Pagini

WordPress Vs. Blogspot

De ceva timp m-am gandit daca sa ma mut pe wordpress sau nu, si acum cand mi-au mai spus cateva persoane ca ar fi mai bine pe wordpress parca as face mutarea, insa as vrea sa stiu si parerea voastra.

De ce ar fi mai bun wordpress-ul ca blogspot-ul?


Pot sa mut si postarile si tot ce vreau eu pe wordpress?

Se ofera cineva sa ma ajute? 

Multumesc anticipat.

47 de comentarii:

  1. Nu stiu sincer cum e Wordpress,insa din ce am auzit e mult mai dificil decat Blogspot.Anyway,e alegerea ta si eu oricum te voi urmari in continuare chiar daca iti faci mutarea pe Wordpress. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. blogspot rocks!
    intr-adevar wordpress e putin mai dificil de utilizat, in rest...nu vad nicio diferenta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic sa te muti pe wordpress cand o sa ai domeniul tau. ;) Asa iti futi tot pr-ul:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Wordpress nu e dificil deloc! @Giuliii
    Din punct de vedere SEO dar si a numeroaselor facilitati, merita 100% sa te muti pe Wordpress.
    PS: Ma ofer eu sa te ajut ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Well , eu am trecut de ceva timp pe wp de pe blogspot si sunt fericita si multumita, noua platforma e ok si e usor de lucrat , plus ai n teme din care poti alege , nu regret nici o clipa trecerea pe WP. M-am obisnuit repede si clar e un alt nivel :D Dar e doar parerea mea....

    RăspundețiȘtergere
  6. da, poti sa-ti muti posturile dar mie blogspotul mi se pare de n ori mai bun ca wordpressul. daca-ti cumperi domeniu tot de la blogspot zic eu sa o faci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am intrat sa va spun ca pe mine sa nu va bazati! Eu nici aici nu ma descurc prea bine. Mi-a disparut bara de modificat textul si scriu cu litere mai mici!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bafta, daca te muti! Oricum o sa ai acelasi succes si pe Wordpress, sunt convins. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Blogspot e mult mai tare!! A usurat mult modul de a posta!! A usurat mult designul!! In wordpress e mai greu!!
    Parerea mea :D

    RăspundețiȘtergere
  10. sustin ce zice mucu`, cu toate ca e mai mult misto wordpress ai acces la mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  11. nu-mi place wp.l-am incercat.parerea mea.:d

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu m-am mutat chiar zilele trecute:). Te astept:*

    RăspundețiȘtergere
  13. @Giuliii♥: >:D< Mersi:! :) Inca nu stiu sigur, m-am cam obisnuit cu blogspot-ul.:)

    @julie: Deci e ok:)

    @Muc Roz : Oke mucule:) am incredere in tine :))

    @AndAleCo: Mersi:) O sa ma gandesc:)

    @Cris-Mary : :) Mie imi e cam greu, inca nu stiu ce sa fac.:)

    @Crisa: :) Oki:D Mersi:)

    @Mihai: :-? Ai umblat pe la el ;))

    @Cristi: Mersi:D

    @Flyerboy: Pai adevarul e ca aici e chiar foarte usor:) nu stiu cum o fi la wordpress:))

    @Nymphetamine: :)oki

    @ctl: :) Okaaai:d

    RăspundețiȘtergere
  14. Diferentele sunt ...
    Cei de la wordpress ofera :
    -design mult mai avantajos (cu ,,brizbrizuri,, ; accesorii etc)
    - este mai greu de utitlizat decat blogspot , deoarece wordpress functioneaza pe cod HTML si trebuie sa stii o ,,initiere in HTML,, ca sa te apuci de wordpress
    - pentru wordpress exista mai multe aplicatii pt blog , interfete mai sofisticate , widgeturi etc .

    Blogger-ul (blogspot-ul) este mai simplu de utilizat si nu ofera ceea ce am enumerat eu mai sus .
    Parerea mea : NU conteaza domeniul (blogspot sau wordpress) , conteaza ceea ce scrii si cine te urmareste.Eu am sa iti citesc in continuare blogul , indiferent de domeniul pe care il alegi .

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca vrei sa asculti sfatul meu - am avut blog si pe blogspot/blogger si pe worpdress.

    Blogspot este mai usor de folosit pentru ca are un meniu mai prietenos fata de worpdress, la partea de seo amandoua stau bine.

    Recomandarea mea este sa te muti pe o platforma romaneasca si majoritatea sunt pe wordpress inafara de ablog.ro - site-ul pe care sa te muti ti-l recomand mug.ro - unde iti poti seta platforma dupa cum vrei, pe wordpress nu ai o libertate de control aupra blogului asa de mare cum iti ofera mug.ro

    Dar pana la urma faci cum rei tu.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Maria S.: :D bine de stiut:)

    @MarinaA : Inca nu sunt hotarataaa!:) Multumesc:D

    @vioreld: :D Hi hi:D Mersi mult:D:)

    @cristian: :) Am auzit de mug.ro :-) E o chestie:) Mersi mult.

    RăspundețiȘtergere
  17. Parerea noastra este sa ramaneti pe Blogger daca nu aveti domeniu cumparat...daca va luati domeniu, puteti sa ramaneti pe server-ele Google gratuit si e bine sa ramaneti tot pe Blogger...daca va luati domeniu si gazduire e discutabil...oricum cred ca Blogger va progresa mai mult decat Wordpress in urmatoarea perioada...

    RăspundețiȘtergere
  18. am auzit si eu de el dar sincer nu stiu cu ce se mananca oricum daca te muti sa nu uiti sa imi dai noua adrese :>

    RăspundețiȘtergere
  19. da care e rostul mutarii? daca ai un motiv poti sa o faci...sau e doar asa de dragul schimbarii!

    RăspundețiȘtergere
  20. @AUTOvital: Multumesc, apreciez:)

    @Gabrielle Rose: :) Incep sa ma razgandesc:))

    @geanina: :) Pai nu am un rost, am tot auzit de wordpress si am zis sa vad care ii mai bun :) Mie imi place blogspot-ul:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Mi-am facut si pe wordpress zilele trecute. E destul de greu cu adaugarea de widgeturi si de toate astea!! Poate nu m-am obisnuit eu cu el!!
    Daca tot am mentionat : gabyzmb.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu ştiu, eu zic că până nu încerci... :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @adelici: :) o sa intru pe acolo sa vad cum este:)

    RăspundețiȘtergere
  24. worpress recunoaste automat browser-ul mobil ... si interfata mobila (pentru cititor) mi se pare mult mai buna/practica decat cea de la blogspot. in plus, la worpress ai si o aplicatie in android market care-ti usureaza tie postarea de articole de pe mobil ... si cum deja incep astia sa arunce dupa noi cu smartphone-uri ...

    la blogspot trebuie sa scriu "http://crazy-in-loveee.blogspot.com/?m=1" ca sa-mi arate interfata pentru mobil.

    pe mine, ca cititor, ma lasa rece wigdet-urile si toate prostiile astea ... ca eu vreau sa te/va citesc fara sa pierd prea mult timp incercand sa fac asta, fara sa ma lovesc de tot felul de widget-uri (care o iau razna in browser-e diferite) si sa pot comenta daca am ceva de comentat.

    asa ca, as spune ca depinde de care crezi tu ca-i scopul/rolul blog-ului tau: e doar pentru tine (da' atunci care-i sensul sa fie public) sau e pentru tine si pentru cititori?

    RăspundețiȘtergere
  25. păi aşa zic şi eu, să te muţi când deja ai domeniul tău..
    poţi însă să te familiarizezi cu el de pe'acum. e umpic cam dificil ca blogspot, dar io deja m-am obişnuit cu el.
    ti pup ti pup

    RăspundețiȘtergere
  26. Mai bine ramai pe blogspot!Mie mi se pare ca pe wordpress e mult mai simplu,nu poti sa-ti faci sabloane atat de frumoase,designurile sunt altfel..mie imi place mai mult blogspot.

    RăspundețiȘtergere
  27. eu...vroiam sa vad parerile doar..:)

    RăspundețiȘtergere
  28. blogspooot! eu am tot incercat cu bloguri pe wordpress dar nu ma descurc deloc... deci, parerea mea este sa ramai cu blogspotul ca na... cu asta te-ai obisnuit si iti este mai familiar :) oricum e alegerea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  29. @INTJ: Pai mie nu-mi trebuie aplicatiile acelea pt mobil... :) dar cred ca sa raman la blogspot:)

    @pinguu: da :) da:) Mersi:D

    @Raisa: Da, am observat si eu ca nu prea au sabloane asa dragute:) Cred ca raman aici:)

    @coco: hihi :)

    @ZoZoHeart: Ai drepate:) Mersi:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu sunt fan inrait WP

    De ai nevoie de F1 stii unde (si cum) sa ma gasesti.

    Teoretic da, poti importa articolele, insa nu bag mana in foc pt commenturi - insa cred ca s-ar putea rezolva (zic din ce cred, nu am cautat).

    Insa (ca si Mucu) iti recomand un domeniu first of all.

    WP hosted rocks, dar cel free are minusuri multe (nu ai libertate)

    Ciao Ciaooooooooo
    Cristian Ciofu

    RăspundețiȘtergere
  31. Vom fi alaturi de tine oriunde vei scrie >:D< eu nu stiu cum e wordpress, am sa incerc si eu sa vad.. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Mie nu-mi place wprdpress-ul de nicio culoare.Daca ar fi sa fiu fortata sa parasesc blogspotul,cred ca m-as lasa de blog:D

    Bafta oricum:).daca te muti,sa-mi lasi un comentariu cu noul link,sa te bun in lista de bloguri.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  33. daca te muti, dai de baut de casa noua :))

    RăspundețiȘtergere
  34. @Cristian: deci mai raman aici:D

    @Little Thoughts: <>:D< Multumesc:D

    @fatacareaduceploaia: :D Da, multumesc:D:) Nu cred ca o sa ma mai mut:)

    @G.W.: :))) eeeheee de cand nu te-am mai vazuuuut!>:>

    RăspundețiȘtergere
  35. Pe mine m-au dezamagit cei de la wordpress ... Nu poti safaci nimica , e plictisitor si dificil :(PAREREA MEA)

    RăspundețiȘtergere
  36. Parerea mea e sa ramai la blogspot pentru ca wordpress nu ti-ar aduce avantaje foarte mari! N-are rost sa-ti bati capul cu schimbarea platformei :) Important e sa scrii :) Te pup , nu asa se spune intre fete ? :P :)))

    RăspundețiȘtergere
  37. @cime: O sa raman:D:) Pupici :))))) =))

    RăspundețiȘtergere
  38. Poţi să muţi absolut tot pe wordpress dacă doreşti să te muţi.
    Eu prefer wordpress-ul deoarece are mai multe pluginuri, funcţii etc. Mai pe scurt, pe wordpress poţi să faci absolut tot ce vrea muşchiuleţul tău, pe blogspot... doar 10% din ce poţi face pe WP.

    RăspundețiȘtergere
  39. @annitu: hmmmm, o sa mai raman pe blogspot o perioada:) Mersi:d e bine de stiut:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Pana acum wordpress-ul nu m-a convins cu nimik ca e mai tare ca blogspot , in afara de pluginuri nu gasesti nimik pe wordpress ...

    @scz ca nu am mai comentat am avut multa treaba . :) :X

    RăspundețiȘtergere
  41. wordpress iti da mai multa clasa prin simplul nume si sigla,si interfete.atat.in fond,persoana e aceeasi.poate scrie si pe facebook,ca tot aceeasi persoana ramane.

    RăspundețiȘtergere
  42. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  43. @Sebastian: o fi:) normal ca persoana e aceeasi:) momentan raman pe blogspot.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)