Pagini

Fa si tu un cadou vintage cu Retro Boutique!

V-am povestit despre cadouri si despre lupta pe care o duc eu de fiecare data cand sunt nevoita sa particip la un eveniment si e musai sa cumpar un cadou, asa ca am decis sa continui "seria" cadourilor cu inca o recomandare pentru cei lipsiti de idei (cam ca mine) si anume, magazinul online Retro Boutique. Ce fel de cadouri gasiti aici? Va spune ceva cuvantul "retro"? 

Ei bine, pe mine ma trimite cu gandul la vintage si este si foarte corecta gandirea mea pentru ca in acest magazin online gasiti tot felul de articole de design interior vintage, articole care bineinteles ca pot fi facute ca si cadou. Adica nu stiu ce credeti voi despre astfel de produse, dar pe mine cu singuranta m-ar da pe spate daca as primi cadou un ceas vintage smecher asa sau niste decoratiuni de gradina de la Retro Boutique cu ajutorul carora as putea sa-mi amenajez micul meu coltisor vintage. 

Si ca sa vedeti ca nu vorbesc asa doar ca sa ma aflu in treaba si pentru ca eu sunt omul care vine mereu cu dovezi, argumente, si asa mai departe, va arat si cateva chestii vintage pe care mi-ar face o imensa placere sa le primesc si de ce nu sa le daruiesc.
Deci dupa cum spuneam, ceasurile sunt geniale, ca sa nu mai zic de oglinda, designul este softisticat, simplu si elegant in acelasi timp, iar masuta de machiaj e perfecta, cine nu si-ar dori macar un asa obiect in casa? Pentru ca, eu zic ca e nevoie de un singur obiect retro care sa dea startul, azi o oglinda, maine o perdea, poimaine o lenjerie de pat. Vintage, retro, pentru mine inseamna feminin, mai feminin de atat nu se poate. Ce inseamna pentru voi vintage? V-ar incanta sa primiti un cadou atat de deosebit?



Un comentariu:

  1. Pe toate le-as lua de mi-as permite. :)) In primul rand insa mi-as lua masuta de machiaj!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)