Pagini

Sedinta foto- Bad Girl

Am uitat sa va arat pozele de la a doua sedinta la care am luat parte ca make-up artist (of, of, of). De data aceasta tema a fost "bad girl" si ne-am gandit la un machiaj mai dark asa, dupa cum se poate observa in poze, deeeci la machiajul ochilor am folosit negru si argintiu iar buzele le-am facut visinii, hah, rezultatul a fost unul extraordinar din punctul meu de vedere, dar mai bine va las pe voi sa-mi spuneti ce credeti.

Acestea sunt favoritele mele. Se intunecase afara asa putin si fundalul a iesit superb!





Urmatoarele sunt frumoase, sa vedeti cat ne-am chinuit sa cocotam fata pe stanci, omg, a fost asa de funny.
O poza din "culise". 

Acilea m-am lasat si eu fotografiata, desi n-aveam starea necesara si nici vestimentatia, numai a bad girl nu aduceam eu, hi hi, oricum experienta ca si data trecuta a fost foarte placuta mai ales ca m-am ales si cu o noua prietena, mwahahaha. V-am tucat. O zi faina sa aveti. 

30 de comentarii:

  1. Foarte frumos :3 Insa am sa te rog ceva :D Nu indrepta arma spre mine, jur ca nu sunt vinovaaaatt :)) ^_^

    O zi frumoasa sa ai :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place foarte mult pozele și tema de bad girls .
    Pur și simplu EXTRAORDINAR ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar te pricepi la machiaj și tot ce ține de asta! Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tie doar ti se pare ca n-arati a bad girl. Rosul ala de pe buze te face sa pari dominatoare si rea, deci tot din acelasi film esti. Nu te mai plange ca arati bestial.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ma plang:)) dar mi se parea ca sunt prea cuminte pt rol:D

      Ștergere
  5. Imi plac pozele!
    Iar tu ai iesit foarte bine...;)
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  6. uite ea cate activitati are:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti'a iesit foarte bine machiajul si sunt de acord cu tine, primele 2 sunt mai dragute, dar toate sunt foarte faine :) Nu conteaza ca n'ai tinuta de bad girl, trebuie sa ai privirea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Au iesit frumoase pozele, si mesajul e clar :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Army girls =p~ Foarte tari pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase, imi plac pozele mai ales locatia. Apropo, unde sunt facute pozele?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)