Pagini

Just my luck (Movie Time!)

Pentru inceput, multumesc pentru raspunsurile de la postarea trecuta, si tin sa va anunta ca m-am hotarat sa raman in continuare pe blogspot, ieeeeei!

Sa continuam... cum se apropie week-end-ul se pare ca mi-am facut un obicei de a ma uita la filme, si cum v-ati obisnuit trebuie sa recomand filmele care imi cad cu tronc.

Acum, ce-i drept filmul din seara asta nu m-a impresionat insa m-a amuzat si mi-a alungat plictiseala.
Este vorba despre "Just my luck" (In cautarea norocului) si recunosc ca titlul mi-a atras atentia, cum spuneam filmul este bunicel, dar vreau sa vad ce credeti si voi (asta in cazul in care l-ati vazut sau o sa-l vedeti).

Aveti aici si trailer-ul:

Sper sa va placa.

Si daca tot suntem la noroc (tema filmului) profit de moment sa va pun o intrebare, hai doua:
Credeti in noroc? 

Ce este norocul?

Week-end placut!

32 de comentarii:

  1. Simpatica comedia , cat despre noroc , pot spune ca nu mi-am facut o parere despre el , chiar sunt curioasa ce zic si altii,,

    RăspundețiȘtergere
  2. Da cred in noroc si in ghinion. Norocul emomentul in care aproape tot iese exact asa cum vrem noi. cat despre film am aceeasi parere ca si tine, este destul deamuzant. Cel putin sfarsitul<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot spune ca filmul nu l-am vazut dar maine dimineata am sa il descarc si o sa il vad .
    Pot raspunde la intrebarile puse :
    Eu nu cred in noroc , cred in soarta si in Dumnezeu . ,,Norocul" eu cred ca ni-l facem singuri .
    Eu nu am avut parte de un astfel de ,,noroc" cum spun unii , iar tot ce am facut pana in prezent eu am facut prin munca si eforturi supraomenesti , desi poate nu suna chiar credibil datorita varstei mele .Am doar 18 ani , ,,greul" ma asteapta abia de acum inainte vor spune unii , dar eu am cunoscut ,,greutatea,, si ingrijorarea pentru ziua de maine de cand am fost mic .Insa ii multumesc lui Dumnezeu , poate daca nu se intamplau ce s-a intamplat nu aveam caracterul de acum si poate nu mai ,,vedeam,, multe astfel de lucruri . Aceasta este parerea mea : nu m-a putut nimeni convinge ca exista ,,noroc" ci doar faptul ca daca vrem sa obtinem ceva o facem doar prin munca .

    RăspundețiȘtergere
  4. n-ai cateodata sentimentul ca obtii ceva fara sa fi facut pentru asta mare lucru? ca te afli in locul potrivit, la momentul potrivit? ca intalnesti pe negandite persoana potrivita...unii oameni numesc asta noroc. altii, intamplare. eu spun ca nimic nu e intamplator, iar noroc e atunci cand nu lipseste nimic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar aveam chef de un film în seara asta. Şi cum am încredere în tine, o să-l vizionez pe ăsta:)
    ti pup ti pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Pare interesant filmul,cred ca am sa-l vizionez:).Mersii de recomandare:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceea ce ma enerveaza este chestia asta cu "eu tot ce am facut pana acum, am facut prin munca". Este o aberatie. Poti avea ghinionul sa te calce masina pe trecere de pietoni. Cum poti aranja chestie asta prin munca?

    RăspundețiȘtergere
  8. noroc sau ghinion ... ca si frumusetea, e in ochii privitorului. intotdeauna poti spune ceva in genul "am avut ghinion ca m-am impiedicat de obiectul X care mi-a aparut brusc in cale ... noroc ca nu mi-am rupt gatul" ... ca daca ti-l rupi oricum nu mai conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da... cred ca unii au noroc, altii nu au. dragut film ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Cris-Mary: Si eu sunt curioasa:D

    @Duduş: hi hi:D:)

    @vioreld: ai o gandire foarte matura pentru varsta ta:) Imi place:) Prin munca am obtinut si eu ce am vrut, dar am mai avut si un strop de noroc:)

    @Erys: ba da, am patit-o acum nu stiu ce sa zic, poate a fost noroc, eu tind sa cred ca exista un pic de noroc :)

    @pinguu: hihi:D vizionare placuta:D pupici:D

    @Raisa: Cu placere:D VIzionare placuta:)

    @Flyerboy: Cu placere, viz placuta:)

    @Mihai: Da, ai nevoie si de putin noroc, chiar daca muncesti:) ca poti sa muncesti sa nu-ti fie recunoscuta munca...

    @INTJ: :))))) da :))

    @Μου αρέσει το αλκοόλ: da, depinde:) Dar toata lumea are un pic de noroc :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai nou, norocul este cand tine randomul cu tine:))

    RăspundețiȘtergere
  12. habar n-am care e definitia norocului. cred ca il sau nu, e un dar.
    dar daca esti o persoana psimista si nu vrei sa-l vezi e altceva. si cred ca norocul se indreapta in cea mai mari parte spre persoanele optimiste.

    RăspundețiȘtergere
  13. cred in noroc insa nu sub forma de pomana cum este el inteles in romania.

    norocul este inspiratia de a fi la momentul potrivit la locul potrivit si a beneficia la maxim de inspiratia de moment.

    Week end frumos.

    Casper fie cu tine week endul asta :))

    RăspundețiȘtergere
  14. cred , numai ca...mai este si cum si-l face omul...cateodata !

    RăspundețiȘtergere
  15. ce tare,o sa il vad <3 Pinky promised <3

    RăspundețiȘtergere
  16. mm pare amuzant filmul :)) cred ca-l pun pe lista, eu ma dau in vant dupa toate comediile de genul asta =)) si lindsay lohan? nu am vazut-o niciodata jucand!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Mihai , noi aici vorbim de noroc , tu mi-ai spus ca ma poate calca masina pe trecerea de pietoni si este ghinion...ai spus ceva pe langa subiect .
    Am spus ca nu mi s-a intamplat nimic ,,norocos" pana acum sa pot spune ca eu cred in noroc .
    Deci pur si simplu nu am avut astfel de momente ... si chiar imi doresc si eu astfel de momente , cine ma crede e ok ...cine nu...nu .

    RăspundețiȘtergere
  18. Si am uitat sa spun @Mihai ca eu am trecut prin momente grele care nu-i doresc nimanui sa i se intample si aceste momente grele a fost de la varsta de 7 ani pana acum 3 ani (eu am 18 ani) . Gandestete ca eu nu am avut copilarie si crede-ma ca nu imi este rusine sa o spun . Rusine este daca furam , rusine este daca faceam alte lucruri , dar nu mi-e rusine sa spun ca nu am avut posibilitati atunci cand eram mic si nu stiu ce noroc vezi tu in asta , mai ales ca altii ca mine se jucau si eu munceam ...iar in timpul liber invatam si invat si acum pentru ca vreau sa ajung undeva sus...fiindca vreau sa ma gandesc in indepartare si ma gandesc la copilul pe care il voi avea in viitor si vreau sa-i asigur toate cele necesare , vreau sa-i dau tot ceea ce eu nu am avut in copilarie si sa nu duca lipsa de nimic , sa nu treaca si el prin ce am trecut eu . Mie mi-a placut domeniul IT si nu stiu cum sa spun ,dar eu am muncit 6 luni de zile ca sa-mi cumpar un pentium 1 (pe acea vreme abia aparuse cel mai nou pentium 2) si am invatat timp de 1 an tot ce puteam in IT si pe urma ma duceam sa instalez windows-uri , am invatat sa repar...reparam pc-uri...ca sa fac rost de bani pentru ziua de maine .
    Eu nu vad noroc ...nici macar o picatura in tot acesti ani .

    RăspundețiȘtergere
  19. Simpatic film, nu e unul care ne pune la incercare circumvulutiunele, dar nici nu avuse scopul asta. E perfect pentru zile ale "de nu stiu ce sa fac".

    Cat despre noroc... 80% nu cred si restul da. De ce asa? Eu cred ca omul trebuie sa actioneze daca vrea ceva, nimic nu cade din pod, dar sunt situatii in viata cand chiar munca nu-i de ajuns si un picut ne noroc nu strica. E ca sarea in bucate: nu mancam numai sare, dar putina face mancarea mai buna :D

    RăspundețiȘtergere
  20. @Carolina: ma bucur:D:)

    @Dia: :))) da :))) e si ala un fel de noroc :))

    @Crisa : asa cred si eu:) cu cat crezi mai tare in el:) cu atat mai mult il atragi:)

    @G.W. : Booo :))

    @coco: da:)

    @Cookie R: hihi:D vizionare placuta:D:)

    @Alle.: si mie imi plac filmele de genu' :)):D vizionare placuta:)

    @vioreld: Doamne ce viata ... imi pare nespus de rau pentru tine, sper sa reusesti in ceea ce faci si sa realizezi multe pt. ca meriti!

    @ella: corect:) imi place cum vezi lucrurile:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Am vazut filmul mai demult si mi s-a parut dragut.
    Referitor la intrebarea ta,da cred in noroc.

    RăspundețiȘtergere
  22. Merci si mie imi place cum tu gandesti de aia dau des pe aici ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. @fatacareaduceploaia: :D

    @Ella: :) Multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  24. M-as uita si eu. Dar timpul asta:))

    RăspundețiȘtergere
  25. De la filmul asta a inceput povestea mea de iubire care nu demult a implinit un an si 4 luni :)

    RăspundețiȘtergere
  26. simpatic si amuzant filmul!
    Daca cred in noroc? Da. :)) 1. am gasit o data...36 de trifoi cu 4 foi si vreo 4 cu 5 foi. :O
    2.mi-am intalnit jumatatea.
    3. am castigat o data un telefon mobil.
    4. am copiat o data la un examen, a venit proful mi-a luat fituicile si mi-a zis,, asta ramane intre noi, etc....daca asta nu e noroc, atunci ce e?

    RăspundețiȘtergere
  27. @feelthebeauty: uuu:> Frumos:) la cat mai multi ani:)

    @Poison: :))) Owww, da' stiu ca esti norocoasA:)

    RăspundețiȘtergere
  28. l-am privit dar demult....si mi-a placut :) ....cred ca norocul exista dar trebuie sa depui un pic de efort pentru al trezi :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)