Pagini

Lichidare de Stoc pe www.FashionDelite.ro si La multi ani de Sfantul Andrei!

Nu stiu ce credeti voi, dar eu ma bucur nespus ca a trecut in sfarsit nebunia cu Black Friday! Eu niciodata nu mi-am cumparat chestii de Black Friday, in schimb, mereu imi place sa-mi cumpar chestii atunci cand se fac lichidari de stoc. Zau asa, preturile sunt mirobolanteeee, nici nu se compara cu asa zisele reduceri care se fac de Black Friday. Si ca sa va dau si un exemplu, zilele astea chiar am facut o comanda la www.FashionDelite.ro la niste chestii foarte misto si mai bine de atat nici ca se putea. Noroc ca am avut inspiratia sa mai astept si sa iau cu bugetul pe care l-am avut mai multe produse decat imi propusesem.
Am pus de ceva timp ochii pe produsele celor de la FashionDelite si cum am prins ocazia am si trecut la atac, hahaha! Asa ca am zis sa va anunt si pe voi, poate poate va intereseaza ceva. Au haine super, "feshan", sincer imi plac si baietii model care prezinta hainele, mwahahahaaaa, deci merita, bineinteles ca nici fetele nu sunt mai prejos! Mno, spor la cumparaturi si weekend fain in continuare.

Ow da, si cu ocazia asta tin sa urez un calduros La multi ani tuturor celor care azi isi serbeaza ziua de nume! Va tuc!

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)