Pagini

Random post

Se spune ca oamenii isi construiesc ziduri care sa ii protejeze de alti oameni si chiar asa este, cel putin din punctul meu de vedere, daca as putea mi-as face o casa (vila cu piscina, mwahahha) cu tot cu acoperis bineinteles si cu tot felul de chestii care sa o protejeze, nu stiu, hidroizolatii, sisteme din acelea de securitate, etc. nu de alta, dar sa fiu anuntata din timp cand cineva incearca sa patrunda inauntru si probabil l-ar "elimina" inainte sa-mi dau seama de existenta sa, ha, ce bine ar fi! 

Dar din pacate nu se poate, din pacate suntem expusi ca pestele pe uscat si oamenii ne ard atat de rau pe toate partile ca ramanem cu cicatrici toata viata... Cam asa am patit si eu cu oameni in care am avut incredere, oameni pe care ii vedeam ca modele in viata, oameni pe care ii respectam (si inca ii respect, insa nu la fel de mult) pe care ii iubeam si bineinteles de la care nu ma asteptam sa ma trateze asa, nu stiu, dar e chiar trist sa vezi cum atunci cand ai probleme toti isi inchid usile si uita de tine, te lasa pur si simplu singur si atunci iti dai seama de ceea ce reprezinti tu de fapt pentru ei.

Mda, dar mai bine trecem peste ca nu castig nimic daca scriu despre astfel de oameni, ba chiar consider ca le acord o prea mare importanta, ce ziceti sa va povestesc cum a fost la plaja? Stiti ca am facut acum ceva timp un articol despre complexele mele, iar unul dintre ele era pielea mea si anume faptul ca am ramas cu semne de la acnee pe spate si pe umeri si bineinteles ca oricare persoana normala ce are parte de asa ceva pe strada incerc sa ascund acele pete, insa intr-o zi pentru ca mi-am propus sa fac treaba asta (lista de facut chestii pe vara) mi-am facut curaj si am mers cu fetele la plaja. Si ce credeti?
Chiar daca nu era multa lume, pe cuvand de cercetas ca n-am avut parte de nicio remarca la adresa mea, fiecare era ocupat cu propria persoana: una ca nu se bronzeaza uniform, unul ca vrea sa mearga sa se balaceasca, altul ca nu-i statea bine cu nu stiu ce si tot asa, nimeni nu a stat sa ma analizeze pe mine si semnele mele, asa ca a fost C.L.M.-ica la plaja dupa muuult timp si s-a distrat, s-a balacit, s-a bronzat, stiti voi, ce se face la plaja, hihiihihihi, ce-i drept a doua zi de la apa rece m-am ales cu o durere de spate, da' a meritat efortul, hahaha. Voi ati fost la plaja?

Daca da, cum a fost? Iar daca nu si aveti complexe ca mine sa stiti ca nu se merita, or fi oamenii rai, dar la plaja cu siguranta sunt mult prea preocupati de ei insisi, deci fetelor, baieti, catei, purcei, mergeti la plaja si distrati-va! Nu faceti ca mine sa stati in casa ani de zile doar pentru ca nu sunteti perfecti, nimeni nu e perfect si incep sa inteleg si eu asta abia acum, usor usor asa.

PS: Ati citit prima poveste pe care am publicat-o pe celalalt blog?
Aici o gasiti: http://oamenisipovesti.blogspot.ro, va astept cu o parere si chiar si cu povesti. 

5 comentarii:

  1. Eu nu prea mai am incredere in oameni. Sunt foarte sceptica in ceea ce ii priveste si sunt destul de dificila in relatii dintre oameni tocmai din aceasta cauza. Asa cum ai spus si tu, adesea, oamenii de la care ne asteptam mai putin sunt cei care ne dezamagesc...
    P.S:Citesc acum si povestea...x.o.x.o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sunt la fel de dificila, deci te inteleg...

      PS: merci :*

      Ștergere
  2. Eu locuiesc de trei ani in Constanta si fac plaja numa in aprilie-mai sau septembrie-octombrie, bineinteles cand vremea o permite !
    Asa am bronz si vara si iarna ! :)

    Nu prea am fost compexat niciodata, nu vad de ce as incepe acum ! :p
    Acnee cu toti am avut si am inteles ca dupa o anumita varsta se trateaza ! :)
    Sau se usuca la plaja ! :p

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)