Pagini

Black Friday 2013 Aparate Foto DSLR

V-am spus ca revin pe seara, si iata-ma aici, dar nu oricum ci cu o noua recomandare, insa de data aceasta nu este legata de filme sau carti ci de Black Friday (am mai discutat despre acest subiect intr-o postare) si asta pentru ca dupa ce am facut articolul in care va spuneam ca mi-as achizitiona un aspirator si ca lista cu magazinele participante o gasiti pe internet, cativa dintre cititorii mei au insistat sa le spun tot eu ce site-uri ofera reduceri de Black Friday, mai bine zis sa le recomand cateva.

So cateva dintre magazinele online care au dat startul reducerilor de Black Friday sunt:
- Melarox, gasiti aici promotiile ce le urmaresc de cateva saptamani, pe mine ma intereseaza in mod special aspiratorul dupa cum spuneam si aparatele foto DSLR (stiti ca imi doream un aparat de muuult, muuult timp);
- MotorVip, este un site de piese auto si accesorii tuning, vum vuuum, este perfect pentru cei pasionati de masini, motoare, s.a.m.d. 
- Be elegant, aici vorbim despre bijuterii, o daaa, asa mai stam de vorba, nu?
- Trendy look, ultimul site din listuta facuta de mine este un site care vinde produse pentru femei, ce fel de produse? Well, eu nu vreau sa va spun nimic, mai bine vedeti singurei sau singurele, hih.

Hmmm, si cam atat, mai multe magazine gasiti pe manager.ro, ei isi fac treaba mai bine decat mine asa ca puteti sa-i vizitati cu incredere, mie-mi place tare mult de ei, sunt niste adevarati profesionisti spre deosebire de alte site-uri din acelasi domeniu (nu dau nume caci nu vreau sa fac reclama "rea").

Trebuie sa recunosc, nu toata lumea e incantata, dar mie incepe sa-mi placa treaba asta cu Black Friday, mai ales cand vad reduceri pe la hainute, zorzoane si electronice, poate ii cumpar si mamei un telefon. Si totusi stiti ce ma surprinde? In perioada asta se cumpara o gramada de chestii, iar romanasii nostri se plang ca nu au bani.

Btw, ca tot a venit vorba de romani, o sa particip la un concurs cu tema 1 Decembrie, asa ca va rog sa-mi tineti pumnii, premiile sunt 100% romanesti, mwahahaha, daca o sa castig, impart cu voi bucuria. Also, multumesc pentru sustinere si cuvintele frumoase de la articolul de azi in care va vorbeam despre munca mea, e frumos sa te simti apreciat.

Sa va cheltuiti banii cu cap si sa aveti o seara minunata!

2 comentarii:

  1. With havin so much content and articles do you ever run into
    any issues of plagorism or copyright violation? My
    blog has a lot of unique content I've either written myself or outsourced but it
    seems a lot of it is popping it up all over the web without my agreement.
    Do you know any ways to help prevent content from being ripped
    off? I'd really appreciate it.|

    Take a look at my page web site ()

    RăspundețiȘtergere
  2. un aparat foto bun taaree as vrea! dar, ma sare randul :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)