Pagini

Life in Pictures

Astazi voi pune 2 fotografii, prima pentru ca este toamna...

Iar a doua pentru ca... 
it's about life, it's about fun... 

O duminica faina sa aveti.

Mai multe gasiti la Costin.

73 de comentarii:

  1. Si in amandoua este toamna.... Foarte frumos! Cum ajunge toamna orice...

    RăspundețiȘtergere
  2. simbolice amandoua...
    simbolice in mod diferit...
    frumos...

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe pozele :x ps: imi place noul aspect al blogului, nu foarte diferit de celalalt, intr-adevar, dar felul in care arata fata aia si "C.L.M.'S blog" sus, ma da pe spate... 8->

    RăspundețiȘtergere
  4. A 2-a e ....superba. Transmite atat de multe!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place noua fata a blogului :* si ador pozele alese pentru rubrica de azi !

    RăspundețiȘtergere
  6. cred k deja ar merge sa pui poze cu niste oameni de zapada:)))
    si a doua poza mi se pare foarte emotionanta, nu stiu de ce, dar te duce cu gandul undeva..

    RăspundețiȘtergere
  7. Se spune ca bunicii isi iubesc nepotii mai mult decat fii.
    Frumoase poze :D

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte interesant conceptul la a doua poza

    RăspundețiȘtergere
  9. in prima poza miroase a cafea,iar a doua imi aduce aminte de bunicii mei:X Duminica frumoasa si app tipa din desenul de la antet seamana cu tine :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt frumoase pozele :)
    o duminica placuta si tie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. multumim frumos , la fel si tie! super alegere!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmm..destul de sugestive.
    P.S. frumoasă tema.:D

    RăspundețiȘtergere
  13. frumoase imaginile...
    a doua imagine inspira atat bucurie cat si tristete .
    Ma bucur ca a venit toamna , dar in acelasi timp mai ,,marchez" cu un X o vara din calendarul vietii .
    Frumos si design-ul...am vazut ca ai schimbat stilul ...sus...unde scrie C.L.M'S BLOG .

    RăspundețiȘtergere
  14. frumoase imeagini, in special a doua.
    duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  15. imi plac mult pozele,
    a 2a ma pune pe ganduri.
    o duminica frumoasa sa ai si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  16. ce duuulce e a 2:x
    o noua schimbare:">
    te pup
    o duminica speciala:-*

    RăspundețiȘtergere
  17. Of nu...mi-e destul vremea de afara ,nu mai vreau si poze cu toamna:P. Dragute pozele, in special a doua.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cat de superba e a doua!:) Se potriveste perfect cu titlul rubricii.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumim, frumoos noul aspect.<3

    RăspundețiȘtergere
  20. Amandoua sunt frumoase, dar a doua te impresioneaza :)
    Duminica frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ambele poze sunt interesante!
    Seară minunată îți doresc!
    Te pup scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  22. 8-> Daca te uiti mai atent se imbina perfect ^-^

    RăspundețiȘtergere
  23. A doua...fără cuvinte! Superbe! Foarte bine alese.
    Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  24. @another Me: :) posibil

    @pandhora : intr-adevar:)

    @Μου αρέσει το αλκοόλ : Multumesc, am vrut ceva mai simplu, mai aerisit sa zic asa:D:) iar fata ma reprezinta:D:)

    @adelici: sa poate:-?

    @Flyerboy: dap:D:) de-aia am si ales-o!

    @ANA MARIN : thnks:D u too!:

    @Cris-Mary: Multumesc:D>:D<

    @SilviU: thnk:D:)

    @Oandi : Ma gandii si eu la asta:))) Dar na' zisei ca daca inca mai e sezon:)) Sa mai fie toamna un pic :)) apoi vine ea si zapada:)))))

    @Stefania: asa am auzit si eu:D:)

    @Doru: :) thnks:)

    @Crisa: :) Da:)

    @iri : hi hi:)

    @Gabrielle Rose: Ma bucur:D:) Mersi:D Asta era si ideea:D:)

    @Aira : Multumesc:D:)

    @Bia.: oww:)

    @Fluturas : da:)Mersi

    @geanina: mersi:D

    @annitu: Sar'na:D:X

    @vioreld: Dap, am schimbat::):> ma bucur ca iti place:D:)

    @Duduş: :*

    @anastasia: Multumesc:D

    @£avi H. : Multumesc:D:)

    @A.C.M : Multumesc:*:*:*:*

    @Dia: ouuuf:)) nu prea iti place toamna;))

    @Only Books: Thanks:X

    @Maria S.: :D>:D< thnks:X

    @Diverse: Sar'na:>

    RăspundețiȘtergere
  25. A-2-a este inspirata. Foarte frumoasa. Have my like. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. si in a doua se intalnesc primavara cu toamna...sugestiva :)

    seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  27. felicitari ! Pentru ca fotografia reprezinta comunicare, poti transmite un mesaj, un sentiment sau o stare.
    la intrebarea ta;
    cum ai pus butonul de Reply?
    iti poate raspunde SoriN

    RăspundețiȘtergere
  28. Este toamnă și în a doua fotografie !

    RăspundețiȘtergere
  29. a2-a ?despre cum trece timpu ...o da ...

    RăspundețiȘtergere
  30. Luminoase amindoua fotografiile ... Deja e tirziu, asa ca, o zi frumoasa miine !

    RăspundețiȘtergere
  31. imi place prima poza..e melancolica..

    RăspundețiȘtergere
  32. pentru a 2-a nu am cuvinte....super adevarata..un fel de transformare..cum suntem prima oara si cum ajungem jos palaria si "bip" romania :Ddin parlament

    RăspundețiȘtergere
  33. Hy. Ai o leapşă la mine. Ştii despre ce vorbesc:>

    RăspundețiȘtergere
  34. @Tatjana Parkacheva : thnks:D>:D< xoxo

    @*ELENA* : MultumesC:>:D<

    @I'm Devil ☠ : hmmm, da:-?

    @Găgăuţă : Pupici!

    @shaman : thnks:D:)

    @rokssana : interesant:)

    @IULISA : Oki:D multumesc:D:)

    @tu1074: :D sa stii:-?

    @Florea : :*

    @DANI: Multumesc la fel:D:)

    @29decembrie: sar'na:>

    @Diana: daaaa=p~

    @Florea: :)) tac:)

    @annitu: da da:X thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  35. si raspunsuri mai vrei :))e ca si cand ai intreba care este marginea universului daca el este infinit :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Prima imi place. Ma gandesc la o dimineata pe prispa unei case undeva la marginea unei paduri. Un ceai si o adiere de vant care sa plimbe frunzele peste tot.
    A doua ma intristeaza.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Florea: :))) nu mai vreau atunci:P

    @Pinguu: :D thnks:)

    @Costin: :) Frumos :) la asta ma gandeam si eu cand am vazut prima poza:)

    RăspundețiȘtergere
  38. ...e toamna, si odata cu ea ar fi bine sa invatam ca nimic nu este permanent, ca totul trece, si viata isi urmeaza prea firescul curs, ametindu-ne in cicluri....ok, ma opresc o clipa :D

    RăspundețiȘtergere
  39. @Denisa: :>thnks:D

    @ganguritu: am invatat deja! >:D< asa mai opreste-te!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  40. Prima e superba, iar a doua este cu totul deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  41. Prima e superba, iar a doua e cu totul deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  42. @coco: Da>:D<

    @Cristi: :D intr-adevar:)

    @Raki: :)

    @Octo Cat: Daaaa!:x

    RăspundețiȘtergere
  43. @Bianca Dobrescu: O, daaa! :X

    @Nymphetamine: :)

    @julie: :D Daaa!

    RăspundețiȘtergere
  44. 1. Imi place noul banner:) felicitari.
    2. Cea de-a doua poza e superba!
    3. Nu am mai intrat pe bloguri de mult, am avut ceva treaba, iar ca o confidenta, imi era dor de blogul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  45. @cime:
    1. ms:X
    2. :D
    3. missed you:X

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  46. Arată într-adevăr mult mai bine blogul acum. Pare mai matur! Ai aniversat ceva de curând?

    RăspundețiȘtergere
  47. Prima ma relaxeaza iar cea de a doua imi da un sentiment de tristete dar si speranta.

    RăspundețiȘtergere
  48. :| Vai. Ma inspaimanta a2a poza. E foarte trista. Candva aveam si eu manutele acelea mici, si dragalase. Acum, le am, intr-un fel. Iar peste cativa zeci ( putini zeci ) de ani, voi avea si eu acele maini trecute...

    RăspundețiȘtergere
  49. @Muc Roz: de ce?:))

    @Tibi: n-am pus?:))

    @Vivi: :)) te inspaimanta viata?

    @Paul: :) thnks:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)