Pagini

Bijuterii.

Azi mucul nostru roz a postat pe blogoteca un link (nimic special, nu? toti postam link-uri acolo) daaaaar... nu este orice link, ci un link catre blogatu cu un premiu (imediat ajung la ce trebuie) ... am dat click pe el si cand vad : CONCURS in care puteti castiga vouchere cu ajutorul carora puteti achizitiona ceva ce eu ador (nu va spun acum, neeaa) ... eee, da' mai bine va las pe voi sa vedeti aici.

Pana vedeti voi despre ce este vorba, eu tebuie sa fac un articol despre bijuterii, mai bine zis despre bijuteriile de argint (bijuteriile pe care le port).

Asaaa....

Sa va mai spun ca aproape sunt obsedata de inele(de argint)? Daaaa, ineleee (aici balesc pe tastatura, scuzeeee) de tot felul: argint simplu, argint cu pietre semipretioase, argint cu de toateee, dar argint sa fie!

Sa va arat si o poza sa va convingeti?
Haaa, v-ati convins putin asa? 

Sa stiti ca mai am, dar am zis sa nu pun toate kilogramele de argint pe mine, mwahaha! (aici glumesc, dar chiar mai am, cateva mici acolo si urate nu ca cele de pe Bespecial care sunt superbeeee.)

Si ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii, va arat cateva "frumuseti" de pe bespecial:






Eee? 

Acum, ce-i drept mie-mi plac inelele cat casa, dar sunt si inele mai finute, si "lantice", si bratari, si cercei, si ce vreti voi, cand aveti timp aruncati o privire pe site si aveti grija sa nu baliti si voi tastatura ca mine.

V-am pupat!

P.S.: Voi ce bijuterii purtati? Sau ce bijuterii va plac?

36 de comentarii:

  1. ouhhh, iammmiii. <3
    mie cel mai mult imi plac cercelusii :D
    mai ales cei facuti de mine. :))
    :-"

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place extreeem de mult argintul.Ce-i ciudat..nu prea imi plac inelele la mine pe degete,dar imi palce sa le vad la altele pe deget:)).Suna ciudat.Oricum imi place cum ai facut reclama argintului:>.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frumoase inelel tale si mie imi plac inelele astea mari, dar la altii...cred ca cerceii sunt preferatii mei:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @julie: hihihihi:D> :D<

    @Raisa: :> Deci ma pricep la reclame :))

    @Dia: :D sar'na, sar'na! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mie imi place argint cu pietricele swarowsky.... am vreo 5 sau 6 inele, cercei, seturi si brose... am si cu mamarute <3 si imi plac mult si cele din argint filigranat..am un lantisor cu pandantiv din argint dinala negru filigranat si inel asortat..primit de la bunica mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac inelel masive dar nu investesc in ele, nu ma lasa inima :P.

    RăspundețiȘtergere
  7. tot argintul, si trebuie sa fie ceva mai mare:d

    RăspundețiȘtergere
  8. ahhh mi ai facut pofta de shopping de inele :)) mie imi plac si cele hand made cu tot felul de floricele fluturasi si alte chestii dragutele si colorate

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu le am cu bijuteriile, dar prietena mea cea mai buna e inebunita dupa ele:))
    ar trebui sa o pun pea ea sa citeasca:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ador argintul si urasc aurul. S-a tinut mama de capul meu o data doua zile ca sa imi iau cercei de aur si tot la argint am apelat :D
    Imi plac inelele tale. Am vrut sa imi iau si eu unul asemanator dar mi s-a parut ca imi sta ciudat asa ca mi-am luat unul "normal".. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu prea port bijuterii. Oi fi eu fată, dar nu mă prea atrag. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Poison: Vis!!!

    @Federova: :D:) hehe:)

    @Maria S.: ASa :D Asa!

    @Gabrielle Rose: Am vazut si eu, sunt dragute foc!~

    @adelici: :D

    @£avi H.: :)))) nebunie:))

    @Stefania: ;)) Mie cele "normale" imi placeau cand eram mai mica, dar acum am impresia ca nu se vad:)

    @annitu: :) hihi ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. pe bune daca inteleg cum pot femeile sa dea atatia bani pe prostiile astea de bijuterii..ma depaseste :-??

    ps: daca sunt singurul barbat care comenteaza doar intre femei (cel putin asa vad sus)..does this make me gay? :-s

    RăspundețiȘtergere
  14. @Tibi: pai cum dati voi pe telefoane si pe chestii pt. masina, asa dam noi banii pe bijuterii :P

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt foarte frumoase! eu port ce apuc! depinde unde ma duc si cu ce sunt imbracata...lemn, plastic, fier , argint, ce consider ca se potriveste! si nu ma plang am 3 saci de gablonzuri!:) noapte faina....

    RăspundețiȘtergere
  16. "Voi ce bijuterii purtati?" ... ochelari. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt superbe ! trebuie musai...sa ne facem timp ...

    RăspundețiȘtergere
  18. @geanina: :))) numa' 3 saci?:>

    @Muc Roz: Mucule:P

    @INTJ: :))) merge:))

    @coco: da da!:D

    RăspundețiȘtergere
  19. acela cu fluturele este absolut superb...:| :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  20. ...ce sa zic...nu port bijuterii :p ...de ce?! habar nu am, cred ca nu-mi plac, sau cred ca butonii (cand ii purtam) se pot incadra la bijuterii sau cercelul din tinerete :p...acum daca ma intrebi de ce l-am purtat, iar nu stiu sa raspund..cred ca asa am simtit atunci .. si ma uit si la gangurita..are ceva zdranganele din argint, chiar prea multe dupa opinia mea, dar nici ea nu le mai posta...rar cate o bratarica si-un inel si cercei...daca nu uita sa-si puna :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu prefer argintul, mai ales la inele dar am invatat sa apreciez si aurul daca e de buna calitate accesoriul respectiv.

    By the way great rings you own!!!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. eh mai mult sau mai putin...undeva pe acolo:)))

    RăspundețiȘtergere
  23. @Giuliii♥: thnks:X

    @Μου αρέσει το αλκοόλ : Stiuuuuuuuuuuuuuu:X

    @ganguritu: :)) Cercel?:> Mai rebelule :))

    @Ela: :D Stiuuu!:D same here:) :D Sar'na:D pupici:)

    @geanina: :))))

    RăspundețiȘtergere
  24. Si mie imi plac f. multe bijuterii de pe BeSpecial ;-)

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca la concurs participau doar alea 3 articole (castigatoare), tu ar fi trebuit sa iei premiul I. Niciunul din alea 2 nu atinge cerintele impuse:

    - Ce parere ai despre bijuteriile de argint?
    - Ce bijuterii porti.
    - Ce bijuterii ai primit sau ce bijuterii ai facut cadou.
    - Cat de importante sunt bijuteriile pentru tine.
    - Cum asortezi bijuteriile la o tinuta.
    - Bijuteriile preferate din magazinul BeSpecial.
    - Scrie un review al magazinului online BeSpecial.


    Am postat si eu acolo, cerandu-le primilor 2 castigatori sa spuie in care din categorii se regasesc articolele lor dar comanteriul nu a aparut. :D

    RăspundețiȘtergere
  26. @morom3t3: Pai multumesc, dar na:) ce sa mai zic acum:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Nimic. Doar sa iei aminte cum arata un concurs aranjat :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Unele dintre bijuterii sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)