Pagini

Cum mi-am gasit de lucru?

La noi la magazin sau la mine (cum vreti voi sa-i spunet) nu s-a dat  jos afisul cu angajarea, tocmai de aceea inca isi mai aduc CV-uri fete (chiar si baieti, haha) iar toti intreaba ce trebuie sa aduca pentru angajare... Acum nu vreau sa fiu rautacioasa, dar ce poti aduce intr-un loc in care vrei sa te agajezi? Bineinteles ca un model de curriculum vitae completat cu datele tale si o poza, nu? I mean, e ciudat, se presupune ca daca esti in cautare de oferte de serviciu esti si pregatit pentru asta, in sensul ca deja trebuie sa fii aplicat pentru o gramada de job-uri, cu ce? Cu CV-ul... Deci in cazul asta de ce ar trebui sa fie altfel? 

Aaa si inca o chestie, nu vi se pare descurajator faptul ca inca se mai cauta fete cand posturile s-au ocupat, noi se presupune ca avem contract, insa totusi suntem in proba... Nu stiu, cel putin pe mine ma cam sperie, e ca si cum se stie ca n-o sa ne descurcam si automat au nevoie de inlocuitoare si nu este primul caz de genu'.

Gasisem la un moment dat un post de manichiurista la doua strazi de mine, am fost si am cerut informatii si ghiciti ce? Postul se elibereaza peste cateva luni cand actuala manichiurista o sa intre in prenatal, tipa fiind in luna a 4-a, apai scuza-ma, de ce naibii iti pui anuntul ala in geam daca nu angajezi omu' in viitorul apropiat? Crezi ca sta cineva dupa tine? E o chestie stupida, zau!

Btw, la articolul cu impresii am uitat sa adaug ca am descoperit ca orasul meu e plin de oameni inapoiati (ca sa nu fiu rea si sa zic prosti), oameni de la tara si analfabeti... Nu-mi vine sa cred cat de dificili sunt oamenii, vin la tine ca sa le explici orice chitibus si se mai si supara cand stau si asteapta sa le vina randul, damn, de ce naibii vii sa-ti faci un abonament sau sa platesti o factura daca esti grabit? Dupa atata timp n-a invatat nimeni ca in Romania se sta la coada?

In fine, am cam deviat de la subiect, vorbeam de locuri de munca, CV-uri, etc. m-au intrebat multe persoane cum mi-am gasit de munca, ei bine am aplicat pe site-uri speciale create pentru asta, cum ar fi Bestjobs, unul din cele mai organizate site-uri si cel mai usor de utilizat cu o sumedenie de job-uri. Sau daca vreti puteti sa aplicati direct pe site-ul firmelor, sectiunea cariere and if you are lucky...

Mno, cred ca v-am innebunit in ultima perioada cu serviciul, dar stiu ca ma iertati pentru ca nu o fac cu intentie. Si ca tot am prins ocazia vreau sa va urez week-end placut si o toamna plina de iubire, realizari si tot ce mai vreti voi, seara faina. V-am lasat ca ma bag la un filmulet.

24 de comentarii:

  1. Auzi? Tu mai stai in D.T.S?:)) Ca eu de cand ma stiu, pe Bestjobs sau eJobs n-am vazut vreun anunt de la noi, jur! Aici se face ca in jungla, pleci la vanat anunturi din geam!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am mai gasit cate ceva sa stii, incearca si la ajofm :-??

      Ștergere
  2. chiar azi am umplut internetul cu CV-ul meu;)) OSeara faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar azi am umplut internetul cu Cv-ul meu;)) O seara faina si tie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde lucrezi la Orange? La sediul din centru? Poate-ți fac o vizită! :)) Sunt pe Vodafone, dar who cares? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei totuși e bine că ai un loc de muncă, în România de azi...Și să nu te surprindă oamenii înapoiați...Peste tot sunt d-ăștia...

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa fii optimista,nu trebuie sa te gandesti la acel afis de angajare. Sunt sigura ca te vei descurca. In legatura cu Bestjobs sau Ejobs,eu nu am incredere...asa ca vrem nu vrem ,trebuie sa gandim pozitiv ca lucrurile se vor aranja si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand ma gandesc ca in curand va trebui sa-mi fac si eu asa multe probleme cu gasirea unui loc de munca..:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Vor sa fie siguri, ca va avea pe cine sa angajeze :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cozile din Romania :)) Toti au nervi, se imbrancesc si bociferesc intr-una. Nu-i baga in seama :) Fa-ti serviciul si nu te enerva pe ei. Asa e cand lucrezi cu oamenii,peste 90% din lume este asa si nu trebuie sa-ti strici ziua sau starea de spirit pentru ei.

    Sa ai o toamna frumoasa, plina de realizari si bucurii.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari pentru job, sper sa promovezi rapid.

    RăspundețiȘtergere
  11. ma bucur ca ai gasit ceva, dar nu te oprii din cautat...cine stie...poate gasesti slujba de vis!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lucreaza la cel de la Obelisc.

    RăspundețiȘtergere
  13. La noi in Romanica totul este inapoiat:educatia,politica,viata in general.Pacat ca nu constientizam cat mai multi ca sa schimbam naibii cursul destinului acestui popor de cacao...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)