Pagini

Ceasule...

So, planuiam sa va arat cum am luat eu bataie la Ping pong, dar ramane pe data viitoare pentru ca se apropie luna cadourilor si vreau sa va arat ce sa-mi cumparati, hihi. Pe langa obsesia pentru coliere statement care incepe sa se contureze, sa fie cat mai evidenta mai bine zis (sau cum vreti voi sa-i spuneti), avand in vedere faptul ca deja incep sa-mi strang bani pentru ele (si astept sa-mi soseasca unul, promit ca vi-l arat pentru ca v-am batut mult timp la cap cu shopping-ul meu), huh, deci pe langa obsesia asta, incep sa devin obsedata si de ceasuri. 

Am gasit un site, ceasule.ro, unde am dat de un ceas sport super misto care seamana cu ceasul favorit al tatei, pe care din pacate l-a vandut...
Bineinteles ca ceasul este de barbati, dar n-are importanta caci eu cand vreau ceva port, insa problema ar fi pretul sau, e destul de scumpic, asadar apelez la voi, in caz ca ati vazut pe undeva ceasuri asemanatoare la preturi mai accesibile nu ezitati sa-mi scrieti. V-am spus ca vreau sa-mi tatuez ceasul tatei? O daaa, cei care ma au pe Facebook, probabil ca la un moment dat au vazut ca am postat o schita de tatuaj. Adevarul este ca vreau, dar nu sunt inca pregatita, mai ales ca tatuajul pe care mi-l doresc ar fi destul de mare, deeeeci, trebuie sa  fiu mega hotarata si o sa astept si 10 ani daca e nevoie. Am incredere ca o sa stiu cand o sa fie momentul potrivit, hi hi.

Mno, revenind la ceasuri, voua va plac? Le purtati? Ce tipuri de ceasuri purtati? Eu mai am vreo 3,4, 5 chiar, hihi, mi se pare ca unul vi l-am aratat pe blog, ii asa girlie cu "chietricele" cum imi place mie, putin cam sport, de fapt este favoritul meu, hmmmm. Si al doilea favorit este unul cu mustata, stiti ca am avut o obsesie cu mustatile, o perioada tema blogului era plina de mustacioare, hehe. Voi aveti vreun ceas favorit sau sunt singura care are nebunii de genu' ? 

Da' chiar, de curand am aflat ca un prieten colectioneaza monezi, voi colectionati ceva? Cand eram micuta aveam o vecina care colectiona servetele din acelea colorate. Poate ma apuc si eu sa colectionez ceasuri si coliere, mwahahahahaha. Cam atat pentru azi, trebuie sa ma intorc la munca, proiecte noi, wish me luck!

5 comentarii:

  1. Obsesia mea pentru ceasuri implineste deja vre-o 4 ani :))... am o gramada dar nu apuc niciodata sa le port pe toate si, cu toate astea, inca mai vreau !:D

    Am si eu un ceas preferat, gri metalizat, il ador!
    P.S: si eu colectionam servetele cand eram mica, de fapt, toate fetitele din scara colectionau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu colectionam servetele din acelea cand eram mica, sora mea la fel, ea si acum mai are colectia ei...
    Eu mai colectionam si etichetele de la haine :))

    Hmm..e superb ceasul, din pacate nu stiu de preturi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu colectionam servetele cand eram mica:))
    Ceasurile imi plac, momentan port unul primit de MosNicolae.

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-un fel ai adus in discutie exactitatea, si pe mine m-ar stresa un ceas inexact, pe vremea cand aveam Optimus One (inainte de update) avea un bug ca o lua inainte, cam un minut pe saptamana sau ceva de genu... era exasperant. 4 s pe zi mi se pare mult mai ales daca vorbim de "elite", pentru ca ceasurile automate "de duzina" au erori si mai mari.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)