Pagini

Miercurea fara cuvinte - I love...

N-am mai participat de mult timp la Miercurea fara cuvinte si zau ca-mi pare rau ca am pierdut atatea editii, insa sunt sigura ca tanti Carmen o sa ma primeasca cu drag inapoi, hihi, asa ca azi va arat cateva imagini cu ceea ce vad eu frumos in orase... 
Cred ca e imposibil sa nu-ti placa asemenea peisaje/poze... Arata uimitor, care este favorita voastra? A mea este aceea cu Parisul, si aceea cu pomii roz (inchis), hmmm si a 3-a de pe primul rand, offf, toate imi plac, deci eu sunt nehotarata ca de obicei...

Happy WW!

Mai multe gasiti la Carmen.

32 de comentarii:

  1. a-3-a, a-7-a, a--8-a si a-9-a :D♥:*

    RăspundețiȘtergere
  2. http://youngalexa.blogspot.ro/2013/07/el-si-ea.html :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună scumpo!
    Îmi plac toate dar aș alege și eu Parisul!
    O zi minunată să ai scumpo!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt orase mari, frumoase iar aceaste jungle urbane ne incanta privirea, dar nu sunt neaparat un iubitor al acestor locuri :)
    Imaginile sunt superbe dar daca ar fi sa aleg una din ele, atunci as alege imaginea 8 si asta datorita faptului ca se vede doar natura.

    Sa ai o zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultimele 3 poze sunt de vis! Îmi plac...

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt minunate! Greu de ales o imagine preferata. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Orașe care de care mai frumoase, dar de Bălgradul meu mă leagă cele mai frumose amintiti.
    Să ai o zi liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie îmi plac toate dar daca tre sa aleg, atunci peisajul cu ciresii înfloriti! Superbe toate imaginile!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu ma pot hotari intre cele doua cu pomi roz :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca-s frumoase toate. Dar...mai frumoase ar fi cele de pe randul de jos. Sunt mai vii...cu atatea flori in peisaj... :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)