Pagini

C.L.M.-ica te invata cum sa alegi o bijuterie de argint

Pentru ca dupa cum stiti eu sunt o mare iubitoare de argint si de curand am facut o mini afacere sa zic asa: am mers la o casa de amanet unde primeste argint si am intrebat-o pe tanti de acolo daca face si schimburi, bineinteles vazandu-ma asa inocenta si adorabila (haha glumesc) a zis ca se poate dar numai daca ii aduc bijuterii de argint purtabile, asa ca m-am controbait pe acasa si am gasit vreo doua perechi de cercei de argint, un lantic, o bratarica si niste inele mai subtiri si demodate si am primit in schimbul lor o superbitate de bratara pe care o port cu mare drag. 

Dar bineinteles ca nu asta vreau sa va povestesc fiindca nu cred ca intereseaza pe nimeni, ideea principala era ca i-am povestit unei prietene de isprava mea si vrea si ea sa faca acelasi lucru, insa m-a intrebat cum poate sa-si dea seama ce bijuterii sunt de argint, cum se aleg, pentru ca ea de multe ori si-a luat teapa si nu prea s-a invatat minte. Asa caaaaa am zis sa ii explic aici, avand in vedere ca am vazut ca un numar destul de ridicat de cititori au ajuns la mine pe site cautand bijuterii de argint, poate, poate, ajuta pe cineva.

Deci cum alegem o bijuterie de argint? De ce anume trebuie sa tinem cont?

Ei bine, in primul rand eu zic sa uitati de clasica metoda si anume aceea ca argintul scrie pe pereti, o daaa, va spun asta pentru ca eu am bijuterii din tabla si scriu si ele pe pereti, si mai sunt si cele suflate cu argint, so, cadeeeee, nu mai merge asa.

Apoi, din cate stiu eu argintul bun este stantat cu 925, dar atentie mare, acum sunt si facaturi asa ca daca mergeti la tarabele de la Zilele Orasului si gasiti bijuterii cu 925 probabilitatea este destul de mica sa fie vorba de argint, in cel mai bun caz poate fi argint dar combinat cu alte metale, argint pur mmmnu prea.

sursafoto: www.google.ro


Bijuteriile din argint pur, argint de calitate, au intotdeauna certificate de garantie, tocmai de aceea ele sunt vandute de magazine serioase, si aici intra si magazinele online, ca de exemplu, Lafemmecoquette.ro, la descrierea produselor este specificat clar ca acestea sunt marcate de ANPC si sunt insotite de certificat de garantie (aveti aici un produs ca si exemplu pentru a intelege mai bine despre ce vorbesc: http://www.lafemmecoquette.ro/inel-cu-flori-din-argint/)

Also am mai auzit ca unii oameni verifica argintul cu magnetul, e o metoda eficienta as putea zice eu, dar daca bijuteria este si marcata, pentru ca exista si bijuterii din cupru (sper sa nu gresesc) sau inox care nu au nicio treaba cu magnetul, deci...

Si pentru ca nu scap nicio ocazie in care pot sa va arat ce bijuterici mai trec pe lista favoritelor mele, va pun acilea o poza, doua, trei cu ele ca merita.
Asadar, sper ca sfaturile mele sa va fie de folos. Daca mai stiti si alte modalitati prin intermediul carora voi va cumparati bijuteriile de argint, sau mai bine zis le recunoasteti as fi mai mult decat incantata sa le aflu. Eu dupa chestiile astea ma ghidez si credeti-ma ca dupa ani si ani in care am cumparat argint am inceput sa-l cunosc doar dintr-o privire. Aaaa si eu mai am o chestie ciudata pe care o folosesc atunci cand verific daca o bijuterie este de tabla sau argint, o miros... Nu cred ca ati observat dar tabla mai ales purtata miroase intr-un anume fel (a tabla), in schimb argintul nu. Se poate sa fie doar o constatare de-a mea ciudata, poate gresesc, poate nu, nu va luati dupa mine in cazul asta. Mno, zi faina! 

2 comentarii:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)