Pagini

How to lose a guy in 10 days


DA! Titlul postarii este si numele filmului pe care vi-l recomand cu mare drag in seara asta pentru ca este un film superb, cu un final ferict (asa cum imi place mie, hi hi).

Vroiam sa va fac o scurta descriere a filmului (va spun eu ca merita vazut), insa puteti gasi si pe net (aici) , si oricum eu zic ca cel mai bine va las cu trailer-ul:


Btw girls, voi stiti metode prin care sa scapi de un tip in 10 zile? 

Vi s-a intamplat vreodata sa incercati sa "scapati" de cineva si nu v-a iesit? 

Aaa si... mai am o rugaminte la voi, daca il vedeti sau daca l-ati vazut (filmul) sa-mi spuneti si mie o parere.

Sar'na anticipat!

Va pup dulce cu cireasa in varf.

43 de comentarii:

  1. Drăguţ filmul. Ştiu că l-am văzut, însă mi-ai făcut poftă acuma seara, şi am să-l vizionez again. ti pup ti pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar pare interesant. Deşi nu am vrut niciodată să scap de cineva :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Spre rusinea mea, nu am vazut filmul. Dar cand o sa il vad, esti prima careia ii zic parerea:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Pinguu: :> Vizionare placuta:D

    @Annitu: :)))))

    @Kyky: abia astept!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. E unul din filmele mele preferate. Imi place mult de Kate Hudson si de Matthew McConaughey,sunt simpatici amandoi. Cred ca o sa revad si eu filmul zilele astea.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))))))) Doamne. mi-ai adus aminte...eram prin clasa a 11-a si ma urmarea un fost...ma astepta dimineata cand mergeam la scoala, ma astepta cand ieseam, imi dadea mesaje gen „uita-te pe geam ca nu ninge” iar el era afara...m-a terorizat!!! l-a denuntat tata la politie si mi-a luat spray lacrimogen...si ma ducea la scoala cu masina =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Andreea♥: :D iii :D:> inseamna ca l-am nimerit:D

    @Poison: =))))) Saraca de tine =))

    RăspundețiȘtergere
  8. Seen it.Mi-a placut,actrita din rolul principal este o scumpa!!!

    Am increcat sa scap de tipi si culmea e ca a si mers.Barem la unul dintre ele a fost cam penibil pentru mine dar pana la urma am reusit!!!M0am eliberat! :))

    Metode?Let`s see... Refuza-l in nenumarate randuri, vorbeste-i de casatorie :D mai rau e cand asta chiar ii convine :)) Ce ati mai putea face?Hmm... Fa ceva ce nu ii place sau si mai bine spune-i direct caci desi e cea mai cruda metoda, e cea mai corecta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-ai facut pofta de prajituricaaaa, da nu potsa mananc :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu l-am vazut niciodata,dar mersii mult de propunere:P.Pare interesant,asa ca o sa ma uit chiar azi la el!

    RăspundețiȘtergere
  11. ..marcat cu vazut. Dragut, subtire in calorii, merita de vazut stand in pat la caldurica :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ăştia joacă trombon, cum joc eu în pauze :))

    RăspundețiȘtergere
  13. :)))este exact genul de film pe care eu il ador....eu le spun filme penibilutze! trebuie sa-l vad! mc de recomandare!

    RăspundețiȘtergere
  14. am vazut filmul si intr-adevar este superb.da am incercat de mai multe ori sa scap de un baiat dar metodele mele sunt diferite de cele din fil

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-a placut mult filmul, povestea in sine. Totusi e ciudat sa trebuiasca sa scapi de cineva...:))
    Nu ii poti spune direct?

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) Ma amuza intrebarea ta, cand vreau sa scap de un tip de regula ii spun ca nu mai vreau sa fiu cu el, ca nu cautam o relatie serioasa(asta o spuneam inainte de toate ca sa stie de dinainte sa nu fie prea mare socul), dar am avut odata parte de un tip care se incapatanea sa creada ca eu de fapt il plac dar vreau sa fiu cucerita, si atunci a trebuit sa fiu inventiva si sa incerc sa scap de el.:)) Am pus un prieten sa ii spuna ca sunt undeva anume cu cineva, si el a venit incolo sa vada cu cine sunt, si chiar atunci(ajutata de prietenii spioni) am iesit din cladirea privata a unui spital care se ocupa cu boli infectioase.:)) Si eu cu o fata luuunga si trista a trebuit sa ii dau groaznica veste cum ca am sifilis:)) Si ca totul sa fie "true" aveam si o fisa falsa(logic) facuta de mine stampilata si semnata. Crede-ma am lucrat la fisa aceea 3 zile in photoshop:)) Apoi am rezolvat problema cu nu spune prietenilor ca sunt bolnava, pentru ca daca voi fi pe patul de moarte si nu voi avea nici un prieten la capatai va fi vina lui.>:) Problema rezolvata. Inventiv nu?

    RăspundețiȘtergere
  17. varza film acum ma uit la Super 8 sa vedem daca e ceva de capul lui :))

    RăspundețiȘtergere
  18. @Ela: hahaha:D:) da, adevarul doboarba pe oricine:D:)

    @Bianka Byby: de ce nu poti?:-s

    @Raisa : vizionare placuta!:D

    @ganguritu: daa! Merita:X

    @coco : ma bucur!:D

    @adelici: :)) e amuzant :)

    @geanina: :)))))) cu placere:D:)

    @Andreea Cristina Necula : :) hi hi:)

    @Dreams*Link: da, e foarte ciudat:)) dar e si amuzant in acelasi timp:D:) Merge si pe direct dar parca nu are farmec:))

    @Sakura: :)) ce amuzant, ooo da:)))) Esti fooooarte inventiva :)) Sifilis? Ce nebunieeee!:))

    @Florea: mai taci :)) e naspa

    RăspundețiȘtergere
  19. oh, la naiba, chiar aveam nevoie de un tutorial. :(

    RăspundețiȘtergere
  20. Lav,ma scuzi ca nu am mai intrat pe blog la tine,am fost foarte ocupat in ultima vreme!Cat despre film l-am vazut de trei ori si pot sa spun ca merita!:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu am vazut filmul, dar oate o sa ma uit la el, desi nu-mi place sa ma uit singura la filme:P.
    Eu am incercat odata sa scap de un tip da nu am avut nici o sansa de izbanda oricat de rau ma purtam, bine ca imi mai era si mila cand intreceam masura:))Pana la urma singura metoda care a dat rezultat cat de cat a fost o discutie sincera ca nu merge treaba. Bine ca dupa am ramas amici cica si in fiecare pauza era la mine in clasa, dar no...pana la urma si-a gasit alta pe care s-o streseze:)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Chiar aveam nevoie de un film dragutel. Mi-au lipsit mult postarite tale si tu mai ales, esti tare dragalasa si chiar daca nu ne prea cunoastem noi mi-ai cam intrat la inimioara :">
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu zic ca poti sa scapi si intr-o ora daca vrei. Ii spui ca esti gravida si gata! :))

    RăspundețiȘtergere
  24. dar am eu o intrebare mai buna: cum sa faci un tip sa fie al tau in 10 zile ?:))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Cookie R: :D

    @Antonnia . : ouuuf:-s

    @ALDEA CIPRIAN : Te scuz, te scuz, daca l-ai vazut de 3 ori e clar ca merita:))

    @Dia: :)) Cam asa ceva am patit si eu cand eram mai micuta:))))

    In caz ca te hotarasti sa vezi filmul, vizionare placuta!>:D<

    @Găgăuţă: Iuuuui, ce a crescut inimioara in mineeee! Multumesc la fel! Esti o scumpa si imi esti draga!>:D<

    @Cristi: :)) Asta daca ai facut sex cu el :)) ca daca nuuuu.... :))

    @Nymphetamine: :)) Pai sa nu faci chestiile alea pe care le faci ca sa scapi de el:))

    RăspundețiȘtergere
  26. Daca n-ai facut sex cu el ii spui ca esti gravida cu altul. :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu mai tin minte daca am vazut filmul, totusi imi pare destul de cunoscut titlul...
    Nu cunosc metode de genul :)) Tu stii?
    :*

    P.s. imi place foarte mult imaginea din header.

    RăspundețiȘtergere
  28. super film! il voi vedea! :d vaaai...ce pofta mi-ai facut cu poza cu briosele alea...

    RăspundețiȘtergere
  29. Am vazut filmul si este bun, recomand! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu am incercat sa scap de cineva (si inca incerc) si cu cat incerc mai mult cu atat mai mult vine dupa mine :-??
    Daca il las in pace, el tot nu ma lasa....
    Eh... O sa se sature o data si o data de mine (sper)...

    RăspundețiȘtergere
  31. L-am vazut :D
    Ce sa spun... e un film tipic american: cateva glume, cateva intrigi si totul se termina frumos. E numai potrivit pentru weekend atunci cand vrei sa te relaxezi (mai ales ca acuma s-a racit vremea, deci nimanui nu-i prea arde de plimbari :)) )

    RăspundețiȘtergere
  32. deci....am vazut filmul...l-am tras de pe net si...am ras un sac...e f tare...o poveste ffff romantica...si placuta! seara faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  33. @Cristi: :)))) E si asta o chestie =))

    @Lillee: :)) paaaai eu de obicei fac chestii care nu ii plac:)) si daca nu merge ii zic direct: "Hai ca ma plictisesti" :)))))) glumeam:D:)

    ma bucur ca-ti place:D:)

    @vioreld : Ft bine:D Vizionare placuta:d

    @Μου αρέσει το αλκοόλ : si mie mi s-a facut pofta:))))) vizionare placuta>:D<

    @Diverse: :D ihiii:D

    @Stefania: :)) O sa se sature:)) sper si eu=))

    @Cristina: Exact!:D :)

    @geanina: :) :> Te pup

    RăspundețiȘtergere
  34. nu l-am vazut dar pare fain... adica banuiesc ca are niste chestii utile pentru cand CHIAR ai nevoie sa scapi de cineva :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Cum sa scapi de un tip in 10 zile?
    Simplu: Scobeste in nas, ragaie si alte lucruri barbatesti. Nu o sa ii placa si sigur scapi de el=))

    RăspundețiȘtergere
  36. @Ella: :D

    @Crisa: :)))

    @Muc Roz: Buna idee :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Am vazut filmul de mai multe ori si imi place foarte mult. Ma uit cu placere de fiecare data, este genul de film cu care te uiti cu iubitul in weekend-urile de leneveala.
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  38. O sa descarc filmul si eu sa-l vad b-)

    RăspundețiȘtergere
  39. @Just_ME: ma bucur.:D:)
    Pupici:D

    @Giuliii: :D vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)