Pagini

Dupa munca, vine si rasplata.

Pizza, toamna si oameni minunati, aceasta este reteta pentru o mini-excursie relaxanta dupa multa munca. Adaugam si un strop de vant, cat sa ne faca sa inghetam in timp ce vizitam frumuselul oras Kladovo, Serbia. Sa nu uitam de un peisaj tomnatic de vis, strazi pavate acoperite de covorase de frunze cu un colorit deosebit. E uimitor cand te gandesti ca toamna natura moare, dar totul arata asa frumos si de calm, chiar nu inteleg de ce unora nu le place acest anotimp, ce-i drept uneori te duce cu gandul la poemele lui Bacovia, insa zilele insorite sunt pur si simplu (de-a dreptul si de-a stangul) superbe: nici prea cald, nici prea frig, nici prea aglomerat, nici prea pustiu, am putea spune mai bine ca-s perfecte.

Dar sa vorbim si despre pizza, caci pana acum am vorbit doar despre toamna. Probabil ca v-ati dat seama ca am mers la vecinii nostri in Serbia pentru a savura pizza lor mirobolanta, din pacate nu am facut poze ca sa va fac si voua pofta, insa pot sa va spun ca a fost cea mai buna pizza pe care am mancat-o pana acum. Nici ca puteam face o alegere mai buna, hehe. Daca ajungeti vreodata pe acolo, va recomand sa o incercati, nu e foarte scumpa (vreo 960 de dinari) si este si foarte mare, pe mine m-a dat gata dintr-o felie, i-am oprit si mamei una si desi ea nu e fan pizza a fost tare incantata (mai putin de ardeiul iute pe care am uitat sa-l dau jos de pe feliuta, huuuh, cu el am patit-o si eu uratel).
Am facut cateva poze pentru voi in centrul orasului, se vede toamna despre care vorbeam, nu? De asemenea am fost si la plaja, Dunarea era destul de agitata, iar la vara ne-am promis ca o sa mergem acolo macar odata sa ne prajim la soare, e prea fain. Am facut poze si acolo, una am pus-o pe Facebook, restul sunt cu oamenii minunati despre care va spuneam: seful meu, colega si sotul ei si nu le-am cerut permisiunea ca sa le postez aici, asa ca trecem peste.

Mno, cam atatica pentru azi, s-a facut tarziu. Sa aveti un week-end ca in povesti si va astept sa-mi povestiti ce ati mai facut in ultima vreme: daca ati mers pe undeva, daca ati invatat ceva nou, stiti voi, noutati despre voi. Noapte buna!

24 de comentarii:

  1. Sa-ti fie de bine pizza aia!:) Ma bucur ca te-ai simtit asa de bine si ca, dupa cum se pare, esti multumita de noul loc de munca:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai trait o experienta foarte frumoasa dupa parerea mea.. iar pizza aia.. ma tot gandesc la ea:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Toamna e pe duca...vine iarna....brrrrrr :D :) O zi faina iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, multumesc la fel :) Si iarna e frumoasa, mai ales perioada sarbatorilor. :)

      Ștergere
  4. Avem aceeasi viziunea asupra acestui anotimp, se pare. :) Superba toamna sarbeasca. :D Eu am vizitat Belgradul in septembrie si am prins inca atmosfera varateca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi, ma bucur sa aud asta :) Cat despre atmosfera tomnatica, inca mai ai timp. :)

      Ștergere
  5. Esti imbracata ffffff super ultra misto. Imi place cum se asorteaza baticul ala de la gat cu sacoul extraordinar de mult. Nici nu poti sa/ti dai seama dde cand nu am mai vazu un batic asa de frumos asortat, desi in Scandinavia destul de multa lume de sex feminin poarta baticuri si esarfe in jurul gatului asa ca un soi de uniforma nationala, chiar si inauntru, adica nu si le scot dupa ce intra in casa sau vin la serviciu, stau asa cu esarfele infofolite ca niste fulare in jurul gaturilor, plus de cele mai multe ori esarfe de o calitate deosebit de indoielnica, dar de obicei asta fac mai mult femele care au trecut de 40 de ani, cred ca din cauza sa nu li se vada ridurile de pe gat, desi zau, acele fulare mie mi se par mult mai urate decat orice rid de pe orice gat...dar zau, baticul tau in poza asta mi se pare perfect asortat, adecvat anotimpului, plus de calitate superioara, plus ca pune in valoare intreg ansammblul, adica un batic ff bine ales plus si ff bine purtat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. well, merci, dar nu e batic, e esarfa dintr-un material din ala caldurooos, cat deespre sacou, n-ai nimerit-o nici aici, e vestuta de blana, hihi. :)

      N-am fost in Scandinavia, dar daca tu spui chestiile astea inseamna ca stau cam prost la capitolul stil. :)

      Ștergere
  6. Şi n-ai mâncat pleşcoviţa? Sau cum îi spune! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ai facut pofta de pizza ! :* http://culore.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. o bine venita rasplata dupa munca, mai ales ca vremea a tinut cu tine:*

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur de excursia ta!
    adica, ai mancat singurica toaaataaa pizza? :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)