Pagini

Life in Pictures

Pentru azi la rubrica "Life in Pictures" vreau sa vorbim despre singuratate (si asta face parte din viata), ooooo daaaaa, stiti voi aia de care va e teama la majoritatea dintre voi, hi hi, si nu inteleg de ce? 


Adica ok, inteleg ca e greu sa fii singurel pe lume, da... e foarte greu, dar cand ai prieteni, familie, cum esti singur?

Aaaa, stai ca stiu care e problema, nu ti-ai gasit "jumatatea", nu ai cu cine sa te certi, nu are cine sa te streseze, nu ai pe cine sa stresezi, daaa... asta era, nu? Sau?

Wtf, eu nu inteleg tipele care nu pot sta singure, adica dupa ce iesi dintr-o relatie de rahat te apuci sa iti cauti unul ca disperata pt. ca nu poti sta singura (de parca n-ar fi inca nspe mii persoane singure) ca ai nevoie de consolare si alte alea, pai la ce dracu' ai prieteni? Dhaaa... 

Fata draga sau baiete, pune mana si fa si alte lucruri pt. ca sa stii ca nu vei avea tot timpul pe cineva care sa te tina de manuta cand vei trece strada sau cand te duci la wc, ocupa-ti timpul cu lucruri utile, pune mana mai invata, mai citeste o carte, mai petrece-ti timpul si cu alte persoane (familia, prietenii) in afara de "iubi" pt. ca dupa ce treci printr-o perioada nasoala ei sunt alaturi de tine...

Deci, nu zic sa va feriti de dragoste, nici nu cred ca puteti (doar eu pot) dar decat sa va irositi timpul cautand cai verzi pe pereti sau avand tot felul de relatii cu toti tampitii mai bine folositi-va timpul liber pentru persoanele care va iubesc si va apreciaza cu adevarat pt. ca daca nu ati observat iubirea aia ca in filme nu prea exista sau daca exista vine pe neasteptate, in niciun caz cand vreti voi. 
Intelegeti ce vreau sa zic?





Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.



42 de comentarii:

  1. :)Imi place cum gandesti:) Sa stii ca ai dreptate, cand cauti cu disperare un lucru exact atunci nu-l gasesti:))Nici eu nu inteleg persoanele care nu pot trai decat stiindu-se intr-o relatie, dar mai bine nu-mi dau cu parerea ca nici eu nu mai prea stiu cum e:))). Oricum ce vroiam eu sa zic e ca putina singuratate uneori nu strica, uneori avem nevoie sa mai petrecem timp cu noi insine:). Foarte frumoase pozele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact!
    Ce naiba??
    Pana la urma nu o sa fim singuri niciodata!
    Avem cerul deasupra capului!
    (:

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine spus.Eu cred ca ele nu stiu sa aprecieze pana nu pierd..acuma sa fim sinceri..cum sa fi singur daca ai prieteni,familie cineva care sa te consoleze sau pe umarul caruia sa plangi.Pozele sunt superbe,nu mai am ce sa spun..m-au dat gata:)

    O duminica frumoasa sa ai>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si atunci cand nu ai o familie cu care sa poti vorbi, si nici prieteni? draguta postarea, ai dreptate, dar... pur si simplu sunt momente in care te uiti in jurul tau si te vezi.. singur. si nu ma refer la un iubit...

    RăspundețiȘtergere
  5. noa, recunosc, aveam nevoie de asa ceva!
    >:D<
    mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dia: cam asa ceva:) Oricum fiecare stie ce e mai bine pt el:)

    @...Stefix...: Clar!

    @Raisa: Pai cam asa e omul in general:-j :D Multumesc la fel!

    @Μου αρέσει το αλκοόλ: cand nu ai din cauze naturale parinti e trist, dar cand n u ai parinti si prieteni cu care sa te intelegi e si vina ta;)

    @julie: :) :D cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. apreciezi numai cand nu mai esti singur :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda. Punct ochit punct lovit. Eu nu caut dragostea, că fuge de mine. O las pe ea să mă gasească. Chiar dacă o să se întâmple cam peste 10 ani. Frumoase pozele:*
    >:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. Şi sunt de acord cu Μου αρέσει το αλκοόλ. Aşa mă simt eu. şi nu cred că-i vina mea...

    RăspundețiȘtergere
  10. hmm..poate fi numita si ceea ce ai zis tu - singuratate...insa iti zic eu si de alta singuratate,care cred ca mai are si sinonimul de depresie, cind te simti singur pe lume,vrei pe cineva care sa te inteleaga si apoi afirmi ca tot nu te intelege nimeni....astfel de singuratate am simtit eu, si in nici-un caz nu e legata de o dragoste pierduta sau lipsa de ea....
    ce ai zis tu mai sus, sa stii ca ai dreptate, eu mereu imi pun intrebarea : oare nu se satura de atita giugiuleala si afectiune??

    RăspundețiȘtergere
  11. "Isn't ironic? We ignore the ones who adore us, adore the ones who ignore us, love the ones who hurt us and hurt the ones that love us." :(

    RăspundețiȘtergere
  12. mai bine singur decat cu un dusman langa tine .....parerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place gandirea ta ^-^ . Desi eu si dragostea nu avem acelas drum pe moment , nici nu ma grabesc [-( .
    Si o chestie ciudata , sunt si copile mai mici decat mine care ma dispera ca nu-si gasesc "iubit" o.O . Serios , de parca viata atarna de mana unei singura persoane . -_-"

    RăspundețiȘtergere
  14. ai mare dreptate ...
    Iti amintesti acea conversatie dintre noi pe mess ? Se pare ca gandim la fel in ceea ce priveste aceasta ,,tema"

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-a placut ce am citit. O gandire realista, practica si foarte ok.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai perfecta dreptate. Eu mai bine prefer sa ies cu prietenii decat sa caut un iubi, desi cam perioada asta mi se pare perioada indragostitilor, eu ma simt perfect in pielea mea de singurateca.

    RăspundețiȘtergere
  17. Cand esti dintr-o relatie trebuie sa te gandesti bine daca poti sa o iei de la capat...cred ca o pauza este bine venita...si apoi nu poti fi singur niciodata.Eu cred ca noi mai avem nevoie de momente de singuratate...numai atunci cand esti singur cu tine...poti vedea adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  18. @coco: :))))

    @Gabrielle Rose: ma bucur:D:) Mersi:)

    @fatacareaduceploaia: :)

    @Rebeca C.: E bine ca ai rabdare:) Ai tot timpul din lume!:D

    @She: :)) Ei se satura:)) nu se satura, de aia isi cauta pe unu sa le giugiuleasca:))

    @adelici : :) oh ya!:)

    @Doru: Cu placere:-? Multumesc si eu:)

    @Florea: Bine zici.

    @I'm Devil ☠ : Copiele din ziua de azi habar nu au de capu' lor :-j lasa tu ramai asa cum esti:D:) esti ok>:D<

    @vioreld: da, normal ca-mi amintesc:) Ti-am spus de la inceput ca gandim la fel:)

    @tu1074: :D:)

    @ANA MARIA: Ma bucur. Multumesc. :)

    @Stefania: Mersi:D:)

    @gabriella: foarte adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt perfect de acord cu tine in privinta asta, si chiar cunosc pe cineva potrivit descrierii tale, pacat ca, cel putin in cazul persoanei de care vorbesc eu, oricine orice i-ar zice tot cum o taie capul face.... si dupa aia vine mult iubita replica: I hate to say I told u so

    RăspundețiȘtergere
  20. Adevarat ce zici!! Imi place cum gandesti :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte frumos:)
    Ai dreptate drăguţă!
    App, frumoase poze:)

    RăspundețiȘtergere
  22. un prim comentariu, dupa ce am citit doar primele randuri : ...nu dispera, is sticla si bea, nu privi inapoi...
    cam asa s-ar rezuma sperietura multora de singuratate. Acum ma intorc sa citesc tot.

    RăspundețiȘtergere
  23. Asa, dupa ce am citit tot, mai adaugam unele impresii.
    Cred ca frica multora, ca si in cazul meu, este ca nu ai cui ii spune Te iubesc, sau ca nu ai pe cineva care stii ca se gandeste la tine mai mult decat la un om. Te vede ca un vis, o amintire frumoasa, o atingere fina, un strop de ploaie, un fulg de nea.
    Eu ador fetitele (la dracu, la figurat), care isi pun pe facebook tot felul de mesaje la status. Aici apare ideea de fat frumos, de fiul cel mic al imparatului, etc. E greu sa nu constientizezi despre ce vorbesti.
    sa stii ca uneori, sufletul nu are nevoie de amici ci de aripi. iubirea le ajuta sa creasca.
    Gata, am debitat destule prostii (de la vin mi se trage)

    RăspundețiȘtergere
  24. Singuratatea poate fi dureroasa in orice forma:fara prieteni,fara familie,fara iubit dar... si cu iubit...
    A iubi si a simti nevoia de a fi iubit este una iar a depinde sufleteste de cineva e alta.Unele femei incurca borcanele si devin niste sclave, uita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Zodrac: da, cunosc si eu:))

    @Flyerboy: Multumesc:)

    @Pinguu: Sar'na~!:)

    @Costin: :)) buna asta:))

    :)) Hai ca nu-s chiar asa mari prostii:) Ai dreptate:) Unii simt nevoia de a sti ca sunt importanti pt. cineva:D

    @Ela: Da, cam multe femei incurca borcanele:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Urat lucru , singuratatea .. cred ca mi-a adus multa tristete in viata la un moment dat si de atunci am decis sa nu o mai las in ''vizita''

    RăspundețiȘtergere
  27. Unii spun: "rau cu rau, dar mai rau fara rau". Altii au tendinta de a isi plange de mila. Cea mai tare idee mi s-a parut "singuratate in doi".

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna,
    esti 'taguita' intr-o leapsa aici, http://vicky-onsummer.blogspot.com/2011/10/inima-in-piele-de-vaca.html
    Sper sa ai bunavointa sa raspunzi micilor mele curiozitati :)!
    O zi buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  29. Bravo pt "ora de psiho" , cei drept singuratatea e penibila , din pacate eu am fost victima acestuia, parinti plecati ,prietenii redusi , nou plecat de la inceputul anului in Paris unde "viata" este foarte grea si o competitie de a supravetui mare... despre dragoste , este un subiect inchis, prefer sa imi fac o fundatie bine ca niciodata sa ma prabusesc pe urma ma voi gandi si la ea.

    RăspundețiȘtergere
  30. nici eu nu pot sa înţeleg, adică nu pot sta fără ''iubi'' sunt dependente :))

    RăspundețiȘtergere
  31. wow, primele poze sigur sunt dedicatie ... intrebarea este, cui sunt dedicate? hmmmm... :P

    RăspundețiȘtergere
  32. In teorie ai dreptate. Dar practica fara "iubi" e mai grea. :))

    RăspundețiȘtergere
  33. @Cris-Mary: foarte bine:)

    @Mihai: :)))) prostii:))

    @Crisa : Multumesc::D:) Cu siguranta:D

    @Rafael: :D Mersi:) Cred ca asa am sa fac si eu, inchid subiectul dragoste ca vad ca nu are rost.

    @Lady Biw: :))))

    @cime: :D nu sunt cu dedicatie:)) Dar daca vrei ti le dedic tie:)

    @shaman: Eu n-am nevoie de niciun "iubi".

    RăspundețiȘtergere
  34. ai uitat sa precizezi: deocamdata ... :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Esti prima persoana care m-a lasat fara replica, in ultimul an, am mereu o replica, dar tu esti cea mai tare :P la orice raspuns m-as fi asteptat, dar la asta nu. Nu stiu ce sa fac, sa accept propunerea, sa nu accept...Mai bine nu, stii cum faci, gasesti persoana potrivita si le dedici ei :)

    RăspundețiȘtergere
  36. @cime: :)) >:D< Pana gasesti acea persoana mai e:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)