Pagini

De ce trebuie sa fie femeia cum spune societatea?

Of Doamne, nici nu aveti idee cat de nu-stiu-cum ma simt sa fac un astfel de articol despre femei, mai ales pentru ca eu ma incadrez pe undeva pe aici, dar trecem peste, vreau sa va spun ca am observat anumite chestii (sa zicem) care le sunt implementate (cred ca e bine spus asa) femeilor de catre societate de la o varsta destul de frageda si de care eu incerc sa scap.

1. Daca nu stii sa gatesti nu o sa te ia nimeni. Zaaauuu? Uite ca am ajuns la varsta de 22 de ani si nu stiu sa gatesc (bine, poate doar cateva mancaruri) si nici nu vreau sa fiu luata, care e problema??? Nu inteleg de ce se face atata caz cu gatitul asta, aaaa, sau societatea tine cont de vorba aia: "dragostea trece prin stomac..." 

Adica eu m-am pus sa gatesc si in doua zile am invatat 4 feluri de mancare (sarmale, chiftele, etc..), ce e asa mare scofala sa fii "gospodina" ? No man, nu e, mai ales ca acum avem la dispozitie fel si fel de retete pe internet si mancare la greu facuta gata in marketuri, soooo... femei batrane cu mintea ingusta lasati fetele sa se bucure de copilarie, ca au timp sa gateasca si sa spele blide dupa ce s-or marita o viata intreaga!

2. O femeie poate deveni curva, dar o curva femeie, niciodata! Asta imi place la nebunie, pe cuvant! Termenul asta "curva" nici macar nu e folosit cum trebuie, curvele sunt alea care se culca cu barbatii pentru bani= prostituate. Bun, nu zic acum sa ti-o tragi cu jumate de oras si apoi sa ai pretentia sa fii vazuta ca o fata cuminte (genu' asta de fete sunt doar proaste), dar de ce e o fata curva daca a avut relatii serioase (ca durata: 3, 4 ani) si evident ca s-a daruit baietilor respectivi? 

Si totusi de ce o curva nu mai poate fi femeie? Da' ce e atunci? Dinozaur? E tot femeie bitches, doar ca ea nu face si drege cu lumina stinsa, ea face si drege in vazul lumii pentru ca are nevoie de bani, macar ea nu e ipocrita ca toate astea care se dau doamne in societate... Asa ca va rooog, faceti diferenta intre curve si restul: fetiscane care cica isi traiesc viata (proaste), fete serioase, femei materialiste (destepte), etc.

Va urma...

Pana atunci va invit sa-mi mai spuneti cateva idei tampite pe care le baga societatea pe gat femeilor si daca sunteti de acord cu cele doua precizare de mine mai sus. Saptamana faina.

16 comentarii:

  1. Hah,mi-a plăcut articolul tău, la nebunieee. Stai să vezi cum e treaba. Cu gătitul ca gătitul, că știi să-i pui pe masă un cartof prăjit și toate știu să faca o salată de roșii, îl țin la dietă :))) mie-mi place să gătesc, și iubitul meu mereu îmi zice c-o să gătim împreună în casă :))) nu mă lasa numai pe mine.. dac-ai mai auzit așa ceva.. Treaba cu ”curvele” e întâlnită și la mine aici în ”orășel” . Fiind micuț orășelul, toate sunt curve.. și aste nu se epuizează niciodată, dacă ar putea să zică că un nou-născut e curva (zicc la fetițe) ar face-o.. Sunt așa banali !Și curva nu poate fi femeie.. am mai auzit una, vorba ta, e dinozaur? poate e altfel de specie de urangutan..adevărul că acelea nu mai sunt,să zic așa, ”femei la casa lor” , pentru banii ăia le-o trecut prin c*r 100 și 1000 de p*li... dar na, românul pentru bani face orice. Nu e tocmai o meserie oke, dar e și ăsta un trai :))). Și alte idei tâmpite.. eu mă confrunt cu una. ”e rău să te căsătorești devreme” .. okeeeee.. s-o vezi cum o văd eu, ce naiba, vreau să mă căsătoresc la 22 de ani (poftim, vârsta ta) și e prea devreme, și ai mei îmi vor intrezice sau nu mă vor sprijini. Ce vrei omule? să mă căsătoresc la 40? copilașul meu când are ședință la școală să-i zică colegii ” ai venit cu bunica ? ” (pentru că se presupune că dacă mă căsătoresc la 40 să am 50 când el e în clasa I ) ... noo , așa nu e oke, zi și tu.. poate-s eu nebună :))),.
    So, fain articol :*. Îmi pare rău de lipsa nesimțită, o să te citesc mai des! Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  2. haha :)) tu ar trebui sa vorbesti intregii lumi si sa sa-i ajuti sa inteleaga lucrurile astea.
    Pe mine ma scot din sarite anumite chestii d'astea.
    Eu mai stiu "una" care umbla pe la sate.
    Baiatul dupa ce isi faca iubita, trebuie sa o prezinte parintilor baiatului si acestia trebuie sa le dea sau nu, binecuvantarea de a face pasul urmator,fiindca, se intampla, ca parintii sa nu fie de acord cu fata.
    La naiba, mi-am spus. Fata se marita cu parintii acelui baiat? Nu! Ea se marita cu el! El trebuie sa o placa...nu altii! Gandire ceausista si decizii comuniste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Complet de acord cu tine!!! Si eu am o problema cu treaba asta:)) Si cu meseriile traditionale...un barbat nu poate sa fie asistent medical, o femeie nu poate sa fie electrician sau inginer, o femeie nu poate sa fie sofer. O femeie trebuie sa stea numai in bucatarie si sa stranga dupa barbat. Pai daca al meu barbat o sa astepte sa strang eu dupa el...poate sa astept mult si bine:)) De facut mancare, nu stiu sa fac, dar nu ma deranjeaza sa invat impreuna cu el. Eu am o perceptie complet diferita in ceea ce priveste responsabilitatile intr'o casa sau intr'o casnicie asa ca mai bine nu ma intrebi pe mine si ma opresc cu comentariul aici :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Femeia trebuie sa castige mai putin decat barbatul :)))
    Inca un exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie nu mi-a placut sa fac mancare nicio data! Si nici acum nu-mi place desi am .3 de ani :))) Cred ca fiimea ma mostenit ca fuge de bucatarie ca dracu de tamaie si mai stii ceva? Sotul, respectiv prietenul fiimei, fac niste mancaruri excelente! :))
    Ah, era sa uit, m-am maritat de foarte tanara! :)))))))))
    Celalalt capitol cu "curva", este o gandire pur medievala! Acum daca asta stie femeia sa faca cel mai bine, ce sa-i faci? Este cea mai veche meserie din lume si nu ca o promovez, dar sunt convinsa ca daca vor si au pentru cine, aceste femei pot devenii mame sau neveste impecabile!
    Zi faina! :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. sa fim seriosi...nimic nu mai e cum era odata; comunicarea, negocierea si toleranta sunt de obicei mai importante decat orice alte tipare. pe de alta parte, inca traim intr-o societate pestrita, de moravuri, atitudini, cultura, obiceiuri :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu pana la 25 de ani nu am pus mana pe vreo oala si nu-mi strangeam nici masa dupa ce mancam. Eram rasfata familiei. Acum locuiesc fara ai mei de ani de zile, am descoperit pasiunea pt gatit si ma ocup de toata casa si toate treburile... Ah, si am gasit si barbat sa ma ia:)))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti dau dreptate, eu sunt chiar satula sa aud lucrurile astea,pana la urma daca o femeie vrea sa isi faca mancare isi va face , dupa cum ai spus si tu sunt multe metode in ziua de azi pentru a putea gati, carti de retete, reviste etc.


    Mai e chestia asta, cum ca femeia ar trebui sa stea acasa, sa faca copii, curat.. etc,

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, chiar asa !! De ce sa fie femeia cum zic regulile ?! De ce sa nu faca sex pe bani, de ce sa nu puna poze cu ea goala pe facebook, de ce sa nu faca botic de ratza ?!

    Aaa, stai, asta deja se intampla....fir-ar....!

    RăspundețiȘtergere
  10. Curve nu sunt doar alea de pe centura. Curva este orice femeie. Orice femeie care face sex pentru bani. In aceasta lumina...ghici ce ?! Toate fetele din ziua de azi sunt curve, fiindca toate isi vand trupul pentru bani....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai si eu ce am zis? Curva, prostituata, tot aia e, se fute pe bani. Si nu genealiza ca n-am chef de discutii pe tema asta acum :)

      Ștergere
  11. Iei apararea curvelor, doar pentru ca ele se lauda cu asta...nu e deloc bine !! NU AI NICIO SCUZA SA FI CURVA !!

    Cand inseli pe toti, cand esti aroganta, cand te crezi nu stiu cine, cand iti bati joc de oricine...cam cum te poti numi ?!

    Daca as putea, as ucide toate curvele...sunt niste rebuturi umane !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alea sunt niste fete proaste, fara caracter, fara educatie, fara nimic...

      Ștergere
  12. C.L.M. la articolul asta raspund cu imaginea asta: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/71829_418846921523953_1070583514_n.jpg cred ca spune tot!

    RăspundețiȘtergere
  13. oricum, barbatii tot cei mai tari raman :>
    dar chestia e ca toate vreti egalitate dar fara a putea face aceleasi lucruri. sunt mai misogin de felul meu.
    insa chestia cu curvele e aiurea. un barbat se poate culca cu cate vrea fara sa i se zica nimic, dar o femeie de si-o pune cu vreo 3-4 e curva. dar asta e viata.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)