Pagini

Pentru Mosul...

Nici nu-mi amintesc cand a fost ultima data cand am trimis o scrisoare lui Mos Craciun (catre Mos Nicolae cred ca nu am trimis niciuna pana acum, probabil pentru ca el mereu imi aduce cate ceva, hihi)... Parca era mai frumos cand eram micuta si credeam ca el (ei) exista, probabil toti parintii stiu ca sarbatorile sunt mai frumoase cand se pastreaza o urma de magie, de mister, dar de la o varsta incepi sa te prinzi ca ceva nu e in regula, numarul cadourilor scade generos desi ai fost cuminte si atunci iti doresti sa-l intalnesti pe Mosul si sa il intrebi ce se intampla... Si evident ca parintii se simt oarecum obligati sa-ti spuna ce se intampla, ca defapt Mosul nu exista, pac, lovitura sub centura... 

Stiti, uneori chiar mi-am dorit sa fie undeva un Mos care sa se ocupe de cadouri, listute, scrisori pentru ca au fost ani cand Mosul m-a sarit si pe cuvant ca am fost cuminte, iar de vreo 3 ani, de cand Mosul meu Nicolae nu mai este (tati) parca sarbatorile nu mai sunt la fel. Ma uit la altii si e atat de frumos... Li se umple casa de neamuri... mancare, muzica, voie buna, la mine in familie nu-mi amintesc sa fi fost vreodata asa, insa macar era familia completa. Sa nu ma intelegeti gresit, ii sunt recunoscatoare lui Doamne-Doamne ca o am pe mami langa mine, dar e cam trist sa vezi ca nici in zi de sarbatoare nimeni (rude, prieteni) nu-ti trece pragul, abia daca mai primim cate-un telefon... E ciudat cum oamenii uita de tine chiar atunci cand ai nevoie... Sincer? Inteleg ca fiecare este cu viata lui, dar cel putin o data pe saptamana sau pe luna, sa-ti rupi 5 minute din timpul tau si sa te gandesti si la altul in afara de tine nu cred ca e un efort supra-omenesc... Da' deh, ei sunt oameni ocupati, nu ca noi (eu si mami)...

Revenind la scrisorica, well, daca ar fi sa-i trimit una ar suna cam asa:
Draga Mosule,
Stiu ca nu ti-am mai scris de ceva timp, dar te rog sa ma ierti, sa nu crezi ca am uitat de tine, eu nu sunt ca altii, eu stiu ca esti ocupat si nu vreau sa te deranjez, insa anul asta indraznesc sa-ti cer cateva chestiute.  
In primul rand Mosule, sa ne aduci un sac cu sanatate, mie si mamei, eu nu am fost in apele mele zilele astea si mi-am dat seama ca nimic de ordin material nu te face sa te simti mai bine cand sufletul tau e inundat in tristete.
In al 2-lea rand, mi-am pus candva niste dorinte, le-am legat de balonase si le-am dat drumul sa zboare; unele dintre ele s-au indeplinit: am langa mine oameni minunati care imi arata ce inseamna sa fii apreciat, incurajat si ajutat, te rog sa ai grija de ei si sa le aduci si lor un sac plin cu ceea ce au nevoie. 
In al 3-lea rand, daca cumva gasesti si restul dorintelor, te rog frumos cu pupici dulci si cireasa in varf sa mi le indeplinesti, nu am fost foarte cuminte ce e drept, insa stii ca nu-s o fata rea. 
In al 4-lea rand, daca mai gasesti pe la tine pe acolo, ai putea sa-mi aduci si putere de munca? Mmmm, si in ultimul rand, te rog din tot sufletul meu sa nu uiti de zambete, fericire si ganduri bune pentru mine si mamica mea. Sper ca nu am pretentii prea mari. 
Ai grija de tine. Era sa uit... Adu-le si nevoiasilor ceva, ce vrei tu sau ce vor ei... imi pare rau ca nu pot sa-i ajut... Multumesc mult. 
PS: Nu am lapte si prajiturele, dar te astept de Revelion la tort, hihi.
Cam atat, imi cer scuze ca am lipsit de pe blog, dar nu m-am simtit bine, sper ca pe la voi a trecut Mos Nicolae, pe mine m-a vizitat la serviciu, s-a intalnit cu seful si ne-a trimis prin el ciorapei colorati cu degetele plini cu dulciuri, ihihihi. E dragut cand vezi ca cineva se gandeste la tine, chiar daca este cineva strain, spre deosebire de "altii"...
Ea este Tabita, colega mea, sper sa nu ma omoare ca apare la mine pe blog, mwahaha! Voi i-ati scris Mosului? Week-end magic sa aveti, plin de zapada.

17 comentarii:

  1. Draga mea, e trist ce spui tu, dar sa stii ca nici Mosul si nici Doamne Doamne nu a uitat de tine. Nu au cum pentru ca tatal tau e acolo sus sa le aminteasca mereu sa va vegheze fiecare pas si tie si mamei tale. Daca cei care v-au uitat nu isi vor reaminti, inseamna ca trebuie sa apara persoane mult mai importante in viata voastra care sa umple golul sau macar sa va ofere noi amintiri de povestit. Cateodata e mai greu, dar toti avem ceva al nostru pus deoparte, la fel si pe tine te asteapta ceva special, dar la momentul potrivit. Sau poate ar trebui sa fii atenta in jur. Te pup! Sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase, i-au placut si mamei, a ramas placut impresionata. :) Sarbatori fericite sa ai si tu si iti doresc tot binele din lume! Pupicei!

      Ștergere
  2. Mda... desi nu sunt chiar atat de mare [13] stiu si eu ca nu exista mosul..., insa sunt foarte fericita de fiecare data cand vad cadourile la ghetute sau sub brad. Nu trebuie sa le luam fericirea copiilor, trebuie sa ii lasam sa creada in el... cred ca e cel mai frumos lucru cand esti mic si nu sti pe unde vine mosu.. cum de nu il vezi niciodata..:)) Eu ma intrebam de ce nu imi aduce mosul mereu ce vreau. Toti spun ca mosul iti citeste scrisoarea si iti aduce ce i-ai scris dar nu imi aducea de fiecare data:)) Sarbatori fericite, pline de cadourii!!! :) Si nu te ingrijora noi iti vom fi alaturi... chiar si de la departare:)
    PS: Poate treci si pe la mine pe blogusor:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce dragalasa esti:D se spune ca nu primim ceea ce ne dorim, ci ceea ce avem nevoie:D Si tu sa ai sarbatori fericite cu muuulte, multe cadouri si multa dragoste! <3 Iti multumesc mult<3

      PS: bineinteles ca trec <3

      Ștergere
  3. Sper ca Mosul sa-ti indeplineasca dorintele! :*
    Nu i-am scris de cand eram mica, imi dai idei acusi.. :))
    Pupici

    Si da, e urat cand neamurile nu iti trec pragul si nu iti bate nimeni la usa.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nicio senzatie nu e ca atunci cand iti vezi cadourile in ghetute sau sub brad. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lavi, nu te intrista. Priveste inainte, intotdeauna poate fi mai bine...Daca pana-n prezent, oamenii din jur nu au fost asa cum trebuie sa fie inseamna ca vor veni alte persoane care va vor fi alaturi si vor umple golul creat. Eu cred ca taticul tau este acolo sus in ceruri si va vegheaza, are grija de voi... Si nu uita ca ai multe persoane alaturi sufleteste, chiar daca imoul sau alte circumstante, nu-i lasa sa-ti fie alaturi si trupeste.
    Mosul iti citeste scrisoarea, i-am trasmis si eu cateva ganduri bune si-ti va aduce numai lucruri bune si frumoase.
    Sa ai o iarna magica si fericita. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vio! Esti un super om! <3 Te pup dulce si sa ai si tu o iarna magica! <3

      Ștergere
  6. Nu am fost asa cuminte eu anul asta ....dar sper sa vina mosul :) O seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  7. am inteles perfect ce zici, chiar daca nu suntem de aceeasi varsta...si mosul meu tot de atata timp lipseste, dar sunt sigura ca ma vegheza, asa ca nu fi suparata si bucura-l cu bucuria ta!
    tanti :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)