Pagini

De unde stii ca e "The ONE" ?

Din punctul meu de vedere nu ai de unde sa stii, am auzit fel si fel de povesti cum ca atunci cand o sa-l vezi o sa-ti dai seama, dar nu e cumva doar in mintea noastra toata treaba asta? Adica cel putin eu la un moment dat am avut impresia cu vreo trei tipi ca is "The ONE" si niciunul nu s-a dovedit a fi, hmmm, si nu sunt singura, o prietena era chiar foarte sigura pe ea ca aia e, ca l-a gasit, dar relatia nu a tinut si s-au despartit, deci ce s-a intamplat cu "Alesul" ?

sursa foto: www.tumblr.com
Dar vreti sa va spun ce stiu? Ceea ce stiu e ca astea sunt povesti care sa ii faca pe oamenii singuri sa se simta mai bine, bineinteles ca aceste povesti sunt spuse de persoane care deja si-au gasit pe cineva cine-stie-cum si care se cred in masura sa dea sfaturi gen: "Lasa ca vine si al tau/a ta cand nici macar nu te astepti!", "Ce-i al tau e pus deoparte!", bla bla-uri din astea carora eu nu le mai dau crezare sa va spun si de ce.

Renuntasem sa mai caut ceva, nu ma mai asteptam sa gasesc ceva bun cum s-ar zice si totusi am dat peste un tip, la inceput a fost totul ok, fericire, fluturasi in stomac, speranta in suflet, dar pe parcurs relatia s-a transformat intr-un cosmar, certuri, gelozii... Nimic din ce v-ati imagina ca se poate intampla cu "Alesul", nu? Evident ca ne-am despartit, parca am simtit de la inceput ca nu e bine si totusi manata de stupida idee ca l-am gasit cand nu ma asteptam am facut compromisuri... si tot eu am iesit sifonata, ca el baiatu' si-a pus coada pe spinare, mi-a bagat placa ca e egoist si ca se gandeste doar la el si ca n-o sa mearga, atat! Simplu ca "buna ziua"! Cel putin tipu' a fost sincer, nu? Imi plac "Alesii" astia, zau! 

Nu stiu, poate ca acum vorbeste furia din mine, insa cu fiecare relatie pe care o am si esueaza ma indepartez cate putin de ideea ca exista cineva facut pentru noi, nu pot sa-mi dau seama cum altii la varsta mea si-au gasit asa-zisa jumatate, iar eu nu, chiar ma macina gandul asta, nu inteleg pur si simplu si pana nu o sa am un raspuns care sa ma lamureasca o sa devin o crizata pe tema asta mai mult ca sigur... Daca stiti voi explicatia, astept sa mi-o dati! Ia spuneti-mi, voi cum stati cu "The ONE" ? 

Viata e ciudata si un baiat mi-a zis odata ca exista 1000 de incercari si o singura iubire, va dati seama cat mai am eu pana la 1000? Mwahahahahaaaaa! Ma apuc acus sa fac lista sa vedem ce si cum, eh, glumeam, ma pun la somnic, noapte buna. 
Some people say I love you, Some don’t believe in a feeling like that !

22 de comentarii:

  1. Cateodata suntem atat de ocupati sa gasim iubirea perfecta, incat o pierdem pe cea adevarata. Am iubit mult, de unul singur si la sfarsit s-a dovedit a fi in zadar. Insa nu imi pare rau, deoarece acum stiu ca iubirea perfecta nu exista.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu pot sa spun doar ca simti. Stii. Nu ai nevoie de confirmari.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa-ti intalnesti tu jumatatea odata si odata.

    (Nu ma injura ca am zis asta=)) )

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună scumpo!
    Interesant articolul tău!
    Îți doresc o duminică frumoasă!
    Te pupic scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai eu pot spune ca la mine chiar a fost atunci cand nu m-am asteptat(cand nu am cautat) si cand aveam chiar nevoie.Probabil trebuie sa fie si relatia intr-un pas mai avansat ca sa simti daca este alesul sau nu relatiile de 1-2 lunii nu iti pot arata asta.Dar totusi sunt sigura ca va veni ziua aia si pentru tine! :) niciodata nu e prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Marea dragoste o gasesti o data in viata, asta daca esti destul de norocos.Cel putin asa cred. Nu poti sa spui daca a fost alesul decat la sfarsitul vietii, pentru ca viitorul este imprevizibil si nu sti ce te asteapta. Mai bine traiesti din plin fiecare clipa alaturi de persoana de langa tine fara sa te mai intrebi tampenii. Daca el e alesul o sa simti in timp si lucrurile o sa mearga de la sine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si la cum sunt eu de norocoasa, e clar :)

      Ștergere
    2. Ce inseamna "destul de norocos"? Pesimismul dvs ma omoara. Hai ca incerc sa nu iau comentariul chiar asa aproape de inima, insa TOTUSI...

      Ștergere
  7. De obicei, întâlneşti un om special atunci când te aştepţi mai puţin...

    RăspundețiȘtergere
  8. uneori nimerim, alteori e doar o alta saptamana oarba :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. The One? The One este special/a si de aceea si felul in care il/o intalnesti este la fel de special,fie se intampla fara prea multe incercari,fie trece o vreme.Unii nu gasesc persoane potrivita chiar din cauza lor,a mandriilor personale,a greselilor,a absurditatilor.Cert este ca fiecare are in lume o jumatate.Cred cu tarie in asta.

    Si eu am intrebari multe pe aceasta tema si raspunsurile nu sunt sau poate refuz eu sa le vad.Habar nu am.O sa vad ce imi rezerva viitorul.

    Eu zic sa ramai cu inima deschisa si sa lasi ca viata sa isi faca magia...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, credeam ca tu deja ti-ai gasit The One:D Te pup, la fel sa faci si tu! <3

      Ștergere
    2. Poate l-am gasit deja...Timpul are raspunsul.

      Ștergere
  10. Bulinele exista, exista!!!
    chiar si the one exista, de fapt "The Ones" exista. o sa para ciudat ca zic ca alesul exista- dar mai multi??
    adevarul e ca oamenii se cred atat de diferiti, unici si speciali incat nu pot concepe decat ca un singur om din cei aproape 7 miliarde ii poate semana. Really?!
    Eu zic ca oamenii sunt foarte asemanatori. Si ca aspect, caracter, idealuri... Nu toti laolalta, dar luati unul cate....unele...sau una cate...unii. Mie imi place sa cred ca mai exista macar inca 12.362 perioada (66) oameni pe planeta asta care ar fi compatibili cu mine din toti cei 7 miliarde. Doar ca nu i-am intalnit ca poate sunt chinezi, rusi americani, sau poate cand i-am cunoascut erau in bad hair day deci nu i-am bagat in seama (superficial me..), sau poate imi murise pisica si nu eram in the mood 4 love....etc.
    Totul e hazard.... pura intamplare....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm :)) parca asa as mai crede si eu ca exista the ones :-?? mi se pare prea tras de par sa existe doar 1 singura persoana pusa deoparte pentru cineva:-?

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)