Pagini

Cum sa omori un om pentru un telefon?

Am uitat sa va spun ca acum cateva zile a venit la noi un nene si ne-a cerut seria unui telefon ce ii apartinea mamei sale pentru ca ii trebuia la politie, vreti sa stiti si de ce? Deeci, omul a venit pe la pranz, iar mama lui a fost ucisa pe strada fix in noaptea precedenta, mai bine zis a fost talharita si apoi batuta pana a murit saraca, si toate astea peste strada de blocui ei, de catre un minor (asa se presupune) in jurul orei 22:00, femeia s-a dus pana la magazin... 

Va jur ca am ramas masca pur si simplu, aveam impresia ca nenea asta povesteste o scena dintr-un film, nu mi-am imaginat niciodata ca la mine in oras se poate intampla asa ceva, adica, imi mai spune mami ca exista fel si fel de pericole noaptea si mi s-a intamplat si mie sa mai vad golani care sa-si faca... chestii pe strada sau care sa se ia de tine mai ales daca esti singura, sau sau am mai auzit sa fie furturi, chiar si mie mi s-a furat cand eram mai micuta o bicicleta din curte, dar de crima... niciodata nu m-am gandit atat de departe.

Daca ma credeti parca mi s-a facut frica sa mai ies din casa, aaaa, am uitat sa va zic ca femeia avea un telefon care valora aproape nimic si i-au fost furati si 3 lei... Fara cuvinte, ce sa mai! Dar daca nici nu l-au prins pe individ? Va dati seama ca poate trece pe langa mine pe strada si poate-mi zambeste, iar eu habar nu am cine e de fapt? 

Va dati seama si de faptul ca daca este minor o sa faca doar cativa ani la scoala de corectie si probabil apoi o sa intre la puscarie? La ce justitie avem in Romania poate chiar scapa nepedepsit... 
Mno, cam atat pentru azi, stiti ca v-am promis ca in caz de se intampla ceva mai iesit din comun in viata mea va tin la curent, asadar mi-am facut datoria. Fotografia se potriveste oarecum cu ideea textului si mi s-a parut tare interesanta, hi hi, cioco sub forma de cranii, un pic cam sadico-dulce, insa am zis sa va servesc cu ceva caci n-am mai facut-o de muuuuult timp.
sursa foto

27 de comentarii:

  1. Incredibil! Eu nu am auzit de știrea asta decât prin intermediul articolului tău. Având abonament la TV prin Romtelecom, deci TV prin satelit nu prind posturile locale, deci habar nu am de ce se întâmplă prin oraș.

    Justiția românească e oarbă, deci nu mă bazez pe ea niciodată. Sper să fie prins și judecat așa cum trebuie! Nu-mi pasă că e minor! E criminal. Criminalii nu au o vârstă exactă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Omul se astepta sa gaseasca obiecte mai de valoare, dar mna s-a ales cu nimic...
    Adevarul este ca multi oameni de pe strada nu sunt cum par a fi.Poate ca in fata iti zambesc frumos ,dar numai ei stiu de ce sunt in stare.Si asa cum spuneai si tu, legile in Romania in aceasta privinta sunt deplorabile.Sunt facute sa fie incalcate si atat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe scurt: Interesant caz. Săraca femeie. Vreau și eu un cioco-craniu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfu,in ce lume traim:((! Ne omoram unii pe altii! Si mie mi s-a furat bicicleta din curte de la parinti din eram prin generala si.... ghici ce? Tatal meu era politist... Deci...nu aveau nicio treaba! Lor le-a trebuiti bicicleta, conta de la cine o lua?

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot asa s-au intamplat chestii si la mine in oras.. Nu as fi zis ca intr-un oras atata de mic se pot intampla atatea, dar...ba da! Pot! Fiindca oameni nebuni exista la orice pas...

    RăspundețiȘtergere
  6. inca te mai miri de cat de rai sunt oamenii?

    RăspundețiȘtergere
  7. De multe ori viaţa bate filmul. Dacă urmăreşti o vreme comunicatele oficiale de la poliţie, te cruceşti de câte minuni sunt în stare unii...

    RăspundețiȘtergere
  8. Psihopati la tot pasul:| pentru 3 lei?:|

    RăspundețiȘtergere
  9. E adevarata stirea? Adica ai verificat-o undeva? Pentru aşa ceva vine neapărat un ofişer de poliţie.
    Poate lui nenea îi trebuia seria la altceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fii serios, omu' era insotit de sora lui, erau plansi ambii, femeia aia mai sa cada pe jos, purtau doliu, si azi a avut loc inmormantarea... asa ca... nu e o stire, e o fapta reala...

      Ștergere
  10. In timp ce am citit articolul, mi'au trecut prin cap o multitudine de idei. Am ajuns la concluzia ca lupta pt supravietuire continua si acum, dupa atata timp de cand specia umana a evoluat din biete vietati, in fiinte rationale. Din pacate, acum s'a agravat situatia noastra, caci putem elabora un plan minunat sa ne distrugem semenii pt nimicuri. Mi'e mila de planeta asta, cred.

    RăspundețiȘtergere
  11. In urma cu 3 luni, la noi au intrat in casa peste o femeie de vreo 70 de ani care locuia singura, au batut-o zdravan, dar sub puterea loviturilor femeia a decedat si i-au fost furati 300 lei, doua lantisoare de aur si un inel. (valoare facuta de politie - 1.000 de lei). So, atat a costat viata acelei femei -_-
    Asta este tara in care traim. Vedem si vedete la tv care au omorat oameni si nu au facut o zi de puscarie, ce sa mai zicem si de...omul de rand. Mai avem ceva de zis? Neah.
    Noaptea este un "taram periculos" daca alegem sa mergem pe jos.

    Si...ca fapte ilegale, iti povestesc ceva ce mi s-a intamplat mie in urma cu 14 zile.
    Impreuna cu doi prieteni, sambata seara am plecat cu masina catre un club care se afla la 5km distanta. Ne-am dus acolo, ne-am distrat, nu ne-am certat cu nimeni, n-am facut scandal, dar la ora 01:00 am decis sa iesim putin pana afara sa luam niste aer fiindca inauntru nu ne mai vedeam de fum. Cand am iesit afara, am gasit masina cu geamurile sparte si rasturnata (cu rotile in sus). Am sunat la politie, a venit un nene cu chipiu si a tras o concluzie d'aia GENIUS: "Mda, este rasturnata" -_- WTF... de parca noi nu vedeam ca era rasturnata :(, am dat cate o declaratie si am plecat cu ea pe avarii, dupa ce am repus-o pe roti. Cei care au facut asta nu vor fi prinsi niciodata, ne-am obisnuit cu ideea. Asta este justitia din Romania!

    Mersi pentru dulciuri :* Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Dumnezeu sa o odihneasca in pace!Iar pe acel "copil" sa il pedepseasca dupa cum merita.

    In ce lume traim!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)