Pagini

Chit-chat: De ce nu mai scriu nimic interesant si de ce postez doar advertoriale? + altele

Ok, so, in ultima vreme tot primesc mesaje cum ca nu mai postez nimic interesant, ca fac doar reclama mascata, ca ma interseaza doar banii, ca sunt o ipocrita cand pretind ca ceea ce fac, o fac din pasiune, bla bla, asa ca am zis ca ar trebui sa lamuresc treaba...

In primul rand, in viata mea nu se intampla nimic interesant in afara de faptul ca ma aflu intr-o depresie, iar asta ma cam tine pe loc, incerc sa-mi revin, e destul de greu sa adormi cu ganduri negre, sa te trezesti cu ganduri negre si sa te porti normal, n-are rost sa explic pentru ca n-o sa inteleaga prea multi despre ce vorbesc, deci...

In al doilea rand, nu e vorba ca fac reclama mascata, este vorba ca atunci cand faci advertoriale ti se dau anumite teme, iar eu am dreptul sa scriu advertorialele in felul meu, cat despre bani si pasiune, sa fim seriosi, daca nu mi-ar face placere sa scriu nu as mai scrie si punct, pe mine nu ma obliga nimeni sa fac ceva ce nu imi place, iar pe langa asta, eu fac reclama (si am facut) si pe gratis, faptul ca mai fac cate-un banut il consider un fel de bonus, oricine ar profita de oportunitatile care i se ofera.

Si in al treilea rand, e blogul meu, scriu ce vreau pe el, cand vreau, cand pot, este public, asadar cine vrea sa il citeasca bine, cine nu, mereu am zis ca exista acel "x" in dreapta-sus la browser asa ca aveti libertatea sa-l folositi oricand, nu sta nimeni in spatele vostru cu un pistol la tampla sa va oblige sa-mi cititi "oribilitatile" pe care le scriu.

Ow si da, sa ne intelegem eu nu incerc sa vand nimic nimanui, eu doar promovez anumite site-uri. Ei, spor la citit! Aaaa si daca tot sunt la promovat, pe pagina mea mai veche, C.L.M.'s Nail Art Blog, am dat startul la niste concursuri cu premii mistoace, va invit sa aruncati o privire, poate va tenteaza ceva, e felul meu de a va multumi pentru sustinere si toate cele. Zi faina. Sunteti tucati.
sursafoto: www.google.ro

5 comentarii:

  1. draga mea, spre ca etapa aceasta din viata sa o depasesti cat de curând, sa traiesti clipele frumos, asa cum ti-ai dori sa le petreci. Mult mult mult iti doresc!
    Cat despre blog... Dumnezeule mare, de aceea tu esti unicul administrator, sa scrii ce vrei, cat vrei si cum vrei. Nimeni nú are dreptul sa-ti ceara socoteala. Mergi pe calea ta asa cum simti ca iti este tie mai bine!

    Astept vesti bune in legatura cu dispozitia ta! pup

    RăspundețiȘtergere
  2. da bine ai zis, e casuta ta , faci ce vrei. si pana la urma de unde sa informeze cititorul? de la noi
    Spor la scris, scrii frumos! Si gata cu depresia! pupp

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te mai supara pentru ce zice lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuie sa dai explicatii nimanui. Scrii despre ce vrei pe blog si gata! :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)