Pagini

The best offer - Movie Time!

Pentru ca n-am mai facut de mult timp o recomandare in ceea ce priveste filmele, iata ca azi am decis sa fac asta. O prietena mi-a recomandat filmul "The best offer" si desi la inceput vazandu-i descrierea nu am fost impresionata, la finalul fimului am ramas fara cuvinte, atat de bine a jucat actorul incat i-am simtit durerea si nebunia prin care a ajuns sa treaca...

So, pe cinemagia.ro am vazut ca a primit nota 8.7, stiu ca mai sunt unii care se uita la filme in functie de notele primite, iar descrierea filmului suna cam asa: 

 „The Best Offer” redă povestea extravagantului colecţionar şi evaluator de artă Virgil Oldman, care trebuie să ducă la bun sfârşit cea mai bizară evaluare de obiecte de artă din cariera sa. Obişnuit cu respectul acordat unui licitator de talie mondială, Virgil este profund uimit atunci când Claire, tânăra moştenitoare a unei averi impresionante, se sustrage în mai multe rânduri de la întâlnirile prestabilite cu acesta, invocând motive variate, oferindu-i însă toate condiţiile pentru a duce evaluarea la bun sfârşit. Toate acestea nu fac decât să stârnească din ce în ce mai mult curiozitatea lui Virgil, iar în scurt timp acesta se îndrăgosteşte iremediabil de Claire. Virgil ajunge să uite toate rigorile vieţii sale şi să încalce regulile pe care şi le-a impus, purtat de pasiunea sa pentru femeia misterioasă. Povestea de dragoste care se înfiripă între cei doi însă va aduce o răsturnare de situaţie în vieţile celor doi şi îi va atrage într-o capcană periculoasă.
sursafoto: www.google.com


Mno, consider ca descrierea de mai sus si fotografia postata de mine si-au facut treaba, asa ca nu-mi ramane decat sa va zic: "vizionare placuta!", iar daca l-ati vazut va invit sa va exprimati parerea printr-un comentariu. Sa aveti o saptamana minunata, sunteti tucati! 

20 de comentarii:

  1. Ma uit si eu acum, m-ai facut curioasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am văzut și eu în urmă cu câteva luni. Chiar mi-a plăcut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. pare interesant, am o gramada de filme de vizionat :))

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. mi se pare foarte foarte tare filmul, m-a impresionat si pe mine..finalul ... neasteptat. Foarte bun filmul. Il recomand tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  5. l-am vazut, e bun, merita vazut! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu l-am vazut chiar recent, la recomandarea unui blogger, bucuros dot ro, si nu mi-a parut rau ca l-am vazut !

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)