Pagini

Agenda Valorilor Actuale

Pentru ca mie-mi place sa sustin oamenii, mai ales pe cei dragi cum sunt Malina, Lavinia si multi altii, azi vreau sa-mi incep saptamana frumos si anume prezentandu-va un proiect ce le apartine si cu care sper sa aiba succes in continuare pentru ca muncesc mult si merita, mai bine zis este vorba despre o revista, A.V.A. (Agenda Valorilor Actuale), aflata la numarul 6 (ati pierdut 5 numere deja, hihi) si care cuprinde o serie de colaborari cu oameni deosebiti. 

Asadar inca din primele pagini ale revistei o sa va delectati cu ganduri si trairi in ceea ce priveste prietenia, cred ca este partea mea favorita, apoi va intampina un interviu, poezii, pictura si cateva povesti minunate. Aici aveti un link unde o puteti savura: Revista A.V.A. nr.6 si apoi va astept cu o parere, da? Pana atunci pentru ca ati fost cumintei, dati-mi voie sa va servesc cu niste prajiturici in tema:


Si ca tot sunt la carti, spuneti-mi si mie ce sa mai citesc, am fost azi la biblioteca orasului sa caut Suflete pereche, de Cecelia Ahern, dar nu am gasit-o si am fost putin dezamagita, in schimb am luate alte doua carti: Valul pictat si Femei fatale, presimt ca o sa le termin repede si vreau niste carti faine, dar faine de tot, cu putina dragoste, putin erotism, asa gen Sandra Brown si stiu ca voi stiti ce e fruuuuuumos.

Mno cam atat, imi pare rau ca nu mai cititi postari asa interesante pe la mine pe aici, dar sunt sigura ca o sa-mi revin in curand, maine imi fac timp si de bloggareala, seara faina.

Sursa foto: www.google.ro

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)