Pagini

Despre rochiile de ocazie

Hello dragilor! Daca tot am vorbit de haine in postarea trecuta, am zis ca in articolul urmator sa-mi exprim nemultumirea fata de acele chestii numite rochii de ocazie asa ca acilea sunt in toata splendoarea, hihi. N-am participat la prea multe evenimente tocmai din cauza aceasta, de fiecare data cand ieseam la cumparaturi sa-mi achizitionez rochii nu gaseam nimic pe placul meu fiindca la mine in oras e plin de magazine cu rochite impopotonate care se potrivesc doar tigancuselor, nicidecum unor ocazii asa mai speciale... 

Sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa jignesc pe nimeni, va spun sincer ca mie-mi plac chestiile stralucitoare, sunt disperata chiar dupa tot ce e cu swarowski, dar asta nu inseamna ca nu am gusturi bune, adica un pic de "scristale" (cum le zic eu) nu strica, insa in cantitati micute sau cu bun gust, nu am dreptate? 

V-as da un exemplu de "asa nu" ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc, insa cred ca stiti si voi, asadar o sa va dau exemple de "asa da" pentru ca e mai placut ochiului, hehe.
Eee? Ce spuneti? Dupa cum observati nu sunt niste rochite imbrezate cu 100000 de pietre, sunt confectionate cu gust si cred ca avantajeaza orice femeie. Hmmm, cred ca fetele/femeile din ziua de azi trebuie sa inteleaga ca nu tot ce e vulgar e sexi si viceversa, asa ca mare atentie la ce va cumparati dragele mele, nu de alta dar nu atrageti deloc atentia intr-un mod pozitiv.

Rochitele de ocazie sunt facute dupa cum le spune si numele pentru ocazii, se presupune ca atunci cand purtati o astfel de rochie trebuie sa va simtiti ca pe covorul rosu, zau asa, eu nu cred ca pe covorul rosu ati vazut volane si zorzonele, burti goale si mai stiu eu, iar daca totusi exista si pe acolo chestii din astea fiti sigure ca nu sunt apreciate. Deci spuneti STOP rochiilor oribile cu iz ieftin si hai cu eleganta! Week-end placut!

sursa foto: www.ilsegno.ro

9 comentarii:

  1. Ziceai ca aceste rochii avantajeaza pe oricine sau cel putin asa crezi. Eu nu cred ca avantajeaza orice femeie pentru ca nu toate femeile au 1,80 si 30 de kg. Fiecare ar trebui sa aleaga o rochie care sa i se potriveasca dupa constitutie, insa la capitolul zorzoane si swarowski sunt de-acord cu tine, abundenta lor nu face ca rochia sa fie mai frumoasa. Eu personal prefer simplitatea si in general nu ma fascineaza scristatele, cum le zici tu. Din cele 3 expuse de tine, chiar daca imi plac toate puse pe model si imi place la nebunie rochia verde, eu n-as purta nici una.
    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si femeile mai scunde sau mai plinute ar arata bine in unele rochii de genu', bine nu ca cea neagra, dar eu faceam referire la tipele slabute care se imbraca ca niste sorcove :D Iti apreciez parerea:D kiss :D

      Ștergere
  2. Sunt de acord cu tine ,eu nu suport nici la imbracamintea in sine prea multe brizbrizuri sau chesti stralucitoare( plus culori tipatoare) iar cand vad la cei din jur asta imi pun mainile-n cap. :)) dar fiecare cu gustul lui na. Si mie-mi place mult cea in verdeee <3 dar si cea in negru e destul de draguta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai frumoasa este cea neagra. Eleganta, rafinata si senzuala...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)