Pagini

CLM-ica e gospodina!!!

Va vine sa credeti sau nu de cand am facut 22 de ani (adica ieri) parca ma simt mai matura si mai gospodina,  ca drept dovada ieri dimineata m-am pus pe facut pizza. Zau asa, vineri am fost la o vecina sa-i fac unghiutele si intre timp imi arata cum se face si pizza, am bagat la capsor si am pus in practica! Pai cum! Te apuci cu cin' te-ncurci??? Nuu domnule! Ca sa vedeti ca nu vorbesc prostii o sa va arat pizza facuta cu ajutorul vecinutei mele.
Sa va mai spun ce gust bun aveeaaaa??? Neaaa, nu are rost, nuuu? Ce nu-mi place este ca s-a ars putin la margini, dar e ok. A doua pizza facuta de mine cu putin ajutor din partea mamei a iesit mai bine, hi hi.
Dupa cum puteti observa de data aceasta nu s-a mai ars si pe cuvant de cercetas ca a fost super gustoasa, mai ales ca-i facuta de manuta meaaaaaaaa cu unghii frumoase. Dar gata cu vorba, va las pe voi sa-mi spuneti cum este, hi hi. Sa aveti o saptamana faina. V-am tucat.

27 de comentarii:

  1. Arata foarte bine! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fii mare si sanatoasa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata tare apetisant. Ms ca ai aruncat si aici o felie, asa pentru pofticiosi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca vecina aia e Lidia, no zau ca atunci ma bag sa mananc si eu. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. doamne cat de bine arata...prima data am crezut ca sunt poze luate de pe net si asteptam sa vad unde is pozele cu cea facuta de tine:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. de aratat, arata minunat si sunt sigura ca e si foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La muuuulti ani !
    Arata bine ambele pizze ! Sper ca ai pus oregano ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arată delicioos, vreau și eu o felie. Una felia de pizza vă rog, adresa: Iașșii :)). O aștept :*. Tare tare tare faină e ! Bravoo . :***

    RăspundețiȘtergere
  9. Iai,ce bine ti-a iesit!!:D Sa-ti fie de bine si la multi anisori inca o data!!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. arata faaaaaainn :))) dar eu n-am avut niciodata revelatii de genul cand am mai pus un an in plus :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. yamiii...ce bine arata <3 Tocmai mi-ai facut pofta de pizza :-w

    O zi placuta in continuare si succes la examene ^_^

    RăspundețiȘtergere
  12. yamii...ce bine arataaa <3 Mi-ai facut o pofta de o pizzaaaaaa :3

    O zi placuta in continuare si succes la examene ^_^

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)