Pagini

Black Friday – Aspiratorul de care am nevoie va fi la oferta

V-am povestit (parca) intr-un articol despre aventura mea cu aspiratorul? Ma facusem harnicuta si eu si am zis sa fac curat, am zis ca incep ca tot omul cu datul cu aspiratorul, si ce credeti ca am facut? Am rupt furtunul aspiratorului de la atata harnicie, mwahahaha, insa nu-mi fac griji pentru ca in luna aceasta are loc Black Friday si deja am gasit ceva care sa ma multumeasca pe un site. Este vorba despre un aspirator super compact cu perie multifunctionala si alte accesorii incorporate, Aspirator Bosch BSN1900, care beneficiaza de o reducere bunicica (zic eu). L-am gasit in categoria aspiratoare de pe site-ul Melarox, asadar va invit si pe voi sa aruncati o privire, poate sau mai mult ca sigur o sa gasiti ceva care o sa va faca cu ochiul.

Btw, sper ca stiti ce este Black Friday, nu? Daca nu stiti si abia acum ati auzit despre acest eveniment stati aproape ca va explic eu, iar daca stiti, ignorati aceste randuri. Black Friday sau Vinerea Neagra marcheaza ziua de vineri care succede sarbatoarea de Ziua Recunostintei si deschide sezonul cumparaturilor de Craciun. Toata chestia asta a plecat de la americani bineinteles, iar in acest an ziua de 29 Noiembrie va fi ziua in care cumparatorii o vor lua razna, reduceri peste reduceri in toate domeniile posibile: electronice şi electrocasnice, imbracaminte, incaltaminte, cosmetice, cartulii, produse pentru casa, jucarii pentru copii, chiar si alimente. Pe internet circula vestea ca mai bine de 60 de magazine online din Romanica au anuntat ca deja pregatesc mega oferte pentru Black Friday 2013, daca va intereseeaza care sunt magazinele participante dati un search pe Google si o sa gasiti listute cu ele.  

And now, mi-a venit in minte o intrebare pentru cei care stiau deja de Black Friday: Cum a fost anul trecut? V-ati cumparat ceva? Considerati ca ati facut o afacere buna? Participati si anul acesta la eveniment? Stiu, stiu, de fapt sunt mai multe intrebari, dar mi-au venit pe loc, nu-i vina mea, eu doar vreau sa-mi cumpar un aspirator la oferta, hi hi. Deci, nu uitati, Melarox, Black Friday, sunt cuvintele cheie din seara aceasta, se pare ca azi am avut inspiratie, doua articole intr-o zi, not bad, right (usor, usor C.L.M.-ica isi revine)? Sa aveti o seara minunata alaturi de cei dragi, aaa si spor la cumparaturi in caz ca nu mai abordez subiectul sau uit.

6 comentarii:

  1. Cunosti deja parerea mea despre aspiratoare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ca sa nu zici ca furtumul era mai de proasta calitate spui ca tu ai fost harnicuta ,, e buna asta si mie mi sa rupt furtu,mul la fel zicema si eu nu am de ales decat sa imi achizitionez un nou aspirator insa am gasit la mine in oras furtum super rezistent la 28 ron si am mai salvat niste banutii se gasesc dar trebuie sa cauti sau spor la cumparaturi eu zic ca se merita cumparaturile din vinerea cea neagra mai ales daca ai mare nevoie de ceva nou si la un pret super bun .. spor la cumparaturii .pop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;d merci:D o sa vad ce si cum, daca gasesc ceva ce-mi place:D pup :D o sa ma orientez pe la hainute :D

      Ștergere
  3. Eu nu am aici un "Black Friday" si nici ca-i duc dorul! :))
    Aspiratoare bune sunt cele de la "Dyson". Eu îl am de 5 ani.
    Imi cer scuze daca iti stric reclama magazinului Melarox dar crede-ma, nimic nu echivaleaz un Dyson.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)