Pagini

Dubai

Subiectul zilei este Dubai. Am dat de un articol in care se vorbeste despre frumusetea acestui minunat oras si am ramas mai mult decat placut impresionata. Se pare ca Dubai are multe de oferit turistilor, este un fel de piata in plina expansiune imobiliara, de asemenea arhitectura acestuia uimitoare si cultura sofisticata fac Dubaiul una din cele mai faine destinatii turistice din intreaga lume. Pentru ca tot am adus vorba de cultura, la ei vestimentatia este mult mai liberala decat in alte emirate (Barbatii poarta o kandura, o roba lunga, alba, care ajunge pana la glezne si este fie de lana fie din bumbac, iar femeile poarta abaya, o haina neagra purtata peste haine, eheee, asa da, nu ca pe la noi). Alimentatia, arta, muzica, s.a.m.d. au o influenta araba, dar si beduina distincta. In Dubai, sarutatul si dansul in public sunt considerata ilegale (ce n-as da sa fie asemenea legi si la noi)

Acum sa trecem si la alte chestiute mai interesante, cum ar fi ca in Dubai sunt cele mai renumite mall-uri din lume (asta e pentru amatoare, daca n-ati fost in mall-urile de acolo, traiti degeaba, ha), tot Dubaiul este renumit pentru piata de aur, Gold Souk, are peste 250 de magazine.

Stiti ca va spuneam mai sus de arhitectura? Ei bine, in Dubai o sa gasitunii dintre cei mai inalti zgarie-nori din lume. Mie imi place cel mai mult Burj Al Arab, are forma literei "D" si este construit pe o insula artificiala la 85 de metri de plaja Jumeirah si este unul dintre cele mai luxoase hoteluri din lume. Unul dintre restaurantele acestui hotel si anume, Al Mahara, are un acvariu masiv din sticla acrilica. Intrarea in acest restaurant se face printr-un voiaj cu submarinul. Cat de tare, nu?

Aaa si inca ceva tare, in Dubai nu se plateste impozitul pe venitul personal. Hmmmm, imi place Dubai, l-as vizita o data (de 2, 3, 4... n ori) si daca ar fi sa merg, as merge in Dubai cu agentia Murat Turism, iar daca vreti si voi sa mergeti vreodata, datele lor de contact le gasiti pe site-ul lor (www.muratturism.ro), au oferte bune. 

Ma gandeam acum, oare seful n-ar putea sa ne faca cinste cu o pizza in Dubai? Ihihihihi, zic si eu. Dar hai totusi sa nu profitam de bunatatea cuiva ca nu-i frumos, nu? Sa speram ca nu-mi citeste articolul, iar daca il citeste sper sa guste glumita. Sa aveti o zi frumoasa ca in Dubai, eu ma duc sa ma mai delectez cu cateva minunatii de pe acolo, thank you Google!
        sursafoto: www.google.ro

6 comentarii:

  1. nu stiu cat e de atragator dubai-ul, nu-i pe lista mea cu destinatii de vacanta.
    cand fiica mea a ajuns acolo, primul mesaj pe care l-am primit de la ea a fost acesta: "dubai-ul arata ca un disneyland al manelistilor"...si n-a fost greu sa imi imaginez de ce. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeei scuze off-topicul dar te invit sa participi la primul meu concurs :D
    http://nymphtamine.blogspot.ro/2013/11/nymphetamine-va-invita-la-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  3. eu as vrea sa-l vad... am auzit multe pro si contra!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)