere
  2. O femeie devine "nebuna" in momentul in care realizeaza ca ofera totul partenerului , iar el nu are acelasi comportament ca al ei sau macar pe jumatate. O femeie nu se simte bine cand devine "nebuna", asa ca niciuna nu inventeaza chestii ca sa se distruga pe interior, pentru ca da, o femeie care nu primeste nici pe jumtate cat ofera sufera in liniste, in interior si atunci de suferinta, devine periculos de nebuna!

    RăspundețiȘtergere
  3. tot in foavoarea noastra este postul chiar daca noi suntem alea nebune :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Unii/unele, pentru ca n-am sa ma refer doar la o singura "specie", o iau razna si din prea mult bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :-) asa este!
    multe dintre explicatiile privind diferenta dintre gandirea unei femei fata de cea a unui barbat, stau in atitudinea unuia in fata nevoilor celuilalt, a intelegerii, acceptarii si impacarii cu acel fel de a fi/ simti/ gandi/ reactiona...Poate astfel, amandoi privind acelasi lucru, sa nu mai vada cu totul altceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. M-a amuzat mult postarea . Hi hi cred ca ai dreptate..de fapt , nu stiu cum le zici tu intotdeauna cu atata adevar..Dragut . :3

    RăspundețiȘtergere
  7. Aoleu, ce de subiecte politic spinoase ridici ! Mie mi-e si frica sa comentez la un asemenea articol. Adevarul e ca parerea mea sincera e ca ai atins cam toate punctele necesare in opinia ta, care mi se pare completa, asa ca nu cred ca as avea ce sa adaug decat poate doar sa validez, sa confirm ca sunt de acord cu perspectiva ta, care recunosc ca mi se pare una chiar matura, pt ca eu stiu sigur ca atunci cand eram in jurul varstei de 20 de ani, asa cum cred ca esti tu, eram un copil total, si habar n-aveam despre nimic astfel incat sa imi pot formula macar si o intrebare, daramite o opinie despre stilul comportamental relationl al femeilor vs cel al barbatilor, si in general despre relatiile persoanele umane, si am sa spun sincer ca toata ziua ma gandeam numai la sex. De altfel si acum ma mai gandesc cam tot la asta, desi datorita varstei nu chiar in continuu cat ma aflu in stare de veghe, plus am devenit ceva mai expert sa ma mai preocup si de altele, desi desigur tot la nivel relativ ignorant-imatur-amator !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai este un factor: dominanta. Fiecare membru al cuplului are o sfera, dar femeia doreste sa intre si in sfera barbatilor, ei nefacand niciodata asta. (asta o spune un studiu).
    Eu spun altfel: Femeile nu sunt nebune! Sunt doar intelese... Ele sigur au un motiv cand fac asta iar daca barbatii nu au rabdarea necesara sa o asculte, sa incerce sa o inteleaga iar daca relatia duce lipsa de comunicare, de aceea se produce acea "ruptura".

    RăspundețiȘtergere
  9. nu cred ca femeile sunt nebune, ci doar complicate :) imi place cum le-ai descris.

    RăspundețiȘtergere
  10. Suntem destul de nebune cand vine vorba de relatii,parca am fi niste animale salbatice care tin cu dintii de prada....:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspuns la titlu!
    Oooooooooooo, da ! Sigur da! Da,da,da !!!
    Au un mod de gândire întortocheat!
    Un mare scriitor, James Clavell, spunea în Vârtejul că sigur Dumnezeu este femeie, deoarece nici un bărbat nu ar putea bulibăşi lumea în halul ăsta! Se referea la Iran anii '70 .

    RăspundețiȘtergere
  12. pe cat de simplu, pe atat de complicat. nu poti imparti cu ceilalti decat ceea ce ai...

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a plăcut tare mult ultimul paragraf . :)) . Noi femeile nu suntem ușor de înțeles , era chestia aia : ” Dacă un bărbat are impresia că înțelege o femeie , clar , doar are impresia ! ” :))) . Frumoasă postare . Bravoo! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. :D Eu zic ca noi femeile suntem mai temperamentale uneori si barbatii trebuie sa stie lucrul asta si sa nu se astepte la ceva diferit. Plus, vrem sau nu sa recunoastem suntem extraordinar de bune in a gasi mereu un pretext de cearta :D Eu sunt genul care se controleaza si de cele mai multe ori las momentul critic sa treaca dupa care stau linistita de vorba cu omul de langa mine si ii explic problema :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu suntem nebune :))...suntem doar pline de emotii negative si trebuie sa le eliberam...pe langa asta ne-a spus un prof ca femeia e mai dotata ca barbatul noi si vorbim si ascultam in timp ce ei pot face doar unul din aceste lucruri asta aviz la faptul ca ne certam singure...el defapt asculta atunci :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))))) noi suntem inteligente, frumoase :)) etc.... :))

      Ștergere
    2. Adica .noi nu suntem inteligenti ? Frumosi ?

      Ștergere
  16. Daaa.. sunt nebune, declarat. Marea majoritate a lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Conteaza fiecare cum se naste, nebun(a) sau nu. :)))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)