Pagini

Miercurea fara cuvinte.

Autumn...

Love
 and...


Happy WW!

Continuarea la Carmen.

44 de comentarii:

  1. chiar asa m-am simtit si eu toata ziua.sunt superbe frunzele.
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) de fapt ii spune "It's Wordless Wednesday, Homer."
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca e zi de toamna ... a fost o zi minunata:X

    RăspundețiȘtergere
  4. asta numesc eu conservarea naturii

    RăspundețiȘtergere
  5. adorabile! atat pozele pline de intelesuri, cat si savurosii simpsoni :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Super 8-> Mai ales a doua , e asa de WoW :O :X


    Inca o postare superba de-a ta ^-^ Succes in continuare :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. frumoase ipostaze....si e inca miercuri? si eu vreau sa fie weekend :)

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa seria ta de fotografii :) fiecare o completeaza cumva pe urmatoarea.
    Fotografia cu oglindirea celor doi îndragostiti este absolut profesionala!
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. mult asteptata toamna! ce imi place prima fotografie! o idee f interesanta ...cred ca am sa o incerc! seara faina:)

    RăspundețiȘtergere
  10. :) Hehe, foarte faine imaginile, dar ultima e geniala :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Coloana infinitului ... altfel. nice! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. hahaha, aşa mă simt eu zilele astea! (ultimele 2 poze!) Criminal!
    Te pupă Rebe>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  13. mrrr ce imagini potrivite pentru starea mea de spirit actuala...mrr like them a lot ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Nima: :) Multumesc la fel

    @Florea: :P normal:P

    @Sophie: daaa =p~

    @Nymphetamine: Stiuuuu, le ador!:X

    @Tibi: ;))

    @Gabrielle Rose: :D

    @ganguritu: primele?;)

    @adelici: :)

    @Cupcake: :) >:D< thnks

    @Diverse: daaA:))
    Multumesc:D:)

    @MarinaA: intr-adevar!:)

    @Aira : :)>:D<

    @Flyerboy: =)))

    @Crisa: :) da :)

    @ANA MARIN : thnks:D:)

    @Erys: >:D<

    @I'm Devil ☠: Multumesc scumpoo, la fel!>:D<

    @Maria S.: mss:))

    @rokssana: mie-mi spui ;))

    @CARMEN : :> Da, imi place in mod special aceea:D:) thnks:)

    @geanina: chiar imi era dor de toamna:D:) Multumesc la fel:)

    @Alle.: :D

    @vioreld: :)

    @INTJ: da:)

    @Rebeca C.: >:D< pup si eu:D

    @ella: :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. A treia fotografie e ceva deosebit!
    Îmi place!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe imagini ai ales!
    Zi frumoasa ca tine scumpo!
    Pupici..

    RăspundețiȘtergere
  17. De când mă știu îmi place toamna chiar dacă are o urmă de tristețe.Faine poze!

    RăspundețiȘtergere
  18. Super tari pozele si sa nu mai zic de Homer, i just love him: Dooh!

    RăspundețiȘtergere
  19. o da=)) cam ca homer sunt si eu de cand m am angajat:))nu prea mai stiu de capu` meu..si celelalte poze 8-> le fur de fiecare data:)))

    RăspundețiȘtergere
  20. @Costin: :)

    @tu1074: :) si mie imi placE:>

    @*ELENA*: Multumesc la fel!

    @eddy: :D thnk:)

    @Cris-Mary: :D me too!:)

    @Oandi: Owww:D. E de inteles>:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. @coco: :)

    @Μου αρέσει το αλκοόλ: :)

    @Kiddo: :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu,tot nu vreau toamna...poate doar putin din poza 3 :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)