Pagini

Leapsa Time!

Am primit acum cateva zile o leapsa de la Annitu si am zis ca o voi prelua in curand, intamplarea face ca ieri sa primesc aceeasi leapsa si de la Kyky, hehe, asa ca o sa va raspund la amandoua in acelasi timp in ordinea in care am primit leapsa in cazul in care raspunsurile difera, sper ca e ok, da?

Deci, sa incepem:
1.Îţi zic în vre’ un fel?
Hmmmm nici nu stiu.
2.Cum ne-am cunoscut?
 Pe blog. Nu?
3.Vorbim des?
Hmm, nu chiar, rusine sa-mi fie, dar in ultima perioada(cred e din cauza vremii) nu prea am pofta de taina. 
4.Suntem prietene?
Da... asa cred eu:)
5.Numele tău din telefonul meu?
Hmmm, nu este pt. ca nu am facut schimb de numere. hi hi.
6.Petreci timpul cu mine?
 Nu prea... nu avem cum decat pe mess.

7.Vrei să vorbim mai des?
Dap.
8.Vrei să te îmbrăţişez?
Owwww, daaaaa!
9.Ce suntem noi?
Prietene "virtuale", nu? scuzati-ma daca gresesc.
10.Am încredere în tine?
Poate.
11.Eşti importantă pentru mine?
Asta nu stiu.
12.Te iubesc?
Nu cred...
13.Te gândeşti la mine?
Haha, nu chiar.
14.Adevărul este că…?
sunt in toane proaste, iar leapsa asta a picat la tanc.
15.Cea mai bună trăsătură?
Scrisul. Umorul.
16.Crezi că trebuie să dai asta şi celorlalţi?
Ha, normal!



Leapsa o dau mai departe tuturor celor care citesc postarea si ca sa nu va mai pun sa postati(daca nu vreti) cei care vor pot sa-mi lase raspunsurile in comentariu'. 


Va pupa C.L.M. si va doreste o zi frumoasa asa ca voi.

16 comentarii:

  1. Ce dragut <3. O zi frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. @MarinaA: :) thnks:>

    @Florea: :))

    @Μου αρέσει το αλκοόλ : :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba să ştii că mă gândesc la tine X_X.

    RăspundețiȘtergere
  4. as fi raspuns, dar totul se rezuma la : nu facem decat schimb de impresii, prin comentarii, pe blog :)
    p.s. asa imi place felul tau copilaros de a scrie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) interesante intrebarile si f dragute! o leapsa cu fotografii nu se gaseste? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. He he!:)) Merci ca ai preluat-o >:D<
    Esti o scumpa!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Aira: :D

    @Cristi: :)

    @annitu: bine:>:>:>

    @Alle.: hihiii:> Sar'na:>

    @geanina: :) hmm am vazut pe undeva:-?

    @kyky: :D cu placere>:D< si tu:D

    RăspundețiȘtergere
  8. sper sa-ti treaca ziua proasta!
    zilele proaste sunt facute pt a trece repede:D

    RăspundețiȘtergere
  9. @£avi H.: >:D< thnks>:D<

    @ganguritu: eh, da:)

    RăspundețiȘtergere
  10. ti am mai dat eu o leapsa.. :D asa de al draq :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)