Pagini

Recomandari ups centrale termice

'Ello! Am ajuns si eu acasica dupa o mini-calatorie, sunt putin obosita, insa asta nu ma poate impiedica sa va fac cateva recomandari in privinta centralelor termice. Am facut acum ceva timp un articol despre ups centrale termice, ce sunt ele, la ce folosesc, si am primit pe mail (pe langa cateva scrisori) niste intrebari gen: "Daca tot ai vorbit despre utilitatea acestor centrale, de ce nu faci si recomandari? De exemplu de unde stiu eu care centrala termica e buna? ", mmbine sa zicem ca intrebarile au fost putin mai nepoliticoase, insa nu vreau sa le reproduc intocmai, doar sa spunem ca au avut iz asa de: "daca esti asa desteapta, spune-mi tu ce sa cumpar...". In fine, oameni rautaciosi, dar nu asta e ideea, ideea e ca vreau chiar sa le multumesc prin intermediul acestui articol pentru ca mi-au dat un subiect interesant despre care sa scriu, ba chiar util.

Asadar va prezint UPS CENTRALA TERMICA WELL 500VA 300 Wcare reprezinta o sursa neintreruptibila dedicata centralelor termice pe gaz sau pe lemne, in cadrul carora consumul nu depaseste puterea maxima de 300W.

Tensiunea de incarcare la acest tip de ups centrala termica WELL 500VA 300 W este de 10A un ups normal pentru calculator are o tensiune de incarcare de aproximativ 1,5 A.

Urmatoarea recomandare este UPS CENTRALA TERMICA WELL 800VA 480 W, o sursa la fel, neintreruptibila dedicata centralelor termice, insa in cazul acestora consumul nu depaseste puterea maxima de 480W. Tensiunea de incarcare la acest tip de ups centrala termica WELL 800VA 480 W este de 15A un ups normal pentru calculator are o tensiune de incarcare de aproximativ 1,5 A. 

Acum probabil ca va intrebati are sunt avanatajele de care beneficiati daca alegeti acest ups centrala termica WELL 800VA 480 W ? 
1. Protectia la descarcare prin decuplare automata;
2. In cazul unui scurt circuit , UPS-ul va opri invertorul si va emite semnale de alarma;
3. Afisaj digital cu autodiagnoza.  Si multe altele...

Sa nu uit de UPS CENTRALA TERMICA WELL 1000VA 600 W, care evident dupa cum v-ati dat seama este o sursa dedicata centralelor termice al caror consum nu depaseste 600W.

Si ultima recomandare, pentru ca stiti ca nu-mi place sa ma intind prea mult, UPS CENTRALA TERMICA WELL 1500VA 900 W 24V. Tensiunea de incarcare a acestui tip de ups centrala termica WELL 1500VA 900 W este de 20A un ups normal pentru calculator are o tensiune de incarcare de aproximativ 1,5 A. Aceste ups-uri sunt prevazute cu borne si cablu de legatura UPS - ACUMULATOR si doua prize shuko. Acumulatorul se achizitioneaza separat.  Au garantie 2 ani !

Cam atatica deocamdata, sper sa nu mai primesc alte "reclamatii". Deci acum sunteti informati in totalitate in ceea ce priveste ups-urile si sper ca atunci cand le folositi sa o faceti corect, hihi. 

V-am lasat, astept in continuare povestile voastre pe adresa mea: costachelaviniamonica@yahoo.com. Nici nu va imaginati ce povesti am primit... Week-end placut si ne citim in curand. Aaa, si seara faina. 

7 comentarii:

  1. Acum aud pentru prima data de aceste produse, am cautat mai multe informatii dar nu am inteles rostul acestor centrale. Preturile sunt mari daca ne uitam dupa un produs de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. sistema UPS protejeaza echipamentul de fluctuatiile curentului, iar in cazul opririi alimentatiei mentine centrala in functiune, astfel marind considerabil longivitatea ei si siguranta voastra.

    RăspundețiȘtergere
  3. curentul de incarcare, nu tensiunea de incarcare se masoara in amperi

    RăspundețiȘtergere
  4. curentul de incarcare, nu tensiunea de incarcare se masoara in amperi

    RăspundețiȘtergere
  5. Am un UPS de 500VA dar nu functioneaza la parametrii mentionati de producator.Chinezism...

    RăspundețiȘtergere
  6. Curent de incarcare 10A.
    Fara sa fiu nepoliticos...nu mai faceti recomandari.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foatre bun! UPS WELL 500VA 300W + ROMBAT 62 A. Merge pe baterie 7 ore cu pompa recirculare pe treapta 1 la 36 w.La 7 ore masurat tensiune acumulator 12.2 v. O nelamurire am capacitate incarcare nu indica nimic.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)