Pagini

Barbatii sunt de pe Marte, Femeile sunt de pe Venus

Alohaaaa dragii mei! Ce faceti? Sper ca va prajiti la soare pentru ca e tare fain afara, in sfarsit simt si eu vara, simt miros de vacanta, de relaxareeee, pana in august cand o sa incep sa invat iar pentru admiterea la master, hi hi hi, dar sa trecem peste, voiam sa va zic ca m-am apucat sa citesc o cartulie: Barbatii sunt de pe Marte, Femeile sunt de pe Venus, si inca din primele pagini ale cartii am inceput sa invat ceva, ceva ce e evident pentru toata lumea dar nu in felul ala si anume ca femeile si barbatii sunt diferiti. 

Nimic nou, nu? Insa stiati ca nu cunoastem cu adevarat diferentele acestea dintre martiani si venusiene? Probabil (mai mult ca sigur) de-asta avem parte de atatea relatii esuate, nu mai avem rabdare si intelegere ca sa cunoastem o persoana si dupa cum spuneam chiar din introducere (sa zic asa) am primit raspunsul la multe intrebari pe care mi le-am pus in toti anii astia si mi-am dat seama in sfarsit ce inseamna sa fii imatur (asa ca mine).
Tananananaaaaaa, cu asta ne confruntam zi de zi in relatiile de cuplu, fara sa ne dam seama, pentru ca cel putin eu daca stau sa-mi analizez toate relatiile jur ca in 50% din cazuri asta a fost problema, dar sa zicem ca atunci eram mici si prosti si eram in faza in care experimentam fel si fel de situatii, deci nu se puneeee. Sau poate nu, poate alta este problema, ah sa fim seriosi, intr-o relatie problemele apar cand nu stim sa facem compormisuri, cand nu mai comunicam si lasam rutina sa intervina, iar toate astea pleaca de la greselile alea principale enumerate mai sus. In carte explica si cum sta treaba, ca sa intelegeti mai bine va dau si un exemplu:

Eu vin de la munca, dupa o zi luuuunga si obositoare vreau sa vorbesc cu iubitul meu, sa-i povestesc cum ma simt, ce am facut la munca, bla bla bla, in timp ce ii povestesc el in loc sa ma asculte si sa incerce sa ma inteleaga vine cu o solutie gen "pune-te sa dormi!" sau "trebuie sa-ti gasesti alt job!" (adica imi ofera solutii fara rost cand eu am nevoie doar de cineva care sa ma asculte pentru ca asa suntem noi fomeile) si uite asa eu ii refuz lui "ajutorul", iar pentru ca ii refuz ajutorul ma supar si el ramane nedumerit, se simte inutil si apoi si el se supara si nu mai comunica si bineinteles ca intervine o ruptura... Sper ca ati prins ideea!
Probabil o sa spuneti acum ca e o chestie generalizata, si da chiar este, pentru ca suntem oameni, toti avem in mare aceleasi obiceiuri, aceleasi stari, soooo nu e nimic rau sa generalizezi, suntem facuti din acelasi aluat, doar ca lumea barbatilor (martienilor, cum sunt numiti in carte, mwahahha) este foarte, foarte diferita de cea a femeilor, in sensul ca barbatii pun mare pret pe realizarile profesionale, in timp ce femeile sunt axate pe comunicare, pe relatii, pe sentimente, pentru ele o familie reprezinta implinirea sufleteasca, nu zic ca barbatii nu se simt impliniti cand isi intemeiaza o familie, dar pentru ei si faptul ca si-au cumparat o masina la care au visat ani de zile reprezinta o implinire sufleteasca, stiti ce zic? 

Mno, astea sunt doar exemple date de mine, mai multe detalii o sa aflati din carte, sper doar ca v-a trezit interesul si stiti care e "regula": ii invit pe cei care au citit cartea sa-mi lase un comentariu cu parerea lor despre ea, iar pe cei care nu au citit ii invit sa ma urmareasca in continuare daca le-am captat atentia pentru ca am de gand sa fac un review al cartii dupa ce o termin. 
Zi faina. 

14 comentarii:

  1. Nu am citit aceasta carte dar pare foarte interesanta.
    Barbatii si femeile gandesc diferit, si desi este un stereotip, aceasta regula este universal valabila. Bineinteles ca mai sunt cazuri in care barbatul rezoneaza cu femeia pe aceeasi lungime de unda, dar sunt mai putine la numar astfel de cazuri.

    *Nu-ti functioneaza widget-ul dinamic "facebook" din dreapta.

    Sa ai o zi placuta in continuare :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) merci viorel, stiu ca nu merge, deocamdata le las asa, vreau sa fac niste schimbari si pana ma hotarasc e mai greu :D

      toate cele bune si tie :*

      Ștergere
  2. Am citit cartea,e superba si un real ajutor pentru cuplurile care chiar vor sa se cunoasca si sa se ajute:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am imprumutat-o acum 2 ani unui barbat...cred ca inca o studiaza ca nu mi-a mai adus-o :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am citit cartea. e plina de lucruri adevarate. nu cred ca neintelegerile se evapora instantaneu dupa citirea ei, insa odata lamurite unele lucruri, e posibil ca relatiile sa cunoasca o schimbare, posibil schimbarea dorita. altfel de ce s-ar mai vrea citita aceasta carte? :)...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal ca nu se evapora asa repede, doar ca te lamureste in anumite privinte:D timpu te ajuta sa-ti dai seama daca ai ramas cu ceva din carte, sau nu :D

      Ștergere
  5. Nu am citit cartea inca, dar am de gand pentru ca am auzit multe lucruri interesante despre ea...
    O super vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-a enervat teribil cartea si mi-aparut rau c-am pierdut timpul citind-o :)
    Am un prieten bun pe care l-a impresionat dar la mine n-a prins

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)