Pagini

Absolvireeee

Buna dragii mei! Azi am terminat cu examenele din sesiune si am sarbatorit cu festivitatea de sfarsit de an, un moment destul de emotionant pentru mine mai ales ca a fost si mami, dar si prietenele mele, hihi. Mi-ar fi placut sa fii fost si tati meu prezent, insa din pacate aceasta dorinta nu mi-a fost indeplinita... Viata merge inainte, cu gandul asta am incheiat ca sa zic asa inca o etapa frumoasa din viata mea. Revenind la examene tin sa va anunt ca am luat note mari, multumesc lui Dumnezeu le-am trecut pe toate si usor-usor incep sa ma pregatesc pentru examenul de licenta (la licenta mai am un pic de lucrat) si sper sa trec cu bine si de el, sa-mi tineti pumnii, hi hi. Cam gata cu vorba, sa va arat pozici:
 Mandra is maaa!
Pe ea probabil o stiti, Stresuuuuu', atat prietena cat si colega de banca, asa frumoase suuuntem, ihihihiihihihihi! De 3 ani de zile ma suporta, impartim bune si rele si sper ca si de acum incolo sa fim la fel de apropiate.
Profu' de Drept Vamal, cu dansul am mai facut poze dar a iesit cam suparat si l-am rugat sa mai facem una la plecare. Un super prof, aaa si mai am poze si cu proful de Civil, insa nu-s pe la mine, da' vi le arat eu.
 Zambareata.
O alta colega, pe ea o cunosc din clasa I, n-a scapat de mine nici la facultate, mwahahahahaha. 
Si aici am o  pozica cu diplomele noastre, atat eu cat si Stresu' am primit pe langa diploma normala si diplome de merit, foarte frumos, foarte, si mi-a parut si mai frumos faptul ca noi am primit si un trandafiras odata cu aceste diplome (that's so cute, haha) si am pastrat si esarfele ca amintire. Mno si cam atat, sa aveti un week-end fain si imi cer scuze ca nu va mai vizitez asa des, sper ca n-ati uitat de mine.
Pupicei.

45 de comentarii:

  1. Foarte frumos :3 Ma bucur pentru tine si te felicit din tot sufletul. Iti urez succes in continuare si sa reusesti in viata in tot ce iti propui.

    Felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări Monica și mult.mult succes
    scumpo pe mai departe!
    O vară plină de împliniri îți doresc!
    Te pupic cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari ! Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!!!!Sunt momente asa de frumoase si emotionante!:) Si mult mult succes cu licenta!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari si multa bafta la liceenta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. felicitari si succes ( uri ) in continuare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti o frumoasa, frumoasaaa, frumoooasaaaa! :D
    Felicitari! Si multa bafta cu licenta! :*
    Eu am avut festivitatea anul trecut, insa un domn profesor a fost dragut si am reusit sa nu iau suficiente credite, asa ca voi repeta anul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar'na si tuuuuuuuu esti!:D Aoleu, rau domn profesor!!! Rau! Lasa ca acum o sa fie bine! Succes draga mea!

      Ștergere
  8. Felicitari si succes cu licenta:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari, mult succes in continuare si multe impliniri! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. felicitari, la anul cica ar trebui sa fac si eu poze d-astea.. :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari si mult succes mai departe cu licenta si cu gasirea unui loc bun de munca :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos ai reorganizat blogul ^_^ Imi place tare mult :3

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)