Pagini

Din ce sunt facute fetele? Din drama.

Si pe langa drama, din multe alte chestii cum ar fi: insercuritati, copilarii, paranoia, smiorcaieli, pisiceli, gelozii, invidie, competitie, obsesii pentru genti si pantofi (sau oja, makeup) and so on, lista poate continua, daca vreti continuati-o voi, eu trebuie sa ma opresc aici. Fetele nu doar sunt facute din drama daca intelegeti ce zic, ele au inventat acest termen, aceasta stare, pentru ca eu cred ca este o stare, o stare care mascheaza fie o lipsa de ocupatie (ceea ce evident se poate rezolva destul de usor), fie o stima scazuta de sine data de fel si fel de complexe create prin comparatia cu alte individe de acelasi sex (in cazul asta e mai greu sa iei masuri daca nu esti constienta de treaba asta)

Deci, cam asta fac eu de doua zile, dramatizez, si nu stiu daca pot pune toate situatiile penibile care au luat nastere in aceste doua zile pe seama sindromului premenstrual, mai degraba simt ca este vorba de lipsa de ocupatie acompaniata de stima scazuta de sine. Stiu ca suna ciudat ca o persoana (asa misto ca mine) rationala, joviala, optimista, s.a.m.d., sa sufere de stima scazuta de sine, insa se intampla, si consider ca i se poate intampla oricui care are prea mult timp liber si incepe sa se analizeze din toate punctele de vedere si sa se compare cu alte fete. 


Mai mereu citesc cum ca nu este bine sa te compari cu altii/altele pentru ca exista riscul sa dai in vreo boala psihica indusa tot de tine, asta pentru ca intotdeauna vor fi oameni mai buni, mai frumosi, mai destepti si mai nu stiu cum decat tine, dar nimeni nu este ca tine, iar problema mea cred ca tine de fapt de teama de a nu fi banala.

sursafoto: www.google.com


Nu pot sa gasesc ceva care sa ma diferentieze de restul, nu stiu ce, am incercat sa pictez unghii, bun, sunt talentata, pictez, dar mai sunt "n" fete care fac acelasi lucru, unele chiar mai bine decat mine, am zis sa invat sa machiez, la fel, altele sunt mai bune, altele poate nici nu sunt atat de bune, insa sunt mega apreciate, mi-am deschis bloguri, scriu, dar sunt altii care scriu si mai bine decat mine, simt ca undeva pe la inceputul, sau jumatatea drumului ma pierd, ma pierd in multime, iar eu nu vreau sa fac asta. 

Ei si atunci incep sa dramatizez. Incep sa o iau razna, sa ma panichez, sa nu-mi mai gasesc locul, sa simt cum respectul si aprecierea pe care le am fata de mine scad considerabil, incep sa caut aprecierea altora si nu este bine, nu este deloc pentru ca nimeni nu te apreciaza pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce faci pentru ei (daca ii ajuti, daca ii inspiri), asadar ce e de facut? Pentru moment m-am oprit din dramatisme, asta pentru ca am sarit calul cu oamenii importanti din viata mea si nu vreau sa-i pierd, dar ce o sa fac data viitoare? Din calea nebunului si Dumnezeu fuge, deci...

P.S.: Sa dramatizez cumva din cauza lipsei de atentie? Hmmmm.

18 comentarii:

  1. Sunt doar momente, pe care le avem cu totii. Si eu am zile proaste in care nu-mi iese nimic din ceea ce fac si cad intr-o depresie ca nu sunt bun la nimic. Stii ce fac? Ma asez intr-un fotoliu si citesc...Las' sa-mi treaca prin creier toate gandurile, sa se scurga tot noroiul si toate cuvintele alea "colorate" prin minte si pe urma imi dau refresh. Mai mult de cateva ore nu ma tine chestia asta si se-ntampla foarte rar :) Cu totii avem, dar majoritatea nici nu-si dau seama si unii se intreaba: "De ce a venit seful cu draci pe el azi? Tu ce ai facut? Te-ai trezit cu fata la perna?" sunt intrebari si expresii auzite in jurul nostru, le folosim pentru a descrie depresia in care se afla o persoana in acel moment. Nu vorbesc de depresia ca boala, ci depresie ca "blocaj" in care ne aflam intr-un anumit moment. Aceste momente au si o "sursa de alimentare" in spate si poate fi vorba, sau nu, de lipsa de atentie... sau altceva. Raspunde-ti singura: "In acele momente de plictiseala, ce ai vrea sa faci sau ce ai vrea sa se intample?, acolo e raspunsul tau! Ceea ce vrei sa se intampla este ceea ce cauti tu!" :)
    Si vis-a-vis de ceea ce-ai spus la final: Nu-ti vei pierde niciodata oamenii importanti din viata ta atata timp cat ei sunt langa tine cu adevarat si te-nteleg. Daca te inteleg, nu au cum sa te paraseasca :)

    Pupici :* si ai grija de tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm, deci nu sunt singura:D o fi de la zodie :)) pupicei:D cat despre oamenii importanti, hmm. sa stii tu ca ai dreptate. :D

      Ștergere
  2. Fiecare are astfel de momente, sau cel putin dupa cum ai spus si tu, fetele, femeile au. Si eu numai ce am revenit dintr-un astfel de moment, al meu era pe baza de stres de data acesta, dar am si eu momente in care sufar de lipsa de atentie, sau ma intreb care e rostul meu. La comparat cu alte fete nici nu ma gandesc :)) pentru ca daca as face as sta inchisa in casa de teama ca arat prea aiurea.

    Am mai citit odata un articol la tine in care spuneai tot ceva de genul de talent, ca si altii fac ce faci tu, si nu esti speciala, ideea e Lavinia, ca in orice meserie , orice talent se gasesc si altii care sa il fac, dar nimeni nu il va face cum o faci tu, si ca exemplu poti sa iti dau muzica. Poti spune ca iti place doar un cantaret? Nu, iti plac mai multi si totusi, cred ca ai vazut si tu..o melodie originala cantata de x..si cantata poi de y, pai oricat de buna ar fi vocea lui y nu va canta in veci acea melodie cum o canta x. De ce? Pentru ca y nu are talent? Nu..ci pentru ca pur si simplu putem avea acelasi talent dar ceea ce ne face unici, speciali si ne diferentiaza de ceilalait nu este talentul in sine ci felul in care facem ceva, felul nostru de a fi. Ai un fel unic de a rade, de a zambi, de a privi..ai gesturi unice, voce unica iar in talente se pune aceasta parte a personalitatii tale si atunci talentul tau e unic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Lavi sa stii ca m-ai zapacit de tot la explicatul talentelor, insa am prins ideea! O sa incerc sa nu ma mai gandesc la chestii urate. :D Anyway. ma bucur ca ti-ai revenit :*

      Ștergere
  3. Auzi, de ce nu-i laşi pe alţii/altele să se compare cu tine? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh doamne, draga mea...cum te mai inteleg!
    Cred că nu există femeie pe acest pământ să nu aibe o singură dată, măcar o singură dată o aşa stare!
    Deci, chill, nu eşti singura, nu te panica!
    Fiecare om este special şi talentat în felul lui... Hugs>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar daca sunt unii care fac anumite lucruri mai bine decat tine.. nu trebuie sa te judeci, fiecare om este unic. Nu trebuie sa regreti ca ai facut-o. ''Mai bine sa regreti ce ai facut decat sa regreti ca nu ai facut-o.'' :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu regret nimic din ce am facut, doar ca nu-mi gasesc locul uneori :(

      Ștergere
  7. ei nici chiar asa...ne mai matzaim noi :))), da suntem fete serioase!

    RăspundețiȘtergere
  8. Oooo daaa, dramatizaaam! Nu stiu daca este din lipsa de atentie, dar cam e specificul nostru! :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)