Pagini

"Ginecologii si prostituatele au aceleasi surse de castig."

Ma uitam ieri cu mami la tv si am dat de un reportaj despre viata de noapte a micului Paris, adica Bucuresti, si ce am vazut acolo nu m-a surprins deloc, insa m-a facut sa-mi pun cateva intrebari. 

Trebuie sa mentionez ca atunci cand zic "viata de noapte" nu fac referire la studentii care petrec prin cluburi de fite, ci la tinerele care odata ajunse in capitala isi pierd demnitatea, respectul fata de sine si multe altele, datorita jobului pe care si-l aleg. Unele se apuca de videochat, altele de prostitutie si pe de-o parte le inteleg pentru ca viata e grea mai ales printre straini, ma gandesc ca n-or fi plecat de acasa de bine ce le era... so... 

Pe de alta parte, nu vreau sa para ca le judec, insa nu inteleg de ce si-au ales aceste meserii: sunt tinere, au viitorul in fata, Bucurestiul este mare, locuri de munca e imposibil sa nu fie, si totusi apar la stiri sa-si spuna povestile, well, au fost alegerile lor, de ce se plang acum?

Un exemplu bun ca se poate si altfel este verisoara mea care a plecat in Bucuresti dupa ce a terminat liceul (ce-i drept locuieste cu sora ei, asta e un avantaj) si a reusit sa-si gaseasca un loc de munca decent ca pentru ea (animator socio-educativ), s-a inscris la facultate (arhitectura) si la scoala de asistente. Sa va mai spun ca munceste in plus ca sa-si poata plati taxa la faculta pentru ca ai ei nu-si permit si ca vine de la munca seara la 8, 9 mananca si pana la 1, 2 sta sa faca teme pentru facultate si sa invete pentru asistente, iar dimineata la 7 e in picioare? 

Sincer nici eu nu cred ca m-as fi descurcat la fel de bine ca ea, iar singura chestie pe care a avut-o in plus fata de aceste tinere despre care va vorbeam mai sus este acoperisul deasupra capului. Dar totusi, daca stii ca n-ai unde sa stai, de ce pleci de acasa? Si eu imi doresc sa plec din orasul meu, da' nu pot sa fac asta atata timp cat nu am ceva sigur, ce sa fac daca plec, sa dorm pe strazi? No sir!

Repet, nu vreau sa aveti impresia ca le judec, dar chiar nu inteleg: de ce mai apar in fata unei tari intregi sa-si spuna povestea? Sa nu-mi spuneti ca nu au avut de ales, intotdeauna ai de ales! Si familia mea a trecut prin timpuri grele si inca trece, dar mama mea nu s-a prostituat niciodata ca sa-mi dea de mancare (am vazut ca erau si femei care motivau ceea ce faceau prin faptul ca sunt mame si trebuie sa-si hraneasca odraselele) sau eu, nu m-as apuca niciodata de asa ceva pentru niste amarati de bani. Banii vin si se duc, dar tu, imaginea ta in oglinda ramane patata toata viata.

Voi ce parere aveti, este ok ca si-au spus povestile pentru ca poate asa le-a fost lor scris sa ajunga sau am dreptate (daca sunteti de-ai mei, hit the "like" button, show me some love)?
sursa foto: www.google.com

10 comentarii:

  1. Fuck this shit! Au facut'o pentru ca asa se fac banii usor nu pentru ca nu au avut de ales. Da, sunt si persoane care au ajuns sa faca asta pentru ca chiar nu au avut de ales, alea care au fost rapite si "expediate" in tarile calde...doar de persoanele alea imi e mila...de restu care fac asta...isi merita soarta!
    Eu daca la toamna plec in Bucuresti ce inseamna? Ca pot sa ma duc direct pe centura nu mai are rost sa ma duc pana in regie, in camine ca ar fi cam departe de "locul de munca" , nu? :)) Again and again and again and again: Fuck this shit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Damn, ce bine zici. Asa-i , asa-i cele care sunt rapite si silite sa faca asta mai zici ca le intelegi, dar pe celalalte :-j mnaaaaaa

      Din partea ta nici nu ma astept sa te duci pe centura, tu esti facuta pentru chestii serioase nu aiureli din asteaaa! :D

      Ștergere
  2. Eu nu as face , asa ceva niciodata. E mai bn sa lucrezi decent.Nu sunt de acord cu asa ceva.:(:*♥>:D<.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu as face , asa ceva niciodata. E mai bn sa lucrezi decent. Nu sunt de acord cu asa ceva. Te pup. :(:*:*:X♥:):*>:D<.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt total de acord cu tine. Daca chiar vroia sa faca rost de mai multi bani putea face asta invatand. O data ce ai bacul e relativ usor sa iti gasesti un servici. Pana si femeie de servici e mai bine decat prostituata.. Adica incepi de jos si vei ajunge tot mai sus. Nici nu poti numi asta o meserie... si degeaba se plang ca fac asta dintr-un anumit motiv... sunt constiente ca fac asta... si atat timp cat o fac inseamna ca le place..

    RăspundețiȘtergere
  5. Bucurestiul a fost Micul Paris in sec al XIX-lea, cand anumite cladiri de la Paris s-au realizat la scara mai mica in centrul orasului. In prezent, Capitala poate fi comparata cu un bazar oriental. Comparatia cu Parisul nu mai este de actualitate.
    Cealalta problema a existat inca din preistorie si nimeni nu i-a gasit leac. Practic, fiecare lucreaza dupa cat il duce mintea sa faca, legal sau nu.
    Ca amuzament: intr-o tara din Europa s-a legalizat prostitutia, insa barbatilor le este interzis prin lege sa mearga la prostituate. :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)