Pagini

1 an!

Omg, oameni buni, a trecut un an de la prima mea postare (moamaaaa), atatea chestii s-au intamplat in decurs de un an ca nici nu mi-am dat seama cum a zburat timpul si vreau sa va multumesc ca mi-ati fost (si imi sunteti) alaturi in toate momentele mele de nebunie.

E fascinant cum prin intermediul blogului multi dintre voi (cred ca)v-ati facut deja o parere despre mine pe care am sa va rog sa mi-o spuneti si mie intr-un comentariu' la aceasta postare (puteti sa ma criticati, chiar va rog, nu ma supar, hi hi) si cati prieteni mi-am putut face in lumea blogosferei.

 Am intalnit oameni minunati care desi nu i-am vazut in realitate si-au rupt din timpul lor cateva minute pentru a citi prostioarele care le debitez si care la nevoie mi-au dat un sfat, am dat peste bloguri care m-au lasat fara cuvinte, am invatat cate ceva de la fiecare dintre voi (si inca invat), am primit numeroase premii (Va multumesc muuuult, ce mandra is!) si si si... nici nu mai stiu ce sa mai zic, doar ca va multumesc si sper sa nu va dezamagesc in continuare.

Dati-mi voie sa va fac cinste cu o prajitura dulce asa ca voi:



Va pup si va doresc o saptamana superba!

Sursa foto

70 de comentarii:

  1. Ih ih..Cum sa zic? Aniversare fericita si sper ca si peste 1000 de ani ( hi hi) o sa te gasesc aici, uimindu`ma peste masura cu postarile tale intr`un fel nebune, si in acelasi timp captivante. Blog`ul tau este unul dintre putinele care ma uimeste in asa fel incat ma face sa ma intorc aici de minim 10-20 de ori pe zi. Si intr-adevar iubesc, ador sa iti citesc postarile. Si comentariile, nu mai zic. Unde toata lumea se da cu parerea.:X
    Nu te cunosc de mult timp, stiu, dar mi-am facut totusi o parere, nu prea dezvoltata, dar e o parere. Esti sociabila, si, ca mine, vorbesti mult. ( e o calitate:>) Si se vede clar ca esti pasionata si iubesti ceea ce faci, ceea ce ai dezvoltat aici. E o performanta, intr`un an sa reunesti atata lume.
    Iti mai amintesti prima oara cand am vorbit cu tine pe mess? Eu te-am intrebat: Cum ai reusit sa strangi atatia bloggeri la un loc, sa ii faci sa comenteze? Si tu mi-ai zis ca sunt prieteni. Ai dreptate. Chiar iti sunt prieteni.
    Mult succes in continuare!>:D< Sunt aici, intotdeauna, pentru a trai o parte din viata ta, voi fi aici in momentele tale de fantezie si nebunie. In momentele grele, si oricand vei avea nevoie de mine.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani blogului tau, la cat mai multe postari! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. uau. doar un an. as fi putut sa jur ca esti aici de mult mai mult timp. felicitari :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Prajiturile alea arata senzational... mi s-a facut o pofta... :))

    La multi ani! Sa cresti mare si la mai multe postari! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te citesc de putin timp, dar pot spune ca esti de treaba si ca esti o tipa de aia care risca mult, sau ma rog asa mi-ai dat impresia.Cat despre blog numai laude:d

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari si la cati mai multi anisori !Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Yey ^-^ Felicitari pentru anul implinit de la prima postare !!! Siiii , iti urez ca [,] cat mai multi oameni sa-ti urmareasca blogul ! :X
    Esti o persoana minunata si plina de energie , din cate mi-am dat eu seama .


    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  8. La cat mai multe:) La multi ani!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ooo ,la multi ani blogului! >:D<
    Eu nu te urmaresc de foarte mult timp ,si nu prea pot deocamdata sa-mi creez o imagine de cum ai putea fi in realitate.Deocamdata mi te imaginez ca o persoana cu simtul umorului,prietenoasa si cu care ai ce discuta.Asa cred eu :D.Iar de criticat,chiar nu am ce critica la tine :))

    Mersi de prajiturica si o saptamana frumoasa si tie! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. La cat mai multi ani:). Merci de praji:D
    Eu te "stiu"de mai putin de un an dar imi place de tine ca spui lucrurilor pe nume si esti matura si copilaroasa in acelasi timp:). Cam asta e parerea mea despre tine:D

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani!
    Continua tot asa...ramai exact asa cum esti!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani!
    Sa ai multa inspiratie si spor la scris! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Un an? Dejaaa? La multi ani mamiiiiiiiii!!>:D< Parerea mea despre tine? Paai.. esti super de treaba, draguta, ajuti pe cineva atunci cand are nevoie si esti o persoana cu care se poate vorbi orice. A, si ai niste unghii perfecte!=p~
    La multi ani din nou blogusurolui tau!:* Te iubesc!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  14. LA MULTI ANI ! si la multe postari inainte...
    Ai dreptate , multi si-au facut o parere despre tine ... dupa cate ai scris si descris te vad o fata sincera , libera in a purta o comunicare cu cineva , o fata care a ales sa se deschida lumii si sa se exprime prin intermediul internetului , o fata delicata cu un suflet bun .
    Felicitarile mele si sunt sigur in ochii multora esti asa cum esti in ochii mei...si anume...ce am descris mai sus !

    RăspundețiȘtergere
  15. Uhuuuu la multi aniiiiiiiiiii, la multe postariii:X

    RăspundețiȘtergere
  16. La Mulți Ani! Și cât mai multă inspirație!... O săptămână frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. La mai multi ani! Ma bucur ca te-am cunoscut. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani si cat mai multe postari...eu nu vreau sa aduc nici o critica blogului tau pentru ca nu exista.Pot spune ca postarile tale mi-au descretit fruntea,le-am citit cu placere si pot spune ca ai un fel al tau original de a scrie pe care eu il ador. Sa fi sanatoasa si multe...multe posturi.

    RăspundețiȘtergere
  19. eu zic că eşti o alintată. :* este? :))

    la mulţi, mulţi anişori! şi ţie, şi blogului.

    RăspundețiȘtergere
  20. la multi ani si la cat mai multe postari :D

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani!
    Iti urez multi vizitatori

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani! SI la multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  23. la mai multi ani si la mai multi vizitatori! :) seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  24. @kyky: iiiiiui! Ce scumpa esti>:D< Multumesc mult>:D<

    @Invizibilul : :)) da da

    @Cristi: Multumesc mult!:)

    @Crisa: hi hi:) Doar 1 anisor:) multumesc!

    @Dara: Sar'na sar'naaa!

    @Maria S.: Dap, uneori risc prea multe:-j >:D< multumesc

    @Sophie: sar'naaaaa!>:D<

    @adelici: MultumeeeesC>:D< dulceata:>

    @LAURA: multumesc:D:)

    @I'm Devil ☠: multumesc mult, esti o scumpa>:D<

    @BandOfBrothers : Multumesc:)

    @Aira: Sar'na, sar'na:> imi place imaginatia ta:> Si cu placere:D

    @alicee: Multumesc>:D<

    @Dia: Multumesc, multumesc, cu placere!>:D<

    @Alissu: sar'na!>:D<

    @Cristina: Multumesc>:D<

    @Only Books: iii scumpa mea>:D< Multumesc, si eu te iubesc>:D< ba nu, te ador>:D<
    :X:X:X:*

    @dalyda : Sar'naaa!>:D<

    @vioreld : Ow multumesc, multumesc mult>:D< esti un scump:D:) m-ai nimerit!>:D<

    @Duduş : Sar naa:X

    @Gya: Saaar'naaa!>:D<

    @Sara : Multumesc mult scumpa domnisoara, la fel>:D<

    @Adelina: Si eu>:D< ma bucur ca ne-am cunoscut>:D<

    @gabriella: Multumesc doamna draga>:D< ma bucur ca fac oamenii sa zambeasca>:D<

    @.miss bee: Iii :)) nu chiar, dar imi place sa fiu alintata:D:) cui nu-i place? sar'na:X:))

    @Nymphetamine: Multumesc>:D<

    @Denisa: :* Sar'na!

    RăspundețiȘtergere
  25. @tetris: multumesc mult!

    @geanina: multumesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi, multi ani inainte si la cat mai multe postari! Esti o dulce si sa ramai asa!!! Te pup, te imbratisez si iti urez o noapte frumoasa!:) :*

    RăspundețiȘtergere
  27. Yeee .. La multi ani blogulee :))

    RăspundețiȘtergere
  28. la multi ani !! >:D<
    am furat o prajiturica...recunosc :)

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani! ce bine e la tine aici! wow, câte delicii! bineîntele ca ma refer la textele si fotografiile pe care le publici aici! ;) la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  30. la multiani pt C.L.M. ? ne-ai servit cu atatea dulcuri de dam in diabet :D

    RăspundețiȘtergere
  31. @Roxy: iii>:D< multumesc scumpo:X

    @Sebi: :) Multumesc(in numele blogului, mi-a zis mie sa-ti zic): ))

    @pandhora: multumesc:D ma bucur:D:))

    @CARMEN: Sar'na>:D<

    @Rafael: :) thnks:D:>

    RăspundețiȘtergere
  32. La cat mai multi!Sper ca din aceasta experienta cu blog-ul sa tragi mereu concluzii utile,sa cunosti si sa inveti cat mai multe si sa iti imbogatesti atat viata sociala cat si imaginatia!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ehehee, hai la multi ani dom'soara :D, cat despre "prostioare" cum le zici tu, daca nu-mi placeau si nu le apreciam, nu-ti mai rupeam pragul zilnic :D...fiecare cu prostioarele sale :D
    ...si mi-am strecurat si degetele prin farfurioarele tale, ca-s pofticios :p

    RăspundețiȘtergere
  34. @DINOeverest: thnks:D:)

    @Ela: Sar'na>:D< asa am sa fac!>:D<

    @Paul: Multumesc>:D<

    @ganguritu: hihihi:D Sar'na>:D< ce draguuuut!>:D<

    @sebi: >:D<

    RăspundețiȘtergere
  35. iuhuuu :)....desi nu demult ti-am descoperit blogul...sunt deja fana lui , asa ca LA MULTI ANISORI c.l.m !!!

    RăspundețiȘtergere
  36. n-am nimerit-o cu alintătura, dar dacă zic că ai o freză şmecheră sigur nimeresc. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  37. well... happy birthday! :d si multumesc pentru imaginile acelea cu prajiturele... chiar mi-ai facut pofta..;))

    RăspundețiȘtergere
  38. La muuulti ani!!!! La cat mai multe postari la fel de reusite. <3

    RăspundețiȘtergere
  39. Super :D:D La multi ani!!! :) la cat mai multe articole simpatice si poze cu chestii delicioase :D

    RăspundețiȘtergere
  40. Felicitari!!! La mai mult si la mai multe :D

    RăspundețiȘtergere
  41. @Radu: Multumesc:)

    @shockchat: te pupacesc:)

    @Carol: kissez:)

    @.miss bee: :)) aia daaaa=))

    @Anna.: thnks:)

    @£avi H.: Multumesc:)

    @iubesc alcoolul: thnksss :) :d

    @Z.: sar'naaaaa!

    @Tibi : :)

    @Alle. :hihihi:) sar'na:x

    @ella: :) sar'na:d

    RăspundețiȘtergere
  42. Ehehee, bag seama ca nu te-ai "dres" dupa aniversare :D
    Ai baut fara sifon- cum se zice din batrani-
    :-j

    RăspundețiȘtergere
  43. Hmmm Un an de zapaceala, bucurii, lacrimi si multe altele :> Lasa girl ca vor fi muuuulti ani de acum incolo cu toate cele ;;) Iar noi vom fi aici comentandu-le \:d/ Happy b'day for your blog

    P.s scuze ca am intarziat :D

    RăspundețiȘtergere
  44. La mai multi si multi si multi .. in caz ca nu ai inteles.. foarte multi ani de blogging! :D:D:D

    P.s : cat mai multi ani de blogging !

    RăspundețiȘtergere
  45. :) Felicitari, abia astept cea de-a 10 :P

    RăspundețiȘtergere
  46. @ganguritu: :)))))))) gata mi-am revenit:)))

    @Mallynna: :>:D< Sar'na:X:X:X:>:D< nu i nimic>:D<

    @Cris-Mary: :) Sar'naaaa:X:)) am inteles:D:>:D<

    @cime: Sar-naaa!>:D< Si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  47. La multi ani si la mult mai multi ani :D Imi place mult mult stilul tau si ceea ce scrii >:D< Tine-o tot asa :D :*

    RăspundețiȘtergere
  48. @Stefania: Multumesc:D Si mie imi place ce scrii tu:X

    RăspundețiȘtergere
  49. Imi place , ai talent omule!Prin asta ti-ai mai castigat un cititor, bafta si la cat mai multe articole!

    RăspundețiȘtergere
  50. La multe postari frumoase si interesante! Si eu luna trecuta pe 5 am facut un an, dar am uitat =)))))) acum mi-am adus aminte =))

    RăspundețiȘtergere
  51. La mult mai mult timp printre noi, Lavinia!
    Ne simtim foarte bine alaturi de tine, sa nu uiti asta :D

    RăspundețiȘtergere
  52. @Dragos: Multumesc:D>:D<

    @Stefania:D>:D<


    @Poison: Sar'naaaaaaaaaaaaaaa:X:>:D< LMA si tie:d

    @Little Thoughts: SAr'na:D Si eu ma simt bine printre voi!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  53. WOW, felicitări. :x Mulţi ani înainte.

    RăspundețiȘtergere
  54. Laaaaaa muuuuuuulti aniiiisoooori bloguletului tau (si tie, ofc ;;) )!!!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)