Pagini

Work hard, dream big.

Hello there! Ce mai faceti? Cum v-ati inceput saptamana, sa speram ca bine, caci saptamana mea a inceput ok, in sfarsit am terminat primul meu proiect de la munca, este vorba de un serviciu pentru persoanele fizice autorizate, mai bine zis Calendar PFA care a fost facut cu scopul de a scuti oamenii de grija depunerii declaratiilor si documentelor cerute de cei de la finante, cine are un PFA, stie despre ce vorbesc, hihi. 

Daca sunteti curiosi va las un link sa aruncati o privire: www.calendarpfa.ro si poate ma ajutati si cu un feedback, daca sunteti draguti.                            

Este foarte util din punctul meu de vedere si de asemenea mai am inca doua proiecte in lucru ce tin de soft-uri de curierat, in caz ca nu v-ati prins, lucrez pentru o firma de softuri, asa ca daca aveti nevoie vreodata de softulete stiti la cine sa apelati, da?

Sper ca n-o sa aveti si voi o reactie de genu' : "Tu, programator?", well yes, me programming, ce-i drept mai mult web design-ul, dar e bine sa stii de toate. Cam atat momentan, ne citim mai pe seara. Have a nice day.
sursafoto: www.google.com

4 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)