Pagini

Miercurea fara cuvinte (Red roses)

Fotografii facute de tati meu... 


iubea florile...


Continuarea la CARMEN

PS: click pe foto pt. marire

53 de comentarii:

  1. aa deci au ajuns trandafirii mei care i-am trimis a =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Florea: n-ai tu fata de trandafirul asta (e unul singur) :P

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut de la cn il ai :>

    RăspundețiȘtergere
  4. are o forma perfecta si pare de catifea..

    RăspundețiȘtergere
  5. @Only Books: :D >:D< Multumesc!

    @Gabrielle Rose: De la nimeni, a facut tata candva fotografiile si le-am gasit, e un fel de "amintire" :)

    @Sophie: :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos trandafir :D Imi plac mult trandafirii, pentru ca imbina superb frumosul cu intepaturile :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @ganguritu: :D:) thnks:D:) Si mie imi plac, in special cei rosii!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma emotioneaza aceasta postare si stii de ce...

    Frumoase poze,frumoasa amintire...
    Am si eu poze facute de tata,multe chiar,ii placea fotografia.

    Te pup cu putina tristete...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ela: Stiu, nici nu am stiut ce sa fac, sa postez sau nu...

    Cred ca am facut bine ca am postat(cred).

    Si eu te pup si-mi pare rau ca te-ai intristat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Waaa , e superb ! :X Ador trandafiri , mai ales pe cei rosi ... Imbina atat de bine rafinitatea si parfumul incantator cu "durerea" intepaturilor 8->

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  11. ii ador... nu am mai primit demult :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Este chiar foarte frumoasa poza, transmite caldura.

    RăspundețiȘtergere
  13. florile sunt facute pentru a fi iubite...

    RăspundețiȘtergere
  14. Superb trandafirul tău scumpo!
    Zi frumoasă îți doresc!
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  15. Trandafiri rosii reprezinta intotdeauna romantismul si dragostea.
    frumoasa imagine :x

    RăspundețiȘtergere
  16. @I'm Devil ☠ : Exact!!!

    @Nymphetamine: nici eu:))

    @Duduş: Multumesc!:D

    @Diverse: Multumesc la fel:)

    @Cristi: Multumesc!:D

    @erys : cu siguranta!

    @Adelici: :D

    @Aira: :D:) thnks:)

    @coco: daa!

    @Minoki: thnks:D

    @*ELENA*: Multumesc:D La fel:D Pupici.

    @calator spre infinit!: ADevarat! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  17. Finețe, delicatețe în acest frumos trandafir catifelat... Amintire de suflet! :)
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca numai un artist poate sa faca asa ceva!Minunate pozele,dar si trandafirul e o floare care ma surprinde intotdeauna..la figurat:)

    RăspundețiȘtergere
  19. frumoase poze...:x dar de ce vorbesti la trecut despre tatăl tău?

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu degeaba sunt mai mari peste împărăţia florilor...

    RăspundețiȘtergere
  21. atunci tatal tau se pricepe la facut poze

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoasa culoarea , par de catifea.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  23. @SoriN: :)

    @Sara: Multumesc, la fel:)

    @Nima: Multumesc la fel :)

    @Raisa: :)

    @Μου αρέσει το αλκοόλ : :) thnks

    @Gratiela: ...

    @Mona: :) exact:)

    @DANI: :D

    @GAbrielle Rose: :)

    @ANA MARIA: Multumesc, le fel:)

    @Pandhora: :)

    @rokssana: :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoşi trandafiri, frumoase fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  25. cand cumparam eu buchete de trandafiri pt o persoana anumite crede-ma ca tu dabi iti faceai blogu ;)daca o dam in d-astea

    RăspundețiȘtergere
  26. ) teoria trandafirului!
    Frumoasă floare!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Maria S.: Da...:(

    @abbibal: Multumesc:)

    @geanina: :)

    @Florea: ti-am mai zis ca vorbeste gura fara tine, glumele se fac cand trebuie nu tot timpul;)

    @tu1074: :)

    RăspundețiȘtergere
  28. cu riscul ca o sa par gay,vreau sa zic ca ador trandafirii.nu sa i primesc , ca nu sunt gay,insa sa i vad.imi place forma lor,culoarea ... sunt niste flori deosebite

    RăspundețiȘtergere
  29. @ESorin: eiiii :P lasa ca nu esti gay:P

    RăspundețiȘtergere
  30. Frumos ... dar...
    Vorba profului meu de franceza : " De ce nu v-ati scuturat trandafirul in pauza la baie ?? "

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu prea obisnuiesc sa ma amestec dar anumite situatii si comentarii,uneori ma determina sa spun ceva.Probabil ca voi primi si eu vreun comentariu rautacios pentru ca indraznesc sa iti scriu si sa te corectez dar imi asum riscul.

    Stii de ce a spus "n-ai tu fata de trandafirul asta (e unul singur)"? Oare de ce crezi ca s-a exprimat la trecut vis-a-vis de tatal ei?Gandeste-te bine, te rog si nu mai provoca durere,nu murdari ceva care va ramane mereu pur pentru ea...

    RăspundețiȘtergere
  32. @Ela: Multumesc, dar pe el nu-l intereseaza, si sincer nici pe mine nu ma intereseaza prea tare persoana lui, e un simplu comentator pe blogul meu, data viitoare nu o sa mai fiu la fel de indulgenta :)


    >:D< Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  33. N-ai pentru ce! :)

    It just makes me angry to see this kind of shit!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)