Pagini

Surprize, surprize!

Acum ceva timp am participat la un concurs organizat de Marius de la MucRoz in colaborare cu TshirtFactory si stiti ca mi-am dorit foarte tare sa castig asa ca dorinta mi-a fost indeplinita, hihi. Am avut mari dificultati cand a venit vorba sa aleg cu ce sa-mi personalizez tricoasul tocmai de aceea am apelat la ajutorul prietenilor mei virtuali si pana la urma am gasit ceva funny, dar si real. 

Bun, problema e ca unii au interpretat gresit mesajul de pe tricou, este de inteles treaba asta, insa daca stati sa analizati si sa suciti expresia pe alte parti o sa ajungeti sa intelegeti adevaratul mesaj al tricoului si anume: Sunt prea scumpa pentru contul tau, ma rog portofel, in sensul ca nu pot fii cumparata cu bani. Asta doar asa ca sa ma fac inteleasa, daaa?
Asaaa, acum vedeti ca in poze apare si un ceas, ei bine asta a fost a doua surpriza pe ziua de ieri de care am avut parte, stiti ca va vorbeam eu si despre un ceas prin postari, o noua achizitie, alea-alea, acilea esteeeeee, zau ca este mai frumos in realitate, sclipeste asa tare la soareeeeeee, moaaaa, nu pot sa-mi dezlipesc ochii de pe el, ihihihi. Mni, sa aveti si voi parte de o zi faina, cu surprize si cu mult soare (cat se mai poate). V-am tucat.

23 de comentarii:

  1. Pur si simplu ai avut noroc la extragere :) . Sa-l porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merci, pai ce am insinuat eu altceva? Am spus ca mi s-a indeplinit dorinta, cineva acolo undeva are grija ca dorintele mele sa mi se indeplineasca :P

      Ștergere
  2. Awww! Ce frumos este... și tu ești o scumpă <3 !
    Și mesajul...este criminal :)) numai ca unii oameni sunt "prea deștepți să îl înțeleagă".
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D hihi :D ma bucur ca-ti placeeeeeeeeeeeee :D pupicei :D eeeei, acum fiecare intelege ce vrea :D

      Ștergere
  3. Hai că te prinde bine! :> Te-ai făcut înțeleașă, stai liniștită! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru concursul castigat !
    Esti foarte şic, iar mesajul tricoului e genial si perfect salutar in zilele noastre !

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos tricoul :3 Sa-l porti cu placere ^_^ Eu inca astept tricoul :3

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi super place tricoul! :)
    P.S: Si ceasuuul! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sa le porti sanatoasaa! :* supeer tricoul si ceasuul!

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant mesajul ales...unii poate il vor intelege gresit, dar nu cred ca te afecteaza pe tine asta :)
    Si sa nu uit de FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tricoul cred ca este cel mai impresionanta si mai deosebit din tot cadru daca e sa ma gandesc putin, ma intreb oare cat de mult va dura pana ce vom vedea asa ceva si cu lei?
    Nu se va face nici odata un astfel de stricou,nu ?
    P.s imi place foarte mult tema blogului, e creat de tine ?
    Ma refer la template.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu lei? cine stie :)) tot ce e posibil :))

      da, tema blogului e creata de mine. :)

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)