Pagini

Aventuri cu electrocasnicele

Electrocasnicele, fac parte din viata noastra de cativa ani buni, sunt nelipsite din orice casa, ne usureaza munca si sunt mai mult de cat utile in viata de zi cu zi, dar ce faci atunci cand in loc sa beneficiezi de pe urma lor de anumite avantaje, ai parte de neplaceri? Probabil va intrebati cum este posibil asa ceva, ei bine, daca aceste electro casnice cad pe mana nepriceputilor se pot transforma in adevarate cosmaruri, mici ce-i drept, insa nu tocmai ok. 

Ca sa va dati seama mai bine despre ce vorbesc am sa va povestesc cateva din aventurile mele cu electro casnicele, asadar prima este cu aspiratorul, se apuca C.L.M.-ica sa faca si ea curatenie, cum face cum nu face, trosc rupe furtunasul de la aspiratoooooor, pai si sa vedeti panica atunci, cum sa distrugi asa un aspirator? Pe bune? Cui i s-a mai intamplat asa ceva? Din cate am auzit eu nimanui, deci congrats to me, hihi.

Bun bun, sa zicem ca asta nu e mare scofala, dar spuneti-mi voi mie, cum sa faci floricele la cuptorul cu microunde si sa le arzi? Cum? Pana la mine zau ca n-am mai auzit de asa ceva, toata lumea stie sa faca pop-corn la cuptor, e super simplu: desfaci punga, o pui in cuptor, ii dai drumul si aia e! Ha, usor de zis, greu de facut (pentru mine). Sa va mai spun ca am bagat gogosici in cuptor si s-au facut tari ca piatra? So, cat de inteligent sa fii? 

Cu masina de spalat si frigiderul ma descurc, macar atata lucru, ca in rest... vai de mine, auzi aici, sa nu stiu sa fac pop-corn, m-am facut de ras, gata! Aaa, cu aragazul iar stau prost, am nevoie de semn ca sa stiu directia in care se deschide, ihihihihi, sunt o ciudata si n-am ce sa fac, probabil candva o sa invat sa folosesc si eu aparatura asta cum trebuie si ca tot veni vorba, poate vreti sa aruncati un ochi pe la cateva electrocasnice, aflati mai multe detalii aici, insa eu va recomand sa cititi instructiunile cu atentie daca nu vreti sa patiti ca mine, eu sunt lenesa si nu citesc ca doar de-aia am parte de asa ceva, caci altfel... Chiar, sunt curioasa tare, ati patit si voi chestii de genu' sau sunt singura sa zicem... nestiutoare? Seara faina sa aveti, wish me luck pentru miercuri, ma asteapta licenta. 

5 comentarii:

  1. Pai, la majoritate aspiratoarelor se rupe furtunul
    Pentru asa ceva s-a inventat leucoplastul.:)
    Sau se infunda motorul .
    Ca idee cele actuale sunt proiectate sa reziste cu o saptamana mai mult decat perioada de garantie !

    Daca vrei sa te tina mai mult de 30 de ani, un fel de curatenie pe viata solutia este un Kirby ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) hai ca nu am stiut :P fiind prima data cand am patit-o mi s-a parut deplasat :P

      Ștergere
  2. ehe cand nu sunt atenta patesc si eu diverse: de la uitatul sa dau drumul la aragaz s sa astept mult si bine sa fiarba oala, pana la dat drumul la masina pe vechea setare cu haine colorate in loc de haine albe.. am stricat atunci cateva haine.. au iesit culori.. marvelous! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiind baiat, nu prea m-am bagat in treburi de genul acesta. La nevoie am aspirat si eu de 2-3 ori si am incalzit ceva mancare gasita prin frigider, dar cam atat.
    In legatura cu aspiratorul...din cate am vazut, astea se strica repede. Un pic le fortezi si "dau ortul popii".

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)