Pagini

Despre Miniprix.

Pentru ca in ultima vreme am tot vorbit de shopping si de haine, o veche prietena mi-a reamintit de un site incercat chiar de ea in liceu, Miniprix. Este vorba despre un site cu haine la super preturi, mai ales ca uneori baga si reduceri, si bineinteles ca si produsele sunt de calitate. Eu tocmai am gasit vreo 2 perechi de balerini piele la un pret rezonabil si imi plac la nebunie.
Prima pereche pe care v-o arat bineinteles ca este cea de "leoparzi", care de fapt nu sunt chiar din piele, dar asta este irelevant la cat de frumosi sunt, hehe. Si mai au si blanita pe interior, deci is perfecti pentru toamna zic eu. 

Si aici avem, nude, fundite, strasuri si auriu. Mai fain de atat nici ca se putea, mwahahaha. Astia sunt perfecti pentru primavara.

Also Miniprix intra si in categoria haine barbati online, si pe cuvant de cercetas ca au haine stilate. Cred ca daca s-ar imbraca macar jumatate din orasul meu (la masculi fac referire) cu haine de aici, nu as mai avea dureri de cap pe strada. Adica nu zice nimeni sa te imbraci in costume barbatesti, insa totusi, o camasa cu blugi si o pereche de mocasini, parca arata altfel spre deosebire de tricou, pantaloni de trening si adidasi, iar asta cand nu mergi la sala. Pe bune baieti, ii naspa sa iesi la o intalnire echipat ca la sport... Dar deh, cine sunt eu sa judec pe cineva? 

Mno, revenind la cumparaturi, va invit cu drag sa aruncati o privire pe site, sunt sigura ca o sa gasiti ceva ce o sa va placa, si prietena mea a gasit, si nu doar o data. Produsele chiar seamana cu ceea ce vedeti in fotografii spre deosebire de alte site-uri, iar daca prindeti zile in care transportul este gratuit, ati iesit super bine, hihi. have a nice day. Spor la cumparaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)