Pagini

Recomandari de week-end

Pentru ca e vineri si vine acusica mult asteptatul week-end am zis sa va fac o recomandare in caz ca nu aveti planuri de ieseala si cred ca stiti despre ce vorbesc, hi hi, despre un film. Now you see me, ii zice si este mai mult decat extraordinar tocmai de aceea n-am de gand sa va povestesc prea multe pentru ca-si pierde farmecul, tot ce pot spune e ca am ramas cu o fraza in minte care o sa-mi fie un fel de motto pe viitor: "The closer you look the less you see." Dupa ce o sa vedeti filmul o sa va dati seama despre ce vorbesc, acum fiindca nu ma pot abtine si trebuie sa comentez vreau sa va povestesc ceva.  

Am vazut cu vreo 2 zile in urma un articol postat de Vienela ce ducea catre un filmulet in care o tipa cu masina aflata la 1 metru de trecatori s-a urcat pur si simplu pe ei (oamenii erau pe trotuar), mi s-a parut revoltator, adica, cat de proasta sa fii ca in loc de frana (sau mai stiu eu ce o fi vrut sa faca) sa apesi pe acceleratie? Cum sa faci asa ceva, serios, este un accident stupid care din pacate s-a ales cu victime si dupa ce ca nu sunt strazile sigure, acum nu mai poti merge nici pe trotuare, in ce lume traim? 

Mnu stiu cum sunt altii, dar eu cand o sa-mi iau masina probabil ca o sa merg cu 40 de la ora si sper sa ma fereasca Doamne-Doamne de neplaceri ca e urata treaba, iar ca tot am adus vorba de masini va mai fac o mica recomandare, este vorba despre un site, auto del anunturi, aruncati si pe acolo un ochisor daca va plictisiti sau sunteti in cautare de tiu-tiu, eu am inspectat piata si rezultatele sunt multumitoare, hi hi, de aici inainte om vedea ce o mai fi. 

Week-end frumos sa aveti (asa ca voi). 

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)