Pagini

Prima mea experienta cu tatuajele...

Hellau! Sper ca toata lumea e bine! Eu sunt asa si asa. Insa tin sa va anunt (pentru ca am promis) ca mi-am facut tatuaje, da, mai multe, din fericire am ramas doar cu unul, o sa va povestesc la fiecare in parte ce si cum.

Asadar, acesta este cel mai recent si primul, ca sa zic asa. Primul pentru ca e vorba despre un tatuaj sau ma rog, o tentativa de tatuaj realizat de mine si care se afla sub el si am rugat un "artist" sa imi faca si mie altceva mai frumos peste, dar din pacate rezultatul nu m-o dat pe spate deloc... 

Poza e facuta dupa a doua zi, si dupa cum se vede partea din dreapta e mai mare si este si gresita. Nu arunc vina pe tatuator in totalitate, dar a durut atat de tare incat la inceput am tot tras mana si a iesit ce vedeti in fotografie... Sper sa il pot repara si sa arate bine cand se vindeca...

Cred ca o sa vin cu cateva sfaturi de care sper sa tineti cont avand in vedere ca o sa vi le spun din experienta mea... V-am spus ca facut rost de aparat de tatuat si toate cele adica tus, ace, da? Sau, nu?

In fine. Am uitat sa le pozez, poate data viitoare.

Acum vreau sa va arat o alta "opera" de-a mea, mentionez ca atunci cand m-am facut cobai am optat pentru tatuaje simple si in locuri mai putin vizibile, degetul stiu ca e vizibil dar se poate acoperi tatuajul cu inel, deci...

So, am ales o luna, imi place un citat foarte mult, sau mai bine zis o poveste despre cum soarele a iubit luna atat de mult incat a apus in fiecare zi doar ca sa o lase pe ea sa "respire" in fiecare noapte, siroposenii din astea.

Asaaaa si va spuneam ca am ramas doar cu unul, ei bine, asta pentru ca lunisoara asta am facut-o pe picior si pentru ca inca nu stiu sa tatuez si probabil a intrat acul nu foarte adanc, dupa ceva timp s-a decojit pur si simplu... Acum mai am doar cateva liniute subtiri de tus, care sper sa se estompeze cu timpul, hehe.


Mno si cam atat, aici intra partea cu sfaturile mele pentru voi:
- Chiar daca intentionati sa invatati sa tatuati si faceti practica pe pielea aceea artificiala, nu va tatuati singuri, nu sunteti pregatiti, v-as arata de ce, dar mi-e prea rusine, totusi zic sa aveti incredere in spusele mele si sa alegeti alti cobai, in niciun caz nu va tatuati pe voi;
- Daca suferiti de atacuri de panica, anxietate si chestii de genu', nu va faceti tatuaje, pentru ca unele dor si s-ar putea sa va speriati destul de tare si rezultatul sa fie un pic cammmmm dezamagitor, mai ales daca persoana care va tatueaza nu are o solutie care sa atenueze durerea. Sau daca totusi insistati, luati-va cu voi persoane de incredere, in caz ca vi se intampla sa lesinati sau mai stiu eu ce, sa aveti pe cine sa va bazati;
- Nu va tatuati la amatori sau la indivizi care nu va trateaza cu seriozitate... Tatuati-va la oameni a caror munca ati analizat-o, trebuie sa aiba un portofoliu ceva;
- Tatuajele nu prea ies asa cum vi le doriti intotdeauna, deci ar fi bine sa va pregatiti mental ca sa zic asa ca sa nu aveti asteptari prea mari, fiti realisti... In timp oricum se mai sterg, se mai intind, se mai multe chestii...
- Daca nu stiti ce vreti sa va faceti cand o sa fiti mari, in niciun caz nu va faceti tatuaje vizibileeee, e ok ceva pe un deget, la incheietura, stiti voi, locuri care pot fi acoperite, oamenii sunt ciudati si judeca, asa ca...

Ei, weekend fain sa aveti. Va mai intreb doar atat: Voi ceva tatuaje? Ceva sfaturi, pareri sau experiente legate de tatuat? Sunteti tucati.

15 comentarii:

  1. Eu mi-am făcut un tatuaj anul acesta, în ianuarie - deci imediat am un an - și sunt super mulțumită de el. E exact ceea ce voiam să fie. L-am făcut la un salon și l-am plătit din banii munciți de mine. Mi se pare mult mai ok să le faci la un salon. :)
    Zi faină să ai. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mi-am facut primul tatuaj la 15 ani..adica acum cam 9 ani.. nici mie nu-mi vine sa cred ca a trecut atat de mult timp :)) dupa care, in 2 ani, mi-am mai facut 3 si m-am oprit. insa dorinta inca ramane si acum strang bani sa mi-l modific pentru a2a oara pe cel de pe picior. fiind deja mare, eu il vreau si colorat si mai mare, imi trebuie ceva banuti. inca se uita lumea ciudat la mine vara.. le vad privirea spre piciorul meu, dar m-am obisnuit in timp. cand m-am tatuat, m-am setat sa nu-mi para rau niciodata si deocamdata nu regret absolut nimic.
    neaparat sa folosesti crema! ( de galbenele..sau mai este inca una, am uitat cum ii zice c-a trecut ceva timp de cand am folosit). tatuajul trebuie sa fie permanent hidratat, eu imi puneam peste crema o folie de plastic sa nu se agate de materialul de haina.. altfel se face coaja si cade..cum ai patit si tu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. waaa, de la 15 ani? Pe vremea aia eu ma tatuam cu pixul :)) da, pun crema, nivea soft, e foarte buna si flucilonen parca ii zice :D Deja a facut si mai multa coaja si s-a cam luat, am rupt-o :d hihihi :)))))) Abia astept sa-l refac, pana atunci il acopar cu inele!

      Ștergere
  3. eu am un tatuaj cam de 4 ani, si-s super incantata de el. l-am facut la salon, nu am vrut sa patesc ceva sau sa ma trezesc cu vreun dinozaur pe mine, asa ca am apelat la cineva cu experienta. sincer acum, mie tatuajele imi plac foarte mult. le iubesc. si mi-as mai face inca o suta. doar ca...nu stiu de ce nu mi-am mai facut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmmm nu stiam ca ai tatuajel :D si eu le iubesc, dar nu pe mine ;))

      Ștergere
  4. Eu de multi ani am in gand de a-mi face un tatuaj dar din pacate o problema medicala ma impiedica sa fac acest pas pentru ca nu stiu cum va reactiona pielea mea. Sufar de o sensibilitate mare a pielii si de 'n' alergii care ar putea sa-mi dea probleme.
    Cat despre tine sper din suflet sa reusesti sa-ti indrepti tatuajul gresit si sper sa reusesti sa devii un maestru al artei tatuajelor ;) Stiu ca esti talentata asa ca nu ramane decat exercitiu mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Naa, nu am eu sanse sa devin maestru al tatuajelor :-j Dar merci pentru incurajare, si eu sunt alergica la multe chestii dar vad ca la tatuaje nu :) hehe. :) Oricum ai putea incerca cu ceva micut sa vezi cum reactioneaza pielea ta :d pupicei

      Ștergere
  5. imi plac tatuajele , dar nu am curajul sa imi fac vreodata ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am tatuaje, dar nici nu cred ca imi voi face. Imiplac tatuajele, dar nu pe pielea mea. :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)